Gå til innhold

Post et bilde av din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest WhisperingWind

Så mye flotte kropper 🤩

Er fint med en tråd som viser mangfoldet og som representerer virkeligheten🙌

Jeg er snart 40, født et barn. Jogger alt fra 0-5 ganger i uka alt ettersom hva tiden strekker til. Gå mye turer i helgene med ungen og er aktiv med han på lekeplasser etc.

Er vegetarianer, men ikke noe fanatiker. Mann og barn spiser kjøtt og ikke noe jeg bryr meg om da jeg mener det skal være eget valg om en vil spise kjøtt eller ei.

 

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de fleste her er 10år eldre enn meg, og jeg må bare si at jeg håper at min kropp kan se så bra ut når jeg nærmer meg 40! Alle ser så fine ut🤩

Anonymkode: 2c5a8...4be

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, WhisperingWind skrev:

Så mye flotte kropper 🤩

Er fint med en tråd som viser mangfoldet og som representerer virkeligheten🙌

Jeg er 37 år, født et barn. Jogger alt fra 0-5 ganger i uka alt ettersom hva tiden strekker til. Gå mye turer i helgene med ungen og er aktiv med han på lekeplasser etc.

Er vegetarianer, men ikke noe fanatiker. Mann og barn spiser kjøtt og ikke noe jeg bryr meg om da jeg mener det skal være eget valg om en vil spise kjøtt eller ei.

75E25AEB-0EBE-4A5D-8F3D-335BAAE0916C.thumb.jpeg.12b3dd72201f17528e70ddeddb56a362.jpeg

Du ser fantastisk ut! Får du sånne muskler i beina av joggingen eller trener du styrke i tillegg?

Anonymkode: f7f16...97c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ser fantastisk ut! Får du sånne muskler i beina av joggingen eller trener du styrke i tillegg?

Anonymkode: f7f16...97c

Kun jogging på meg 😊 Men har ganske bra lårmuskulatur fra naturens side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, wintergirl skrev:

38, ikke født barn. 

291CD7B3-967E-4BDB-9E62-DD696F3DB744.jpeg

10B57A03-7E21-47F6-8384-020F48B7584F.jpeg

Sukk og WOW!...men det har du nok hørt før, med den fysikken.

Anonymkode: adf1b...d9f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sukk og WOW!...men det har du nok hørt før, med den fysikken.

Anonymkode: adf1b...d9f

Takk. Er stort sett enda mer påkledd og anonym enn underste bilde også, så kommentarer på kroppen får jeg  sjeldent, men igjen takk🙏🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 23.19, Loff77 skrev:

Helt rått!

Tenk om alle kvinner så sånn ut😍

Anonymkode: 96f1f...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 13.03, mlifjeld skrev:

Det handler nok mer om at hennes normalvekt, hvor hun føler seg komfortabel er 10 kg lavere enn det vekten hennes er nå. Selvfølgelig er det ikke noe galt i å gå ned i vekt om det får henne til å føle seg bedre med seg selv. 

Det kommer vel an på både utgangsvekt og slankemetode. Det er ikke nødvendigvis sunt å pine kroppen ned i en veldig lav vekt fordi om man selv synes det ser best ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2019 den 22.53, mellomtomater67 skrev:

du er frekk i kjeften. hun er ikke for tynn. Vet du hva den kommentaren du skrev kan gjøre med hennes selvtillit? så lite empati du har ! hvorfor er det greit å si at noen er for tynn men ikke at noen er for feit? likestiling.

I utgangspunktet enig. Men tror ikke noen som ønsker å gå ned i vekt blir lei seg om noen synes de er for tynne. Det er vel heller de som selv synes de er for tynne og ikke klarer å legge på seg som kan få en selvtillitsknekk av en slik kommentar. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om alle kvinner så sånn ut😍

Anonymkode: 96f1f...9e9

Siden alle menn ser så perfekte ut, mener du! 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Thyra skrev:

I utgangspunktet enig. Men tror ikke noen som ønsker å gå ned i vekt blir lei seg om noen synes de er for tynne. Det er vel heller de som selv synes de er for tynne og ikke klarer å legge på seg som kan få en selvtillitsknekk av en slik kommentar. 

 

Det er noe med å ikke legge seg borti andres personlige preferanser om hva som er komfortvekten. Hun er ikke fornøyd der hun er nå og ønsker å være på en vekt hun trives med. Ingen andre har noe med det.

Selv har jeg gått ned 35 kg og er endelig i mål på en BMI på 26. Når jeg forteller om dette så har jeg fått flere kommentarer på at "snart er du på normalvekt/ikke mye igjen nå". Folk skjønner ikke at min personlige idealvekt kan være annerledes enn deres. Og folk trenger ikke blande seg inn i dette.

Anonymkode: f7f16...97c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe med å ikke legge seg borti andres personlige preferanser om hva som er komfortvekten. Hun er ikke fornøyd der hun er nå og ønsker å være på en vekt hun trives med. Ingen andre har noe med det.

Selv har jeg gått ned 35 kg og er endelig i mål på en BMI på 26. Når jeg forteller om dette så har jeg fått flere kommentarer på at "snart er du på normalvekt/ikke mye igjen nå". Folk skjønner ikke at min personlige idealvekt kan være annerledes enn deres. Og folk trenger ikke blande seg inn i dette.

Anonymkode: f7f16...97c

Men det må være lov å påpeke at en allerede slank person ikke trenger å gå ned ti kilo. Det handler ikke alltid om å bry seg med, men om å bry seg om. Og om man ser noen er i ferd med å sulte seg farlig tynn (her snakker jeg generelt), så er det lov å si fra, på en fin måte. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2019 den 8.20, WhisperingWind skrev:

Så mye flotte kropper 🤩

Er fint med en tråd som viser mangfoldet og som representerer virkeligheten🙌

Jeg er 37 år, født et barn. Jogger alt fra 0-5 ganger i uka alt ettersom hva tiden strekker til. Gå mye turer i helgene med ungen og er aktiv med han på lekeplasser etc.

Er vegetarianer, men ikke noe fanatiker. Mann og barn spiser kjøtt og ikke noe jeg bryr meg om da jeg mener det skal være eget valg om en vil spise kjøtt eller ei.

75E25AEB-0EBE-4A5D-8F3D-335BAAE0916C.thumb.jpeg.12b3dd72201f17528e70ddeddb56a362.jpeg

Så flotte bein du har!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest WhisperingWind
På 22.9.2019 den 13.21, Svartfugl skrev:

Så flotte bein du har!

Tusen takk. Rart at de var de største kompleksene mine da jeg var yngre. Kjekt med fine kommentarer om de🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg sykt feit, trener vanligvis 5 ganger i uken. 3 ganger volleyballtrening. gym og fysisk aktivitet og helse på skolen (samme dag) så 4 skoletimer går til aktivitet på torsdagene . 2. og 3. time og 6 og 7.time men har vært syk med lungebetennelse de siste to ukene og har dermed ikke trent for å unngå å pushe meg for hardt og for å bli fortest mulig frisk. Og rett og slett ikke vært i form til å trene. Er lav da (172cm ca) er 15år. Dere har alle nydelige kropper😍

 

IMG_20190922_192725.jpg

Endret av Regiakakao
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Regiakakao skrev:

Dere har alle nydelige kropper😍

Og det har du også! At du synes du er feit er basert på dine tanker, ikke faktisk realitet.  Du finnes ikke feit, slik du selv hevder! Du ser strålende ut 😊

Anonymkode: 1fd71...eb9

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...