Gå til innhold

Post et bilde av din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Haimlich skrev:

Dette er meg. Veide meg for to måneder siden og veide 97kg. Nå er jeg nede på 95kg. Det går sakte, men jeg prøver.

582EF7F8-A55B-4CE0-B835-7526CE9212C6.jpeg

Så flott! Hvor høy er du? :) 

Anonymkode: ae4a5...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pluss ti kilo på 1,5-2 år. Begynt på moderat lavkarbo. Joiner motivasjonstråden for vektnedgang😊😬IMG_20190920_122936.thumb.jpg.bd2d2c3fbc2571dac5f3b11dbaa67386.jpg

Anonymkode: 2c6c0...70c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pluss ti kilo på 1,5-2 år. Begynt på moderat lavkarbo. Joiner motivasjonstråden for vektnedgang😊😬IMG_20190920_122936.thumb.jpg.bd2d2c3fbc2571dac5f3b11dbaa67386.jpg

Anonymkode: 2c6c0...70c

Du ser jo kjempefin ut, du trenger ikke å slanke deg 🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hundedama skrev:

Du ser jo kjempefin ut, du trenger ikke å slanke deg 🧡

Trenger ikke ifølge BMI skala, men føler for det da jeg er over min trivselvekt. Men takk😊

Anonymkode: 2c6c0...70c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke ifølge BMI skala, men føler for det da jeg er over min trivselvekt. Men takk😊

Anonymkode: 2c6c0...70c

🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Haimlich skrev:

Dette er meg. Veide meg for to måneder siden og veide 97kg. Nå er jeg nede på 95kg. Det går sakte, men jeg prøver.

582EF7F8-A55B-4CE0-B835-7526CE9212C6.jpeg

95 kilo! ser ikke ut som nesten 100 kilo dette da, ser ganske ok ut, du være ganske høy-

Anonymkode: adf1b...d9f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pluss ti kilo på 1,5-2 år. Begynt på moderat lavkarbo. Joiner motivasjonstråden for vektnedgang😊😬IMG_20190920_122936.thumb.jpg.bd2d2c3fbc2571dac5f3b11dbaa67386.jpg

Anonymkode: 2c6c0...70c

Lavkarbo? Finn deg en annen hobby, lite som kan bli bedre enn dette.

Anonymkode: adf1b...d9f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lavkarbo? Finn deg en annen hobby, lite som kan bli bedre enn dette.

Anonymkode: adf1b...d9f

Ja, moderat lavkarbo. Lager knekkebrød selv, spiser salat og grønnsaker som tilbehør ved siden av kylling, kjøtt, fisk :) jeg drikker et glass H-melk om dagen også. Så er overhodet ingen fanatiker. Spiste faktisk en sjokolade idag😬👍 Opplever å være mindre oppblåst og en av buksene mine er faktisk litt løsere i livet. Lever et normalt aktivt liv, går fjellturer med hunden etc😊

Anonymkode: 2c6c0...70c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Du er for tynn. 

Anonymkode: d1b64...284

Wtf!? Hun er ikke for tynn! Typisk svar fra folk som må hakke ned på andres kropper for å føle deg selv bedre.

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lavkarbo? Finn deg en annen hobby, lite som kan bli bedre enn dette.

Anonymkode: adf1b...d9f

Det handler nok mer om at hennes normalvekt, hvor hun føler seg komfortabel er 10 kg lavere enn det vekten hennes er nå. Selvfølgelig er det ikke noe galt i å gå ned i vekt om det får henne til å føle seg bedre med seg selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du ser bra ut, og fint antrekk! 

Anonymkode: 2c6c0...70c

Du ser kjempebra ut, og du ser ikke ut som du veier så mye som 95😍

Anonymkode: acc13...d17

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mlifjeld skrev:

Det handler nok mer om at hennes normalvekt, hvor hun føler seg komfortabel er 10 kg lavere enn det vekten hennes er nå. Selvfølgelig er det ikke noe galt i å gå ned i vekt om det får henne til å føle seg bedre med seg selv. 

Jepp :)

Anonymkode: 2c6c0...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Haimlich skrev:

Dette er meg. Veide meg for to måneder siden og veide 97kg. Nå er jeg nede på 95kg. Det går sakte, men jeg prøver.

582EF7F8-A55B-4CE0-B835-7526CE9212C6.jpeg

Du er da riktig flott! Og det er bedre å gå ned litt om gangen, men du er jo flott på bildet da!

Anonymkode: cf3ba...31d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, mlifjeld skrev:

Det handler nok mer om at hennes normalvekt, hvor hun føler seg komfortabel er 10 kg lavere enn det vekten hennes er nå. Selvfølgelig er det ikke noe galt i å gå ned i vekt om det får henne til å føle seg bedre med seg selv. 

Har ikke lest tråden så nøye, hvor fikk du 10 kg fra? Kan da ikke ta 10 kg vekk fra en så velproporsjonert og fin kropp som dette? Skjønner det med komfortabel trivselsvekt osv, men likevel. Kan ikke annet enn innrømme at dette var en meget sexy kropp etter min smak, men nå er ikke kroppen min heller da. Er vel unødvendig å nevne at jeg er mann.

Anonymkode: adf1b...d9f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pluss ti kilo på 1,5-2 år. Begynt på moderat lavkarbo. Joiner motivasjonstråden for vektnedgang😊😬IMG_20190920_122936.thumb.jpg.bd2d2c3fbc2571dac5f3b11dbaa67386.jpg

Anonymkode: 2c6c0...70c

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest tråden så nøye, hvor fikk du 10 kg fra? Kan da ikke ta 10 kg vekk fra en så velproporsjonert og fin kropp som dette? Skjønner det med komfortabel trivselsvekt osv, men likevel. Kan ikke annet enn innrømme at dette var en meget sexy kropp etter min smak, men nå er ikke kroppen min heller da. Er vel unødvendig å nevne at jeg er mann.

Anonymkode: adf1b...d9f

Har du lest tråden? Hun som postet bildet sa selv "Pluss ti kilo på 1,5-2 år. Begynt på moderat lavkarbo. Joiner motivasjonstråden for vektnedgang😊😬"

nå handler det jo mest om hva hun syntes om seg selv. det er jo fint at du syntes hun ser kjempefin ut (det er hun altså!) Men om hun ønsker å gå ned i vekt er det ikke noe galt med det heller :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pluss ti kilo på 1,5-2 år. Begynt på moderat lavkarbo. Joiner motivasjonstråden for vektnedgang😊😬IMG_20190920_122936.thumb.jpg.bd2d2c3fbc2571dac5f3b11dbaa67386.jpg

Anonymkode: 2c6c0...70c

Du er jo tynn. Du burde heller legge på deg

Anonymkode: 07b40...b6a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo tynn. Du burde heller legge på deg

Anonymkode: 07b40...b6a

Min BMI er på 23,4. Så vil ikke påstå det 

Anonymkode: 2c6c0...70c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pluss ti kilo på 1,5-2 år. Begynt på moderat lavkarbo. Joiner motivasjonstråden for vektnedgang😊😬IMG_20190920_122936.thumb.jpg.bd2d2c3fbc2571dac5f3b11dbaa67386.jpg

Anonymkode: 2c6c0...70c

Prøv heller å stabilisere vekta. Slanking har lett for å bli ned og opp og ned og opp og ned og opp, og da mister man muskulatur og forbrenning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, I Grosny skrev:

Prøv heller å stabilisere vekta. Slanking har lett for å bli ned og opp og ned og opp og ned og opp, og da mister man muskulatur og forbrenning.

Du har nok rett i det. Raste ned i vekt (grunnet diverse årsaker) og kroppen har nok jobbet for å få opp vekta igjen. Altså, hatt sinnsyk matlyst etc. Derfor moderat lavkarbo, stabilisere søtsug og sult

Anonymkode: 2c6c0...70c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min BMI er på 23,4. Så vil ikke påstå det 

Anonymkode: 2c6c0...70c

Lol, det minner meg på da jeg var utvekslingsstudent i sørstatene for 12 år siden. En av statene med høyest prosent obesity. Vertsfamilie og venner snakket hele tiden om at jeg var "so skinny!" når jeg faktisk hadde en BMI på 24, altså nærmere overvekt. I Norge følte jeg meg lubben, men det var over ti år siden. Sånn er det jo ikke i dag når vi nærmer oss amerikanske tilstander. 

Anonymkode: f7f16...97c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...