Gå til innhold

Post et bilde av din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Thyra skrev:

Det kommer vel an på både utgangsvekt og slankemetode. Det er ikke nødvendigvis sunt å pine kroppen ned i en veldig lav vekt fordi om man selv synes det ser best ut. 

snakker ikke om at hun burde sulte seg ned 10 kg. Men det går helt fint ann å gå ned 10 kg med trening og sunn mat. 10 kg ned fra der hun er nå er ikke en usunn lav vekt heller.

Kroppen hennes minner egentlig veldig om min kropp for 6mnd siden. har nå gått ned 8-9 kg til 54 kg og har aldri følt meg bedre eller spist sunnere. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Regiakakao skrev:

Er lav da (172cm ca) er 15år. 

 

Gjennomsnittet for kvinner i Norge er 167. Lav er fra 165 og nedover. Du er regnet som høy. 

DU har forresten en kjempefin kropp og trenger IKKE å tenke på slanking. 

Anonymkode: 458b0...160

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 21.9.2019 den 15.19, wintergirl skrev:

38, ikke født barn. 

291CD7B3-967E-4BDB-9E62-DD696F3DB744.jpeg

10B57A03-7E21-47F6-8384-020F48B7584F.jpeg

Har alltid vært litt svak for jeans med lavt liv. Ble faktisk enda svakere nå. Ikke så verst uten heller da.. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp begynt å trene styrke, er på 1 måneden😅 Målet er en strammere mage og slankere midje. 

 

Endret av louisandsteve
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Paramount skrev:

Har alltid vært litt svak for jeans med lavt liv. Ble faktisk enda svakere nå. Ikke så verst uten heller da.. ;) 

Takk😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2019 den 11.35, Hundedama skrev:

Du ser veldig bra ut 🧡ps hvor hsr du fått tak i den artige hatten 😂♥️måtte bare kommentere den. Men jeg synes du hsr en flott figur!!! 

Hatten min er en bøtte 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så flott dere er. Er normalvektig selv, men kroppen min ser ikke ut som deres. Men i stedet for å synes synd på meg selv skal jeg bli motivert istedenfor. Jeg er forresten nærmere 40 enn 30 år og mor til to barn. Trodde ikke det var realistisk å være så flott når man bade har barn og er i den aldersgruppen. I allefall ikke som gift. 

Anonymkode: 97a38...1a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow så flott dere er. Er normalvektig selv, men kroppen min ser ikke ut som deres. Men i stedet for å synes synd på meg selv skal jeg bli motivert istedenfor. Jeg er forresten nærmere 40 enn 30 år og mor til to barn. Trodde ikke det var realistisk å være så flott når man bade har barn og er i den aldersgruppen. I allefall ikke som gift. 

Anonymkode: 97a38...1a1

Hæ? 😂

Anonymkode: ca11c...d10

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? 😂

Anonymkode: ca11c...d10

Bare tuller. Jeg føler jeg har forfalt en del når jeg ser disse vakre kroppene. Lett å skylde på barn, tidsklemma etc. Hektisk hverdag med mann og barn. Ekteskapet legger på 20 kg. Hehe. Og jeg ser det samme med nesten alle mine gifte venninner. Men mange blir virkelig flotte når de blir single da. Så får vell bare ta meg sammen å bli flottere først som sist 😂. Jeg ser jo at det er mulig på bildene deres. Jeg ble virkelig motivert.

Anonymkode: 97a38...1a1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bare tuller. Jeg føler jeg har forfalt en del når jeg ser disse vakre kroppene. Lett å skylde på barn, tidsklemma etc. Hektisk hverdag med mann og barn. Ekteskapet legger på 20 kg. Hehe. Og jeg ser det samme med nesten alle mine gifte venninner. Men mange blir virkelig flotte når de blir single da. Så får vell bare ta meg sammen å bli flottere først som sist 😂. Jeg ser jo at det er mulig på bildene deres. Jeg ble virkelig motivert.

Anonymkode: 97a38...1a1

Får ikke redigert pga anonym. 

Mente ikke å antyde at dere ikke er i forhold. Ville bare påpeke egne feil.

Anonymkode: 97a38...1a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare tuller. Jeg føler jeg har forfalt en del når jeg ser disse vakre kroppene. Lett å skylde på barn, tidsklemma etc. Hektisk hverdag med mann og barn. Ekteskapet legger på 20 kg. Hehe. Og jeg ser det samme med nesten alle mine gifte venninner. Men mange blir virkelig flotte når de blir single da. Så får vell bare ta meg sammen å bli flottere først som sist 😂. Jeg ser jo at det er mulig på bildene deres. Jeg ble virkelig motivert.

Anonymkode: 97a38...1a1

Ja, jeg skjønte hva du mente altså, synes bare det var litt morsomt 😅❤️🥰 

Nå det er sagt - lykke til!! 😊😊

Anonymkode: ca11c...d10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/21/2019 at 3:19 PM, wintergirl said:

38, ikke født barn. 

291CD7B3-967E-4BDB-9E62-DD696F3DB744.jpeg

10B57A03-7E21-47F6-8384-020F48B7584F.jpeg

Virkelig en veldreid og sexy kropp :) hilsen kvinne

Anonymkode: 16752...a23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig en veldreid og sexy kropp :) hilsen kvinne

Anonymkode: 16752...a23

Tusen tusen takk for det fine komplimenter,  kvinne🙏🏼😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, wintergirl skrev:

Tusen tusen takk for det fine komplimenter,  kvinne🙏🏼😊

Du har en ubegripelig vakker kropp! En drømmekropp for oss menn midt i 30 åra ;) Men det vet du sikkert fra før av 😜 

Anonymkode: 1fd71...eb9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en ubegripelig vakker kropp! En drømmekropp for oss menn midt i 30 åra ;) Men det vet du sikkert fra før av 😜 

Anonymkode: 1fd71...eb9

Takk😊 Jeg vet ikke hva hver mann syns om meg, alle har sine preferanser. Men igjen, takk😃

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har en ubegripelig vakker kropp! En drømmekropp for oss menn midt i 30 åra ;) Men det vet du sikkert fra før av 😜 

Anonymkode: 1fd71...eb9

Gutt på 23 her - enig 😅Veldig flott dame.

Anonymkode: ff264...cee

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Gutt på 23 her - enig 😅Veldig flott dame.

Anonymkode: ff264...cee

Awww😍😍🙏🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...