Gå til innhold

Post et bilde av din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så flink du har vært! Du ser veldig bra ut. :) Synes ikke du burde gå ned noe mer, iallefall ikke 9 kg. Du må selvfølgelig kjenne på det selv, men erfaringsmessig etter å ha gått ned så mye i vekt så sliter du kanskje med å se det selv. Jeg gjorde iallefall det. Alle mine rundt meg sa jeg var blitt så tynn, og klærne viste det samme. Men jeg så det ikke selv. Jeg så fortsatt den overvektige mannen som jeg alltid hadde vært. Jeg måtte "henge" vekten på et tall, og venne meg til det. Tilslutt så jeg det selv hvor slank og flott jeg var blitt. Jeg ønsket å gå ned mer, men etter å ha tilpasset meg synet vil jeg ikke det lenger. 

Uansett, igjen, bra jobba. Gratulerer med ny kropp. En kropp som ser veldig bra ut! :) 

Anonymkode: 1fd71...eb9

Tusen takk for det. :) 

Det er slik som du har opplevd det selv, Andre sier hele tiden hvor slank jeg er blitt og at jeg ikke burde gå ned mer nå, men jeg ser ikke dette selv. Jeg ser meg selv som lubben/lett overvektig og føler at andre sier dette kun for å vær hyggelig. 
 

Jeg tror også at jeg sammenligner meg mye med andre og at det har mye å si. Jeg dater også en fyr som er veldig fit nå, og føler jeg burde slanke meg mer/bli foterenfor hannes del.

Anonymkode: 93ff8...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har gått ned over 30kg, så har en del løshud på undermagen som er vanskelig å få vekk gjennom trening. Er nå 171cm og 67kg, men vil ned til minst 58 før sommeren! Magen er da området jeg er minst fornøyd med. 

 

 

Anonymkode: 93ff8...a33

Tør du legge ut bilde av magen din som ikke er dårlig kvalitet, eventuelt et bilde der du ikke poserer? Du ser kjempe flott ut. Er selv på vei ned i vekt og lurer på hvordan magen min vil bli seende ut. Har du løs hud andre steder? Hvor fort gikk du ned disse kiloene? Er også 171 cm :) 

Anonymkode: d0499...d6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for det. :) 

Det er slik som du har opplevd det selv, Andre sier hele tiden hvor slank jeg er blitt og at jeg ikke burde gå ned mer nå, men jeg ser ikke dette selv. Jeg ser meg selv som lubben/lett overvektig og føler at andre sier dette kun for å vær hyggelig. 
 

Jeg tror også at jeg sammenligner meg mye med andre og at det har mye å si. Jeg dater også en fyr som er veldig fit nå, og føler jeg burde slanke meg mer/bli foterenfor hannes del.

Anonymkode: 93ff8...a33

Ser den. Har vært der selv. Syntes selv jeg var lubben i lang tid etter jeg egentlig hadde nådd en fantastisk fin vekt. Men igjen, jeg anbefaler deg å hvile vekten du er på nå. Til du ser mer selv hvor bra du egentlig ser ut. Det kommer! Men gi det tid. Tror du blir å oppdage selv at du ikke bør gå ned noe særlig mer. Slik som jeg :) Du har allerede nådd langt, så å hvile vekten litt gjør jo absolutt ingenting, og kan være sunt når du har gått ned så mye.

At du dater en fyr som er veldig fit betyr jo at du er bra nok for han som du allerede er. Hadde du ikke vært det, så hadde han ikke datet med deg! ;) Kanskje han ikke liker at du går ned enda mer? Så ikke ta for god fisk at du bør noe som helst, for du får jo tak i det du vil ha slik du er nå. Du bør/må faktisk absolutt ingenting, spør du meg! ;) 

Igjen. Jeg synes du ser fantastisk ut! Og at du er lubben/lett overvektig stemmer ikke med realiteten. Og jeg sier det ikke for å være hyggelig. Jeg opererer tross alt som anynom bruker på KG, og kjenner deg ikke, og har absolutt null problem med å si noe annet om du ikke var det ;) 

Anonymkode: 1fd71...eb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2020 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Har gått ned over 30kg, så har en del løshud på undermagen som er vanskelig å få vekk gjennom trening. Er nå 171cm og 67kg, men vil ned til minst 58 før sommeren! Magen er da området jeg er minst fornøyd med. 

5C1814E1-1F2B-4ED6-9E6B-C2B4E6F2926D.jpeg

83A125D1-F887-4EC9-9C71-BFD66EF212D2.jpeg

Anonymkode: 93ff8...a33

Hvorfor vil su gå ned 10kg til? Du er jo allerede flott!

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2019 den 20.03, Regiakakao skrev:

Føler meg sykt feit, trener vanligvis 5 ganger i uken. 3 ganger volleyballtrening. gym og fysisk aktivitet og helse på skolen (samme dag) så 4 skoletimer går til aktivitet på torsdagene . 2. og 3. time og 6 og 7.time men har vært syk med lungebetennelse de siste to ukene og har dermed ikke trent for å unngå å pushe meg for hardt og for å bli fortest mulig frisk. Og rett og slett ikke vært i form til å trene. Er lav da (172cm ca) er 15år. Dere har alle nydelige kropper😍

 

IMG_20190922_192725.jpg

Skjønner at det er mye kroppspress på skolen når du føler deg feit har ei venninne som jeg har kjent i mange år som har samme problemet som deg med selvtilliten. Uansett sett hvor tynn venninnen min er/var så klagde hun hun sier jo nå som har blitt litt større at hun var slank og tynn, men om hun hadde blitt slik slank og tynn som hun var i tenårene så ville hun ha klaget igjen.

Trist at du føler deg feit for av det jeg kan se så er du ikke det i forhold til høyden og figuren. Du er kanskje litt høyere enn de aller fleste jentene, og da vil jo vekten følge etter, men slik jeg ser det så er du slank og fin. :) (ikke noe seksuelt med tanke på lave alderen!) Syns det er synd at det har blitt så vanvittig med kroppspress på folk. Spesielt kvinner! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2020 den 14.55, Nuka skrev:

Spist renere og vært mer aktiv. Manualer og annet «snadder» Blir kjøpt inn ila februar. Nede i 65kg nå og blir nok å gå litt opp da både støttemuskulatur skal styrkes ytterligere og muskler skal bygges litt. Fokus på lår, rumpe, mage og armer samt rygg for støttemuskulaturen sin del.
 

Bilde kommer straks, må få tatt et bilde som ikke er reservert gubben og ligg på «my eyes only» først 😂 skjønner ikke helt oppstyret med forskjellene på bikini og undertøy, men får så sinnsykt igjen fra folk som kjenner meg igjen og gidd ikke det gnålet 🙄😂 (gubben sier ikke så mye så lenge det som skal dekkes dekkes btw, han er ganske real der😊)

Her. Ikke 100% up to date dessverre. Rundt 1 mnd. og 2 kg siden. Veier nå 64-65 og syns dette er helt o.k, men kjære du som er 171, du er flott! Løshuden ødelegger kanskje litt for at du skal se selv? Hvorfor ikke stramme opp med situps i stede? Jeg gjør en del situps osv og har ikke mye løshud lenger. Tar nok en stund før jeg ser hvordan det virkelig er, men kan si jeg er fornøyd. Etter å ha gått ned i vekt vil det for de fleste ta tid å se det reelle bildet i speilet ☺️

89FFAEB6-BB58-461E-B45C-FC15F290BC6C.jpeg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2020 den 22.23, Nuka skrev:

Her. Ikke 100% up to date dessverre. Rundt 1 mnd. og 2 kg siden. Veier nå 64-65 og syns dette er helt o.k, men kjære du som er 171, du er flott! Løshuden ødelegger kanskje litt for at du skal se selv? Hvorfor ikke stramme opp med situps i stede? Jeg gjør en del situps osv og har ikke mye løshud lenger. Tar nok en stund før jeg ser hvordan det virkelig er, men kan si jeg er fornøyd. Etter å ha gått ned i vekt vil det for de fleste ta tid å se det reelle bildet i speilet ☺️

89FFAEB6-BB58-461E-B45C-FC15F290BC6C.jpeg

Tok det lang tid før løshuden forsvant ved kun situps? Jeg har trent en del de siste månedene og har merket forskjell på hele kroppen untatt undermagen. Men tror det er normalt at det tar lengre tid på den delen av kroppen?

Anonymkode: 93ff8...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 23.37, Haimlich skrev:

Dette er meg. Veide meg for to måneder siden og veide 97kg. Nå er jeg nede på 95kg. Det går sakte, men jeg prøver.

582EF7F8-A55B-4CE0-B835-7526CE9212C6.jpeg

Stå på 💪🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tok det lang tid før løshuden forsvant ved kun situps? Jeg har trent en del de siste månedene og har merket forskjell på hele kroppen untatt undermagen. Men tror det er normalt at det tar lengre tid på den delen av kroppen?

Anonymkode: 93ff8...a33

Nja, begynte med situps 2 mnd. etter fødsel og det tok tid før det viste resultater. Hatt to operasjoner ila den tia, men med jevne treningsøkter etter hviletid etter operasjonene tok det nesten to år å få resultatene som vises på siste bilde. Jeg har nå gått ned 20 kg etter at jeg veide meg etter fødsel og vannvekta hadde blitt «normal» 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mange fine, flotte og forskjellige kropper her! Jeg veide 94 kg for ca 1 år siden pga sykdom kombinert med dårlig kosthold, vet ikke hvor mye jeg veier nå, tipper rundt 60, vil ned 10 kg til. Begynte trene styrke for 4 uker siden, føler at jeg må fylle ut der jeg har blitt så slapp i fisken men vet ikke om det vil fungere.. Er 1.61 høy, 35 år, født 1 barn : ) (beklager litt dårlig sensurering rundt kroppen) Synes egentlig kroppen min er litt stygg, og dvask , men som skrever, håper trening nå 4 ganger i uka vil hjelpe! 

BB1B9DF2-E0B0-47BE-97A8-49063422DC44.jpeg

2D8BF010-6C27-4188-A285-4C83DCC692D8.jpeg

Anonymkode: 1e85b...fd2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange fine, flotte og forskjellige kropper her! Jeg veide 94 kg for ca 1 år siden pga sykdom kombinert med dårlig kosthold, vet ikke hvor mye jeg veier nå, tipper rundt 60, vil ned 10 kg til. Begynte trene styrke for 4 uker siden, føler at jeg må fylle ut der jeg har blitt så slapp i fisken men vet ikke om det vil fungere.. Er 1.61 høy, 35 år, født 1 barn : ) (beklager litt dårlig sensurering rundt kroppen) Synes egentlig kroppen min er litt stygg, og dvask , men som skrever, håper trening nå 4 ganger i uka vil hjelpe! 

e

 

Anonymkode: 1e85b...fd2

Ingenting i veien med kroppen din, kjempe flott er du og gratulerer med vektnedgang. ❤️ 

Anonymkode: d0499...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.2.2020 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Har gått ned over 30kg, så har en del løshud på undermagen som er vanskelig å få vekk gjennom trening. Er nå 171cm og 67kg, men vil ned til minst 58 før sommeren! Magen er da området jeg er minst fornøyd med. 

5C1814E1-1F2B-4ED6-9E6B-C2B4E6F2926D.jpeg

83A125D1-F887-4EC9-9C71-BFD66EF212D2.jpeg

Anonymkode: 93ff8...a33

I mine øyne er du fantastisk flott, og trenger ikke gå ned noe mer! Uten at jeg har noe med det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/1/2020 at 12:02 PM, AnonymBruker said:

Har gått ned over 30kg, så har en del løshud på undermagen som er vanskelig å få vekk gjennom trening. Er nå 171cm og 67kg, men vil ned til minst 58 før sommeren! Magen er da området jeg er minst fornøyd med. 

5C1814E1-1F2B-4ED6-9E6B-C2B4E6F2926D.jpeg

83A125D1-F887-4EC9-9C71-BFD66EF212D2.jpeg

Anonymkode: 93ff8...a33

Du vil fjerne en del ved å ha bedre kroppsholdning. Skuldrene tilbake, brystet ut. Ellers trenger du virkelig ikke gå ned noe mer. Jeg skjønner at du selv føler deg lubben siden du har vært det, men ser du deg blind på det så blir du aldri fornøyd. 

Anonymkode: 8702a...6a5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 år, 2 barn. Trener litt styrke. Ønsker å gå ned ca 4 kg. Må prøve å få til litt cardiotrening som jeg ikke kan fordra.

0CF81A6E-413F-4D0B-BF07-217374F02B08.png

Anonymkode: 0da87...ad1

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

39 år, 2 barn. Trener litt styrke. Ønsker å gå ned ca 4 kg. Må prøve å få til litt cardiotrening som jeg ikke kan fordra.

0CF81A6E-413F-4D0B-BF07-217374F02B08.png

Anonymkode: 0da87...ad1

Ganske enkelt en helt fantastisk kropp, er nesten målløs 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 5.1.2020 den 8.15, AfricanQueen skrev:

Har mistet 9 kg og bygger nå muskler , har ikke vært lett, men ser framgang og det motiverer meg ☺️

20200105_080532.jpg

20200105_080548.jpg

Et enkelt prosjekt det der, men så er du vel ikke så gammel heller da. Pene hender og negler. Ikke overdriv treninga, da ødelegger du alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 1.2.2020 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Har gått ned over 30kg, så har en del løshud på undermagen som er vanskelig å få vekk gjennom trening. Er nå 171cm og 67kg, men vil ned til minst 58 før sommeren! Magen er da området jeg er minst fornøyd med. 

5C1814E1-1F2B-4ED6-9E6B-C2B4E6F2926D.jpeg

83A125D1-F887-4EC9-9C71-BFD66EF212D2.jpeg

Anonymkode: 93ff8...a33

Utrolig prestasjon å ha tatt av så mye. Men nå er det nok synes jeg. Ikke overdriv, du har allerede gått ned litt for mye etter min smak. Jobb heller med en livsstil som gjør vekten stabil der du er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...