Gå til innhold

Post et bilde av din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Totalt avsporing og snakker kun fra eget ståsted. Jeg er ikke idrettsutøver og ganske slank nå og trives der, men skal montere silikonpupper jeg også fordi jeg aldri har hatt mer enn en fyldig a-cup/liten b-cup utenom når jeg gikk gravid og en liten stund etterpå. Det eneste tidspunktet jeg hadde liten b var da jeg veide langt over 75kg. Ikke ille det altså, men jeg trives ikke der personlig. Veldig(!) mange er flotte ved 75-85+(ca) kg bare for å poengtere det. 
selvfølgelig kommer det an på selvbildet, men du som er så negativ; om du er mann kan du aldri sette deg inn i problemstillingen med mindre du er en transperson og er du dame så har du sjølsagt noe å gå på, men jeg blir nysgjerrig på hvilken cupstørrelse du har selv?? Fra fyldig b og oppover syns nemlig ikke JEG har stemmerett på slike ting fordi de fleste vet ikke hvordan det er å ikke ha bryster med mindre de er friidrettsutøvere og dermed er brystene (ofte) bare i veien.. grunnen til at jeg spør er at jeg faktisk til dags dato ikke har vært borti noen som har enten rimelig små bryster eller plagsomt store som ikke kritiserer dette. Altså 90% av disse i mellom der kritiserer. Vel, «DU HAR IKKE STEMMERETT MED DINE FLOTTE PUPPER!» Sa jeg sist ganske krasst da det kom DEN flotte unge dama med rundt C cup og ikke kunne forstå hvorfor jeg ville ha silikon. 😅 (ja, sårt tema og ei jeg kjenner veldig godt🙈)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Nuka skrev:

Totalt avsporing og snakker kun fra eget ståsted. Jeg er ikke idrettsutøver og ganske slank nå og trives der, men skal montere silikonpupper jeg også fordi jeg aldri har hatt mer enn en fyldig a-cup/liten b-cup utenom når jeg gikk gravid og en liten stund etterpå. Det eneste tidspunktet jeg hadde liten b var da jeg veide langt over 75kg. Ikke ille det altså, men jeg trives ikke der personlig. Veldig(!) mange er flotte ved 75-85+(ca) kg bare for å poengtere det. 
selvfølgelig kommer det an på selvbildet, men du som er så negativ; om du er mann kan du aldri sette deg inn i problemstillingen med mindre du er en transperson og er du dame så har du sjølsagt noe å gå på, men jeg blir nysgjerrig på hvilken cupstørrelse du har selv?? Fra fyldig b og oppover syns nemlig ikke JEG har stemmerett på slike ting fordi de fleste vet ikke hvordan det er å ikke ha bryster med mindre de er friidrettsutøvere og dermed er brystene (ofte) bare i veien.. grunnen til at jeg spør er at jeg faktisk til dags dato ikke har vært borti noen som har enten rimelig små bryster eller plagsomt store som ikke kritiserer dette. Altså 90% av disse i mellom der kritiserer. Vel, «DU HAR IKKE STEMMERETT MED DINE FLOTTE PUPPER!» Sa jeg sist ganske krasst da det kom DEN flotte unge dama med rundt C cup og ikke kunne forstå hvorfor jeg ville ha silikon. 😅 (ja, sårt tema og ei jeg kjenner veldig godt🙈)

Bra skrevet👏🏼👏🏼👏🏼 Jeg er så enig! Har selv hatt i perioder fyldige pupper selv om jeg var slank og fornøyd med kroppen, men jeg har også har perioder hvor jeg faktisk hatt mindre pupper og ikke vært så fornøyd. Små pupper er flott det også, men jeg også mener hver og en må få lov til å føle på det selv. Generelt også når der kommer til hvordan man vil se ut. Noen liker best å være tynn, og andre igjen liker å enten være akkurat eller ha noe ekstra på kroppen. Så lenge man trives og det ikke er helseskadelig så skjønner jeg ikke hvorfor andre må kommentere i mot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid vært slank, men har 2 barn og la på meg 14 kg i forrige svangerskap, noe som var veldig uvant for meg. Er ikke tilbake til førvekt enda, har vel 5 kg igjen. (Snart 10 mnd siden fødsel) Men høres kanskje ut som jeg ikke trenger å gå ned de 5 da, hvis jeg ser mager ut nå. 😝 

Anonymkode: 3b527...517

Nei det ser ikke sånnt ut, beina dine vises jo på siden av magen....

Anonymkode: 92b70...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nuka skrev:

Totalt avsporing og snakker kun fra eget ståsted. Jeg er ikke idrettsutøver og ganske slank nå og trives der, men skal montere silikonpupper jeg også fordi jeg aldri har hatt mer enn en fyldig a-cup/liten b-cup utenom når jeg gikk gravid og en liten stund etterpå. Det eneste tidspunktet jeg hadde liten b var da jeg veide langt over 75kg. Ikke ille det altså, men jeg trives ikke der personlig. Veldig(!) mange er flotte ved 75-85+(ca) kg bare for å poengtere det. 
selvfølgelig kommer det an på selvbildet, men du som er så negativ; om du er mann kan du aldri sette deg inn i problemstillingen med mindre du er en transperson og er du dame så har du sjølsagt noe å gå på, men jeg blir nysgjerrig på hvilken cupstørrelse du har selv?? Fra fyldig b og oppover syns nemlig ikke JEG har stemmerett på slike ting fordi de fleste vet ikke hvordan det er å ikke ha bryster med mindre de er friidrettsutøvere og dermed er brystene (ofte) bare i veien.. grunnen til at jeg spør er at jeg faktisk til dags dato ikke har vært borti noen som har enten rimelig små bryster eller plagsomt store som ikke kritiserer dette. Altså 90% av disse i mellom der kritiserer. Vel, «DU HAR IKKE STEMMERETT MED DINE FLOTTE PUPPER!» Sa jeg sist ganske krasst da det kom DEN flotte unge dama med rundt C cup og ikke kunne forstå hvorfor jeg ville ha silikon. 😅 (ja, sårt tema og ei jeg kjenner veldig godt🙈)

Hvorfor skal du montere silikonpupper? Du trenger jo ikke det? Hvorfor definerer du livet ditt ut fra størrelsen på puppene?

Dette handler jo om forvrengt bildet av utseendet ditt, du har dårlig selvbildet og selvtillit. Er her du må starte å jobbe med deg selv, godta deg som du er.

Tenk på risikoen og kostnader du vil bruke på silikonpupper, som kun er skadelig for kroppen din. Ubehagelig å kjenne implantatene inni. Er psyken som må repareres, det koster mye mindre enn silikon. 

Anonymkode: 1b438...173

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

E0A2D999-88F3-4098-87CB-B3E65452FE93.jpeg

Anonymkode: ce1f6...d97

Fint hår og fint kledd i forhold til en kropp med noen kilo mer enn normalen. Lett å bli glad i en slik kropp også.

Anonymkode: adf1b...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det stemmer 😅

Anonymkode: ce1f6...d97

Trener du?

Anonymkode: 4e683...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trener du?

Anonymkode: 4e683...3e4

Ja. Jeg trener mye ben og armer. Styrketrening. Også går jeg powerwalks. Sliter litt med overspising, så men prøver så godt jeg kan.

Anonymkode: ce1f6...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lar magen puste fritt, så får folk mene det de vil 😬 Født tre barn, er 32 år.

Hva tror dere jeg veier? Er 160 cm høy.

253E97AB-4C7A-4575-9F25-6923F1AF9E1A.jpeg

Anonymkode: ce1f6...d97

85-90 kilo kanskje? 😊

Anonymkode: 052c8...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett meg litt blind på egen kropp, så jeg hadde satt pris på tilbakemeldinger jeg også:) på godt og vondt altså..

Anonymkode: 3b527...517

Siden du ber om tilbakemelding: du ser svært undervektig ut. Håper du er snill med det selv og at alt er bra ❤️

Anonymkode: 052c8...b0b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

85-90 kilo kanskje? 😊

Anonymkode: 052c8...b0b

Veier 79 ✌🏻

Anonymkode: ce1f6...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg trener mye ben og armer. Styrketrening. Også går jeg powerwalks. Sliter litt med overspising, så men prøver så godt jeg kan.

Anonymkode: ce1f6...d97

Rumpa di er fin, trener du den?

Anonymkode: 4e683...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veier 79 ✌🏻

Anonymkode: ce1f6...d97

Hvor høy er du? 😊

Anonymkode: 052c8...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor høy er du? 😊

Anonymkode: 052c8...b0b

160 cm

Anonymkode: ce1f6...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rumpa di er fin, trener du den?

Anonymkode: 4e683...3e4

Har ikke fokus på den, men trener ben, så den blir vel med i «den pakka» 😊

Anonymkode: ce1f6...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før

IMG_1957.thumb.jpg.d9663f495ae37155fe0b02bfc1336fdc.jpg

IMG_2235.thumb.jpg.91fe4de9a8672630893c25ae54cf9774.jpg

etter

ca 3-4 mnd mellom bildene har da blitt litt forskjell syns jeg. har trent 5x5 og 1rm har økt i benk og knebøy fra 45kg Benk til 80kg og 45kg knebøy til 105kg holdt kalorier på rundt 3200 hverdag og sluttet med junk i helger. 

Anonymkode: a9e28...1e7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ca 3-4 mnd mellom bildene har da blitt litt forskjell syns jeg. har trent 5x5 og 1rm har økt i benk og knebøy fra 45kg Benk til 80kg og 45kg knebøy til 105kg holdt kalorier på rundt 3200 hverdag og sluttet med junk i helger. 

Jeg er litt usikker på hva jeg skal se etter her, men noterer at triceps/biceps er litt større. 3200 kalorier? Hva er målet ditt? Øke muskelmasse? Da regner jeg med at du spiser mellom 1 - 2g protein per kilo?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, matrobot skrev:

Jeg er litt usikker på hva jeg skal se etter her, men noterer at triceps/biceps er litt større. 3200 kalorier? Hva er målet ditt? Øke muskelmasse? Da regner jeg med at du spiser mellom 1 - 2g protein per kilo?

er fortsatt ganske i start fasen enda men trener mest for styke for øyblikket. ligger på 250gr protein  om dagen og vekta holder seg ganske stabilt på 95 kg selv om jeg egentlig ligger litt i underskudd. men skjønner at jeg må øke matinntaket etterhvert  for å bli sterkere.

Anonymkode: a9e28...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du montere silikonpupper? Du trenger jo ikke det? Hvorfor definerer du livet ditt ut fra størrelsen på puppene?

Dette handler jo om forvrengt bildet av utseendet ditt, du har dårlig selvbildet og selvtillit. Er her du må starte å jobbe med deg selv, godta deg som du er.

Tenk på risikoen og kostnader du vil bruke på silikonpupper, som kun er skadelig for kroppen din. Ubehagelig å kjenne implantatene inni. Er psyken som må repareres, det koster mye mindre enn silikon. 

Anonymkode: 1b438...173

Les hva jeg skriver igjen så har du svaret ditt. Det jeg faktisk ikke trenger er at du som ikke kjenner meg forteller hva jeg skal/bør/trenger. Det er faktisk ikke alt som handler kun om psyke. Med to små «lærposer» som henger, slank og grei mage, grei rumpe som blir ordentlig fin med litt mer trening, fine bein, rygg og ansikt har jeg faktisk langt fra et forvrengt bilde av meg selv. Å jobbe med sjøltillit rundt et par hengepupper som kom etter første svangerskap når jeg runda 22 er som å pisse i snøen å vente på at den skal bli hvit igjen uten tiltak. Spesielt når de var tilnærmet ikke-eksisterende i forkant. Jeg har alltid vært veltrent slank og flott, brystene er faktisk det eneste som ikke henger sammen med resten. Er ikke snakk om at jeg skal ha DEEE Pamela-puppene, jeg ønsker (og skal legge inn) en flott C-størrelse. Ingen D, DD eller E. 😊 Jeg er straks 30 år og vet akkurat hvor jeg står i livet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Nuka skrev:

Les hva jeg skriver igjen så har du svaret ditt. Det jeg faktisk ikke trenger er at du som ikke kjenner meg forteller hva jeg skal/bør/trenger. Det er faktisk ikke alt som handler kun om psyke. Med to små «lærposer» som henger, slank og grei mage, grei rumpe som blir ordentlig fin med litt mer trening, fine bein, rygg og ansikt har jeg faktisk langt fra et forvrengt bilde av meg selv. Å jobbe med sjøltillit rundt et par hengepupper som kom etter første svangerskap når jeg runda 22 er som å pisse i snøen å vente på at den skal bli hvit igjen uten tiltak. Spesielt når de var tilnærmet ikke-eksisterende i forkant. Jeg har alltid vært veltrent slank og flott, brystene er faktisk det eneste som ikke henger sammen med resten. Er ikke snakk om at jeg skal ha DEEE Pamela-puppene, jeg ønsker (og skal legge inn) en flott C-størrelse. Ingen D, DD eller E. 😊 Jeg er straks 30 år og vet akkurat hvor jeg står i livet. 

Du snakker om hengepupper som om det er en negativ ting. Du gjør som du vil, men når du skriver på et offentlig forum må du forvente reaksjoner på det du skriver, uansett hvem du er og hva du skriver. Silikonpupper er ikke noe noen som helst trenger, det er noe man "monterer" om man sliter med selvbildet. At du syns resten av kroppen din er fin men at puppene ikke henger med, sier faktisk sitt. Og du bryr deg jo om hva andre syns ettersom du forklarer deg slik til punkt og prikke, hadde du vært 100% trygg på det du skal gjøre og deg selv og din kropp så hadde du ikke orka diskutere med en anonym på nettet. Det er min mening iallefall. 

Personlig har jeg hengepupper og jeg elsker de. Har jeg vurdert å operere selv? Ja. Men det har vært fordi jeg ikke har likt hvordan de ser ut. Har med årene lært meg å like de og syns de er utrolig deilige å ta på, myke og gode. Tanken på å legge inn fremmedlegemer i kroppen min som kan påvirke meg enormt negativt om noen år, er helt ufattelig.... De fleste aner ikke hva de gjør når de putter ting inn i kroppen (både rumpe og pupper). Og tro ikke at den industrien du blir en del av er så ufattelig seriøs og proff. De vil bare tjene penger på deg. Søk litt rundt angående langvarige komplikasjoner, hvordan det påvirker kroppen etter rundt 10-20 år (til og med kortere). Hvordan huden eldes etterhvert, og hvordan puppene vil forandre seg jo eldre du blir. 

Igjen, jeg fatter ikke at folk tør! 

Anonymkode: d0499...d6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...