Gå til innhold

Post et bilde av din kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.4.2020 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Dette er litt skummelt.😅

Men har gått en del ned i vekt. Har samme undertøy på i før og etter bildet. Kjekt å se forskjell.

404413573_DEXATI201906111047402.png.59ab32d24506d350e9362ea6a60ae10f.png

Anonymkode: 589bb...7fa

Du er flott!🙂

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2020 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Det ser vi. 

Anonymkode: b93d2...8ab

Skulle jeg liksom blir såret eller noe?

Anonymkode: 70bb2...f9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle jeg liksom blir såret eller noe?

Anonymkode: 70bb2...f9e

Ikke like lett for alle å være hyggelig, blås i det du 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nuka skrev:

Ikke like lett for alle å være hyggelig, blås i det du 😊

Jeg bryr meg ikke 🤗

Er snart 40 og trygg på meg selv. 

Jeg er hverdagsaktiv med tur og barn. Poenget med å skrive at jeg ikke trener noe var at man ikke må trene hardt eller flere ganger i uka for å være i form. 

 

Bildet sist var fra i fjor. Her er foreløpig sommerform. Må innrømme at Corona viruset har holdt kroppen i gang med lange turer hver dag med en aktiv unge 😜

IMG_20200409_162636.jpg

Anonymkode: 70bb2...f9e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bryr meg ikke 🤗

Er snart 40 og trygg på meg selv. 

Jeg er hverdagsaktiv med tur og barn. Poenget med å skrive at jeg ikke trener noe var at man ikke må trene hardt eller flere ganger i uka for å være i form. 

 

Bildet sist var fra i fjor. Her er foreløpig sommerform. Må innrømme at Corona viruset har holdt kroppen i gang med lange turer hver dag med en aktiv unge 😜

IMG_20200409_162636.jpg

Anonymkode: 70bb2...f9e

Å være mager er ikke det samme som å være i form. 

Anonymkode: 052c8...b0b

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Å være mager er ikke det samme som å være i form. 

Anonymkode: 052c8...b0b

Hilsen misunnelig feit slugge

Anonymkode: 465eb...d55

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen misunnelig feit slugge

Anonymkode: 465eb...d55

Jeg bare påpeker at det at hun er mager ikke er et bilde på at man er i form, slik hun påstår 🤷🏼‍♀️ Ser liksom ikke hvordan det gjør meg til feit og misunnelig, men for all del. 

Anonymkode: 052c8...b0b

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være mager er ikke det samme som å være i form. 

Anonymkode: 052c8...b0b

Du må gjerne mene at du synes jeg er for tynn, men jeg bærer og løfter rundt på en 20 kilos unge, er skriv og går masse turer og spiser godt og variert og har en kjernesunn kropp(i følge både lege og ernæringsfysiolog)

Så jo, jeg har definitivt en kropp i god form. 

 

Anonymkode: 70bb2...f9e

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt på meg jeg da, nå i denne korona-tiden. Og jevnt fordelt er det ikke! Neida, her samles alt seg i en pølse rundt magan 😏 Får begynne gjøre noe med det etter påska og påskeegg hehe

Anonymkode: 14315...a78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne mene at du synes jeg er for tynn, men jeg bærer og løfter rundt på en 20 kilos unge, er skriv og går masse turer og spiser godt og variert og har en kjernesunn kropp(i følge både lege og ernæringsfysiolog)

Så jo, jeg har definitivt en kropp i god form. 

 

Anonymkode: 70bb2...f9e

Skriv skulle være aktiv

Anonymkode: 70bb2...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat så langt unna det der selv nå når jeg har blitt mer aktiv for å holde røyking på et minimum for så å slutte helt, min minste er 14kg, men merkes det og. Jeg er 170 høy og veier rundt 61-62 kg nå og legen mener jeg er sunn, men greit å vite at man er mager da.. 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nuka skrev:

Er ikke akkurat så langt unna det der selv nå når jeg har blitt mer aktiv for å holde røyking på et minimum for så å slutte helt, min minste er 14kg, men merkes det og. Jeg er 170 høy og veier rundt 61-62 kg nå og legen mener jeg er sunn, men greit å vite at man er mager da.. 😂😂

Kommer vel an på øyet som ser 😜

Anonymkode: 70bb2...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne mene at du synes jeg er for tynn, men jeg bærer og løfter rundt på en 20 kilos unge, er skriv og går masse turer og spiser godt og variert og har en kjernesunn kropp(i følge både lege og ernæringsfysiolog)

Så jo, jeg har definitivt en kropp i god form. 

 

Anonymkode: 70bb2...f9e

Form er en ting, men tynn var du. Det kan alle se, trenger ikke se på det som en negativ ting. Alle er forskjellig bygd.

Aner ikke din vekt/høyde eller kropps-sammensetning.

Selv er jeg erfaren innen bikini-fitness å har konkurrert endel ganger.

Anonymkode: 68cc6...bc9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne mene at du synes jeg er for tynn, men jeg bærer og løfter rundt på en 20 kilos unge, er skriv og går masse turer og spiser godt og variert og har en kjernesunn kropp(i følge både lege og ernæringsfysiolog)

Så jo, jeg har definitivt en kropp i god form. 

 

Anonymkode: 70bb2...f9e

Jeg har ikke skrevet en eneste plass at du er for tynn, jeg har skrevet at det å være mager ikke er et bilde på at man er i form, slik du skrev. Hverken i negativ eller positiv forstand. Det er bare fakta. 

Anonymkode: 052c8...b0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke skrevet en eneste plass at du er for tynn, jeg har skrevet at det å være mager ikke er et bilde på at man er i form, slik du skrev. Hverken i negativ eller positiv forstand. Det er bare fakta. 

Anonymkode: 052c8...b0b

Ok, for mager er et bedre ord enn for tynn? 
 

Og jeg har aldri skrevet at jeg  i god form fordi jeg er slank. Jeg sier jeg ER i god for tross for at jeg IKKE trener. 

Anonymkode: 70bb2...f9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare påpeker at det at hun er mager ikke er et bilde på at man er i form, slik hun påstår 🤷🏼‍♀️ Ser liksom ikke hvordan det gjør meg til feit og misunnelig, men for all del. 

Anonymkode: 052c8...b0b

Du vet jo ikke hvordan formen er... har du tatt kondisjon og styrke test  på henne?😅

Anonymkode: 96f1f...9e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, for mager er et bedre ord enn for tynn? 
 

Og jeg har aldri skrevet at jeg  i god form fordi jeg er slank. Jeg sier jeg ER i god for tross for at jeg IKKE trener. 

Anonymkode: 70bb2...f9e

Det stikker sikkert litt for de som har noen kilo for mye, er ut som du har en sund kropp

Anonymkode: 96f1f...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stikker sikkert litt for de som har noen kilo for mye, er ut som du har en sund kropp

Anonymkode: 96f1f...9e9

Jeg skjønte ikke siste setningen?

Anonymkode: 70bb2...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet jo ikke hvordan formen er... har du tatt kondisjon og styrke test  på henne?😅

Anonymkode: 96f1f...9e9

😂

For å si det sånn.
Har en mann som er i toppform og selv han sliter å holde følge med meg på tur. Jeg er temmelig seig og utholden. Og jeg har jogget og trent kampsport i mine yngre dager. 

Joggingen ga jeg helt opp i fjor(hadde da ikke jogget på 3 år og jogget litt til og fra frem til i fjor fordi jeg fikk en skade, men la det helt bort i fjor) og har ikke følt for å ta det opp igjen. 
Bruker heller friluft og naturen med spasering som er mer skånsomt enn å jogge.

Men tok milen på 40 minutter, så dårlig form vet jeg at jeg ikke er i 😁🙃 Og jeg har større biceps naturlig enn de fleste jenter som trener på studio flere ganger i uka 😅

Anonymkode: 70bb2...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...