AnonymkvinneViken Skrevet 14. oktober #121 Skrevet 14. oktober Har ikke fulgt snappen på 3-4 år nå. Er det bare meg, eller har Siw gått ned i vekt? Ser jo ut som en 25-åring og hun må være rundt 40? Hun ser yngre og mer trent ut enn sist jeg fulgte snappen. Hun må jo ha turboforbrenning ut av en annen verden.
Fnug Skrevet 15. oktober #122 Skrevet 15. oktober AnonymkvinneViken skrev (12 timer siden): Har ikke fulgt snappen på 3-4 år nå. Er det bare meg, eller har Siw gått ned i vekt? Ser jo ut som en 25-åring og hun må være rundt 40? Hun ser yngre og mer trent ut enn sist jeg fulgte snappen. Hun må jo ha turboforbrenning ut av en annen verden. Har også lagt merke til det - men tenker det har noe med at hun har vært borte fra snap i 2 år, traumebehandling osv.. hun ser veldig godt ut i hvert fall 😊 1
AnnnonymBruker Skrevet 15. oktober #123 Skrevet 15. oktober AnonymkvinneViken skrev (14 timer siden): Har ikke fulgt snappen på 3-4 år nå. Er det bare meg, eller har Siw gått ned i vekt? Ser jo ut som en 25-åring og hun må være rundt 40? Hun ser yngre og mer trent ut enn sist jeg fulgte snappen. Hun må jo ha turboforbrenning ut av en annen verden. Tenkte det samme. Hun har hatt en glow up!
AnonymkvinneViken Skrevet 15. oktober #124 Skrevet 15. oktober AnnnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenkte det samme. Hun har hatt en glow up! Eller er det jeg som ikke har fått med meg alderen hennes? Er hun sånn 32/33-ish? Fikk barna veldig ung?
AnnnonymBruker Skrevet 15. oktober #126 Skrevet 15. oktober AnonymkvinneViken skrev (1 time siden): Eller er det jeg som ikke har fått med meg alderen hennes? Er hun sånn 32/33-ish? Fikk barna veldig ung? Aner ikke, men hun ser bedre ut nå enn før i alle fall ☺️ Ikke at hun ikke så bra ut før, men ... du skjønner hva jeg mener!
AnonymkvinneViken Skrevet 15. oktober #127 Skrevet 15. oktober AnnnonymBruker skrev (3 timer siden): Aner ikke, men hun ser bedre ut nå enn før i alle fall ☺️ Ikke at hun ikke så bra ut før, men ... du skjønner hva jeg mener! Ser ut til å være rundt 23/ 24 år. Noen har supergener.
Meg.no Skrevet torsdag kl. 19:50 #128 Skrevet torsdag kl. 19:50 AnonymkvinneViken skrev (På 15.10.2025 den 16.29): Ser ut til å være rundt 23/ 24 år. Noen har supergener. Kalles filter 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå