Gå til innhold

Mattilfamilien på Snapchat


Gjest Petra35

Anbefalte innlegg

Rot skrev (14 timer siden):

Eg har vore fornøgd med alle oppskriftene eg har prøvd, både middagsretter og bakst. 

Jeg er også stort sett fornøyd, spesielt med alt i ett-pastagrytene 😊 

Fått mange gode tips som har gjort det enklere for meg å prøve meg fram selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk ganske flaut at jeg har fulgt kanalen hennes siden hun startet opp, men jeg aldri prøvd den eneste oppskrift. Jeg har tatt skjermbilder av så mye, men det har aldri blitt til at jeg har prøvd ut noe.  

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (På 7.4.2021 den 14.38):

Det er faktisk ganske flaut at jeg har fulgt kanalen hennes siden hun startet opp, men jeg aldri prøvd den eneste oppskrift. Jeg har tatt skjermbilder av så mye, men det har aldri blitt til at jeg har prøvd ut noe.  

Samme her 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (På 7.4.2021 den 14.38):

Det er faktisk ganske flaut at jeg har fulgt kanalen hennes siden hun startet opp, men jeg aldri prøvd den eneste oppskrift. Jeg har tatt skjermbilder av så mye, men det har aldri blitt til at jeg har prøvd ut noe.  

Jeg har ikke prøvd kjempe mange , men tatt mange skjermbilder. 😂 men det urte og mozzerellabrødet har jeg laget mange ganger. Sinnsykt godt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Har det skjedd noe spesielt med henne? Hun er jo helt borte.. Savner den gode energien hennes og matlagingen i hverdagen 😥❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (19 minutter siden):

Har det skjedd noe spesielt med henne? Hun er jo helt borte.. Savner den gode energien hennes og matlagingen i hverdagen 😥❤️ 

Hun jobber vel med den nye kokeboken og døgnet har nok ikke mer enn 24 timer for henne heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (På 27.7.2022 den 22.40):

Har det skjedd noe spesielt med henne? Hun er jo helt borte.. Savner den gode energien hennes og matlagingen i hverdagen 😥❤️ 

Tenkte på henne her om dagen selv.. synes tiden hvor hun var på IG/Snapchat hver dag var best.. nå er det jo ingenting 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kmff20 skrev (2 timer siden):

Huff fikk helt vondt av det hun la ut idag💔

samme, håper det går bra med henne etter alt hun har vært igjennom.❤️ Må ta den tiden hun trenger, har full forståelse for at slikt er noe som tar tid å komme seg igjennom.❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (6 timer siden):

Hva har skjedd? Ser ingenting på snap?

Kort fortalt så var hun på London bar under skytingen, hun sliter etter det 😥

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Så utrolig sterk historie hun har lagt ut på Snapchat ang hva som hendte den natten på London ❤️. Tøft av henne å dele den.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Lunabelle said:

Så utrolig sterk historie hun har lagt ut på Snapchat ang hva som hendte den natten på London ❤️. Tøft av henne å dele den.

Enig, satt med tårer i øyekroken! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Er det henne det har stått om i media? En kvinne som har løyet om ting som skjedde på London bar osv. Hun har jo sluttet helt på snap. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Suzie Q skrev (7 minutter siden):

Er det henne det har stått om i media? En kvinne som har løyet om ting som skjedde på London bar osv. Hun har jo sluttet helt på snap. 

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Suzie Q said:

Er det henne det har stått om i media? En kvinne som har løyet om ting som skjedde på London bar osv. Hun har jo sluttet helt på snap. 

Hun har jo sagt flere ganger at hun ikke har sluttet, men dessverre har det vært uflaks i heimen med mye sykdom etc. Familien kommer først. Sånn er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...