Gå til innhold

Mattilfamilien på Snapchat


Gjest Petra35

Anbefalte innlegg

Synes dere at Siw gjør en god jobb? Hun er absolutt sprudlende og formidlende, men kan kanskje bli «litt mye» av og til. Har ikke fulgt med så lenge, men er de fleste av middagene greie å lage, eller krever det at man har veldig god tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALTFOR mye. Hun snakker for høyt og beveger seg for mye! Hun lager masse god mat, men fine oppskrifter. Men å lage Barne-TV kan hun droppe!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig dame! Har prøvd mange av oppskriftene, båd middag og bakst - med hell ☺️

Håper alle svarer gjennomtenkt og saklig i denne tråden. Det fører ingenting godt med seg å kritisere personen bak kanalen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rucula skrev:

Jeg liker henne, men hvorfor jobber hun ikke?

Har jeg også lurt på. Begynte følge henne for noen måneder siden, og har ikke fått med meg historien bak. Liker mange av oppskriftene , men må innrømme at jeg ofte ser på snap uten lyd 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode oppskrifter og godt engasjement. Hun hadde fortjent å tjene penger på dette, hun bidrar positivt og er en god influencer med tanke på fokus på matsvinn feks, uavhengig om hun er "mye". 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Synes hun er helt ok, ikke så alt for mye. 
Men det er en ting jeg stusser litt på. Det virker som at hun lager veldig lite mat noen ganger. Men så er det vell normalt å spise frokost, lunsj og kveldsmat også da, så kan vell være derfor. Men for meg som kun spiser middag, så virker det veldig lite ut 😂

Det har jeg ofte lurt på også! Hun har man og 5(?) unger som skal bli mette på noe som ser ut til å rekke til 2 personer 😳

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Haribo skrev:

Litt morsomt at omtrent alle oppskriftene inneholder stangselleri🙈

Og så? 🙄Godt til mye det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler hun er så tilgjort! Så henne når hun var på tvillingmafiaen, men begynte til slutt å hoppe over dagene hennes fordi hun var ikke naturlig i det hele. Ble så slitsomt. Tvillingmafiaen virket å bli mye bedre etter hun sluttet også. Har sett hun dukker opp på utforsk på snap i ny og ne, men ser hun fortsatt er som hun var.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun var jo fast matspaltist hos mammahjerter før. Likte henne veldig godt i begynnelsen. Men dama har alt for mye skriking og veldig masete snapp. Også synes jeg mye av oppskriftene går i samma duren. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syns det er så bra at hun setter fokus på matsvinn og ikke minst det at hun lager mat som ikke trenger å være svindyr for familien. Syns hun lager sunne, smakfulle og gode oppskrifter. Om hun er høylytt..Ok! Det er sånn hun er på Snapchat, og jeg liker det. Syns det er fantastisk at det finnes kanaler som dette og🙌🏼Gratis show folkens, og dersom man ikke liker det man ser så er prosessen for å finne veien ut kort 👍🏽

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Synes hun er veldig høylytt og litt hyper, så litt slitsomt å følge med. Men sånn ellers er hun flink, lager mye god mat og virker veldig hyggelig🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...