Gjest Petra35 Skrevet 7. september 2019 #1 Del Skrevet 7. september 2019 Synes dere at Siw gjør en god jobb? Hun er absolutt sprudlende og formidlende, men kan kanskje bli «litt mye» av og til. Har ikke fulgt med så lenge, men er de fleste av middagene greie å lage, eller krever det at man har veldig god tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poyse Skrevet 7. september 2019 #2 Del Skrevet 7. september 2019 ALTFOR mye. Hun snakker for høyt og beveger seg for mye! Hun lager masse god mat, men fine oppskrifter. Men å lage Barne-TV kan hun droppe! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 8. september 2019 #3 Del Skrevet 8. september 2019 Hun er fantastisk! Elsker oppskriftene hennes og måten hun byr på seg selv. En stor favoritt!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rot Skrevet 8. september 2019 #4 Del Skrevet 8. september 2019 Herlig dame! Har prøvd mange av oppskriftene, båd middag og bakst - med hell ☺️ Håper alle svarer gjennomtenkt og saklig i denne tråden. Det fører ingenting godt med seg å kritisere personen bak kanalen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 8. september 2019 #5 Del Skrevet 8. september 2019 Blir for mye støy for min del, orket ikke følge de lengre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 8. september 2019 #6 Del Skrevet 8. september 2019 Jeg liker henne, men hvorfor jobber hun ikke? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 8. september 2019 #7 Del Skrevet 8. september 2019 Rucula skrev (På 8.9.2019 den 9.15): Jeg liker henne, men hvorfor jobber hun ikke? Ekspander Har jeg også lurt på. Begynte følge henne for noen måneder siden, og har ikke fått med meg historien bak. Liker mange av oppskriftene , men må innrømme at jeg ofte ser på snap uten lyd 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. september 2019 #8 Del Skrevet 8. september 2019 Hun fortalte det når hu åpnet mattilfamilien snappen for et år siden, at hu er ufør pga sykdom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevennen Skrevet 8. september 2019 #9 Del Skrevet 8. september 2019 Gode oppskrifter og godt engasjement. Hun hadde fortjent å tjene penger på dette, hun bidrar positivt og er en god influencer med tanke på fokus på matsvinn feks, uavhengig om hun er "mye". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. september 2019 #10 Del Skrevet 8. september 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poyse Skrevet 9. september 2019 #11 Del Skrevet 9. september 2019 Nasse Nøff ❤ skrev (På 8.9.2019 den 20.35): Synes hun er helt ok, ikke så alt for mye. Men det er en ting jeg stusser litt på. Det virker som at hun lager veldig lite mat noen ganger. Men så er det vell normalt å spise frokost, lunsj og kveldsmat også da, så kan vell være derfor. Men for meg som kun spiser middag, så virker det veldig lite ut 😂 Ekspander Det har jeg ofte lurt på også! Hun har man og 5(?) unger som skal bli mette på noe som ser ut til å rekke til 2 personer 😳 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 9. september 2019 #12 Del Skrevet 9. september 2019 Klarer ikke følge hun på snap, det er jo rene sirkuset til tider. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 9. september 2019 #13 Del Skrevet 9. september 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og spekulasjon med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo Skrevet 11. september 2019 #14 Del Skrevet 11. september 2019 Litt morsomt at omtrent alle oppskriftene inneholder stangselleri🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 12. september 2019 #15 Del Skrevet 12. september 2019 Haribo skrev (På 11.9.2019 den 20.59): Litt morsomt at omtrent alle oppskriftene inneholder stangselleri🙈 Ekspander Og så? 🙄Godt til mye det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 12. september 2019 #16 Del Skrevet 12. september 2019 Føler hun er så tilgjort! Så henne når hun var på tvillingmafiaen, men begynte til slutt å hoppe over dagene hennes fordi hun var ikke naturlig i det hele. Ble så slitsomt. Tvillingmafiaen virket å bli mye bedre etter hun sluttet også. Har sett hun dukker opp på utforsk på snap i ny og ne, men ser hun fortsatt er som hun var. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 12. september 2019 #17 Del Skrevet 12. september 2019 Hun var jo fast matspaltist hos mammahjerter før. Likte henne veldig godt i begynnelsen. Men dama har alt for mye skriking og veldig masete snapp. Også synes jeg mye av oppskriftene går i samma duren. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 25. september 2019 #18 Del Skrevet 25. september 2019 Syns det er så bra at hun setter fokus på matsvinn og ikke minst det at hun lager mat som ikke trenger å være svindyr for familien. Syns hun lager sunne, smakfulle og gode oppskrifter. Om hun er høylytt..Ok! Det er sånn hun er på Snapchat, og jeg liker det. Syns det er fantastisk at det finnes kanaler som dette og🙌🏼Gratis show folkens, og dersom man ikke liker det man ser så er prosessen for å finne veien ut kort 👍🏽 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 24. oktober 2019 #19 Del Skrevet 24. oktober 2019 Synes hun er veldig høylytt og litt hyper, så litt slitsomt å følge med. Men sånn ellers er hun flink, lager mye god mat og virker veldig hyggelig🙂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty Brus Skrevet 25. oktober 2019 #20 Del Skrevet 25. oktober 2019 Pleier som regel å se på uten lyd 🙈 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå