Gå til innhold

Har en fantasi som jeg ikke tør dele med mannen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi driver både med spanking og ydmykelse i mitt forhold, dette var noe vi snakket om før vi ble sammen. Det krever mye tillit, god kommunikasjon og lyst ;) 

Anonymkode: 00b68...bea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tør ikke si mine ting til min samboer 😛 

Men nå fantaserer jeg store historier da, som er komplett umulig å gjennomføre. Altså at jeg blir feks. betalt til et medisinsk eksperiment og gjør det fordi jeg mangler penger. Og så viser det seg at det står ti 18-åringer rundt meg som skal bli opplært i kvinnelig tenning og orgasme. Og at alle skal begynne å ta på meg, stryke meg og kile meg, og at mens instruktøren skal vise de hvordan man stimulerer hvor de får prøve en etter en, så må jeg prøve å ikke vise at jeg holder på å komme og alt sånt. 

Du har milde greier som faktisk er mulig å prøve på :) 

Anonymkode: 108ab...611

For en utrolig pirrende historie. Skjønner dette er vanskelig å gjennomføre men kanskje en trekant MMF kan være et stykke på veien. Dette er absolutt noe å ta opp med samboer. Jeg hadde i alle fall blitt kåt og glad om min samboer hadde forestått noe slikt.

Anonymkode: 24974...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis møtt en jeg har sagt alle mine fantasier til. Den værste av dem alle i mitt hode.. fordi jeg er sumbmissive, er det og naturlig at jeg er den som blir hersa litt med. Jeg elsker når jeg kan leke litt forsvarsløs og må straffes fordi jeg har tisset på meg. Må først bli tvangsfingret på fanget hans så MÅ jeg få den store pikken hans inni meg, kommer så absolutt ikke unna den. Det tenner meg så sinnsykt. Innimellom tisser jeg på Han mens han holder på med meg, fordi jeg vet han vil straffe meg pga det😛

Anonymkode: be295...f52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en utrolig pirrende historie. Skjønner dette er vanskelig å gjennomføre men kanskje en trekant MMF kan være et stykke på veien. Dette er absolutt noe å ta opp med samboer. Jeg hadde i alle fall blitt kåt og glad om min samboer hadde forestått noe slikt.

Anonymkode: 24974...045

Hvorfor må man absolutt forsøke å gjennomføre alt?

Det er jo ingen som tør fortelle om fantasiene sine hvis de blir møtt med forslag til hvordan man skal utføre disse i praksis?

Anonymkode: 91c7f...ec1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fitteslikker
På 7.9.2019 den 21.33, AnonymBruker skrev:

Lurer på om jeg er alene om dette her? 😂 Altså, jeg og mannen deler fantasier, mer eller mindre. Eller, det er mer jeg vil at han skal gjøre med meg. Men jeg tør ikke si det. 

Jeg kan ligge og bli kåt av tanken på dette, men tanken på å gjøre det med mannen min blir for flaut og for virkelig, så det kunne kanskje vært en ukjent.. 

Hva gjør man i slike tilfeller? Har noen følt det samme, men likevel tord å oppfylle fantasiene? Ble følelsene som forventet i ettertid? 

Anonymkode: 079f6...214

Nei du er ikke alene om å ha det sånn
hva er grunnen for at vi ikke tør 
den ene er åpenbar. Nemlig frykten for at partneren vår skal avvise oss. En frykt som stort sett er ubegrunnet. Fordi vi absolutt alle har «litt forbudte» seksuelle fantasier, er det svært liten sannsynlighet for det. For å illustrere  det litt: den mest utbredte fantasien hos Ola og Kari er lett binding til sengestolper eller lignende. Det å kjenne seg «hjelpeløs» og at den andre kan gjøre hva denne vil med dem, er en fantasi utrolig mange har. Den nest mest utbredte er å en gang i mellom måtte legge seg over fanget til partner og få litt ris. Ikke overraskende er nummer tre en kombinasjon av de to første. Dvs: bindes letten og få en del saftige klask på baken, for så uten å kunne gjøre motstand brukes seksuelt av den andre. Selv fantasier hvor lakk lær ridepisk mm inngår er så utbredt, at de er godt innenfor det vi kaller normalt. 
Den andre årsaken handler selvsagt ikke om partneren, nenn om oss selv. 
Nettopp fordi våre seksuelle fantasier er, ja fantastiske er forventingene til at de skal gi oss den perfekte seksuelle opplevelsen – den perfekte nytelsen sky høye. Fordi slike forventinger ikke er sørlig realistiske, dukker følgende tanke opp: «hva skjer med meg vis jeg ikke får kjenne den nytelsen jeg fantaserer og drømmer om – hva da?». Redselen for å bli skuffet gjør at vi verken våger å snakke om eller utøve dem – de seksuelle fantasiene. 
       
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det kanskje en liten "menn fra Mars, kvinner fra Venus" her. Det er ikke slik at kvinnen deler dette for at mannen skal rigge til så fantasien blir virkelighet eller at den kvinnelige parten mener at sexlivet er ukomplett uten å få realisert disse..... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MuffinStud said:

Og så er det kanskje en liten "menn fra Mars, kvinner fra Venus" her. Det er ikke slik at kvinnen deler dette for at mannen skal rigge til så fantasien blir virkelighet eller at den kvinnelige parten mener at sexlivet er ukomplett uten å få realisert disse..... 

Nettopp dette.

Jeg har til og med vært borti folk som i fullt alvor mener at fantasier ikke er noen vits hvis ikke det er gjennomførbart eller noe man har lyst til å gjennomføre.

De påstår til og med at de selv bare fantaserer om ting de vil prøve å gjøre og ser ikke noe poeng med noe annet.

Herregud, så kjedelig, tenker jeg..... 🙄

Anonymkode: 76ae2...cdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har delt og vi har innimellom sex som omhandler mange av fantasiene mine som ligner på dine. Jeg er veldig glad i bondage, pisking og hardhendt sex (til en viss grad). Dildo bruker han gjerne på meg, men det er hans fantasi ikke min som omhandler det da. Han vet at jeg liker å bli ydmyket, og han har tråkket og spyttet på meg. Tvunget meg til å gjøre ting jeg "ikke vil"". Og jeg klager ikke akkurat. Han er en utrolig snill og omtenksom mann, og siden jeg føler meg såpass trygg med han er det kjempedeilig å kunne leve ut slike fantasier, det er en skikkelig avkobling for meg og gir meg utrolige orgasmer. Og så lenge han er snill ellers setter jeg veldig pris på en dominant, arrogant og hardhendt mann i senga :rodmer:

Men samtidig har jeg en fantasi jeg ikke vet om jeg noen gang kommer til å dele med han. Den vandrer enda lenger ned veien med ydmykelse, men det er en fantasi jeg skjemmes over fordi jeg selv synes den er ekkel. Vil ikke være usexy for han heller.

Anonymkode: 73200...501

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2019 den 0.20, AnonymBruker skrev:

Nei, seriøst, menn sine fantasier er ofte pinglete i forhold til damers. Har full forståelse for at man ikke forteller menn om fantasiene. 

Anonymkode: 91c7f...ec1

Nei, det er nok atskillig flere perverse menn enn perverse kvinner, men den siste kategorien finnes definitivt også.

Anonymkode: 1a8d1...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Men samtidig har jeg en fantasi jeg ikke vet om jeg noen gang kommer til å dele med han. Den vandrer enda lenger ned veien med ydmykelse, men det er en fantasi jeg skjemmes over fordi jeg selv synes den er ekkel. Vil ikke være usexy for han heller.

Vill gjetning: At du ligger naken i badekaret eller på vannsikkert gulv og blir vasket/spylt ren imens og etter at du har gjort på deg. Setter et klystér eller tre for å forsikre seg om at alt har kommet ut. Og at når du er ferdig god og avslappet der bak etter å ha klemt ut lunket vann, så holder han deg åpen med fingrene og puler noen støt mens du har en stor vibrator i musa....

Anonymkode: a1709...638

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har delt og vi har innimellom sex som omhandler mange av fantasiene mine som ligner på dine. Jeg er veldig glad i bondage, pisking og hardhendt sex (til en viss grad). Dildo bruker han gjerne på meg, men det er hans fantasi ikke min som omhandler det da. Han vet at jeg liker å bli ydmyket, og han har tråkket og spyttet på meg. Tvunget meg til å gjøre ting jeg "ikke vil"". Og jeg klager ikke akkurat. Han er en utrolig snill og omtenksom mann, og siden jeg føler meg såpass trygg med han er det kjempedeilig å kunne leve ut slike fantasier, det er en skikkelig avkobling for meg og gir meg utrolige orgasmer. Og så lenge han er snill ellers setter jeg veldig pris på en dominant, arrogant og hardhendt mann i senga :rodmer:

Men samtidig har jeg en fantasi jeg ikke vet om jeg noen gang kommer til å dele med han. Den vandrer enda lenger ned veien med ydmykelse, men det er en fantasi jeg skjemmes over fordi jeg selv synes den er ekkel. Vil ikke være usexy for han heller.

Anonymkode: 73200...501

Men hvorfor syns du fantasien er ekkel? Vil du kun «eie» den når du er kåt? Hvis det handler om avføring må du kanskje holde d for deg selv hvis du ikke vil spørre han. Men tissing og alt annet man bare bruker utstyr til kan jo umulig være ekkelt?

Anonymkode: be295...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er nok atskillig flere perverse menn enn perverse kvinner, men den siste kategorien finnes definitivt også.

Anonymkode: 1a8d1...002

Selvfølgelig er det ikke det. Ellers hadde ikke så mange kvinner vegret for å fortelle.

23 timer siden, MuffinStud skrev:

Og så er det kanskje en liten "menn fra Mars, kvinner fra Venus" her. Det er ikke slik at kvinnen deler dette for at mannen skal rigge til så fantasien blir virkelighet eller at den kvinnelige parten mener at sexlivet er ukomplett uten å få realisert disse..... 

Nettopp.

Anonymkode: 91c7f...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.9.2019 den 11.00, AnonymBruker skrev:

For en utrolig pirrende historie. Skjønner dette er vanskelig å gjennomføre men kanskje en trekant MMF kan være et stykke på veien. Dette er absolutt noe å ta opp med samboer. Jeg hadde i alle fall blitt kåt og glad om min samboer hadde forestått noe slikt.

Anonymkode: 24974...045

Nei, for han er det uaktuelt med noe trekant, og det er heller ikke noe jeg ønsker i et kjærlighetsforhold :) Jeg fikk også prøvd det da jeg var singel. Kan uansett ikke sammenlignes med fantasiene. Men jeg lukker øynene når han tar på meg og fantaserer, så fungerer helt greit :) Har helt utrolig god "kjærestesex" med samboeren, som gjør at jeg ikke har behov for noe forsøk på å realisere en fantasi. Men jeg forteller ikke om de heller nei 😛 

Anonymkode: 108ab...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.9.2019 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Nei, det er nok atskillig flere perverse menn enn perverse kvinner, men den siste kategorien finnes definitivt også.

Anonymkode: 1a8d1...002

Det er jo bare å ta en tur innom et arrangement i en av disse pervoklubbene - minst 80% menn.

Anonymkode: 1a8d1...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å ta en tur innom et arrangement i en av disse pervoklubbene - minst 80% menn.

Anonymkode: 1a8d1...002

Det er fordi kvinner er mere redd for sitt gode rykte pga at kvinner ikke skal være perverse😉 Vært med damer som har hatt de sykeste og drøyeste fantasiene du kan drømme om. Så vil heller si at fantasiene til kvinner er grovere enn menn siden tenningsmønstret til menn og kvinner er forskjellige. Menn er mere visuelleog tenner på pupper, lår og rumpe, mens kvinner tenner oftere i fantasien å bruker den mere aktivt under sex. 

Anonymkode: 16752...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi kvinner er mere redd for sitt gode rykte pga at kvinner ikke skal være perverse😉 Vært med damer som har hatt de sykeste og drøyeste fantasiene du kan drømme om. Så vil heller si at fantasiene til kvinner er grovere enn menn siden tenningsmønstret til menn og kvinner er forskjellige. Menn er mere visuelleog tenner på pupper, lår og rumpe, mens kvinner tenner oftere i fantasien å bruker den mere aktivt under sex. 

Anonymkode: 16752...8ef

Du har nok rett i at kvinner generelt er mer tilbakeholdne enn menn pga større sosial fallhøyde. Jeg har forøvrig også vært borti enkelte usannsynlig perverse damer, men har alltid tenkt på dem som ekstreme unntak.

Anonymkode: 1a8d1...002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å ta en tur innom et arrangement i en av disse pervoklubbene - minst 80% menn.

Anonymkode: 1a8d1...002

Ha ha, det du snakker om er å være kåt. Det er noe helt annet enn å være pervers.

Anonymkode: 91c7f...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi kvinner er mere redd for sitt gode rykte pga at kvinner ikke skal være perverse😉 Vært med damer som har hatt de sykeste og drøyeste fantasiene du kan drømme om. Så vil heller si at fantasiene til kvinner er grovere enn menn siden tenningsmønstret til menn og kvinner er forskjellige. Menn er mere visuelleog tenner på pupper, lår og rumpe, mens kvinner tenner oftere i fantasien å bruker den mere aktivt under sex. 

Anonymkode: 16752...8ef

Helt riktig.

Bare det å «måtte dra på pervoklubb» for å kunne kalle seg pervo, sier vel egentlig nok om den saken. 

Anonymkode: 91c7f...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...