Gå til innhold

Har en fantasi som jeg ikke tør dele med mannen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg er alene om dette her? 😂 Altså, jeg og mannen deler fantasier, mer eller mindre. Eller, det er mer jeg vil at han skal gjøre med meg. Men jeg tør ikke si det. 

Jeg kan ligge og bli kåt av tanken på dette, men tanken på å gjøre det med mannen min blir for flaut og for virkelig, så det kunne kanskje vært en ukjent.. 

Hva gjør man i slike tilfeller? Har noen følt det samme, men likevel tord å oppfylle fantasiene? Ble følelsene som forventet i ettertid? 

Anonymkode: 079f6...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, men mest av alt fordi jeg liker å holde denne for meg selv. Tror mannen hadde håndtert fantasien min eldig fint, er jo ikke noe jeg føler er farlig å skulle dele. Men vil bare ikke. Vi deler så mye annet, at akkurat denne vil jeg ha for meg selv. Han vet at jeg tenner på playrape, bdsm osv og denne fantasien er i henhold til det. Men detaljene her holder jeg for meg selv, det er nemlig plent umulig og uønskelig å skulle oppleve irl. 

Anonymkode: 52c7d...f07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen slike fantasier.... Men aldri i verden om jeg ville fortalt han det. 

Men jeg fantaserer om det hver gang han går ned på mef😊

Anonymkode: a8e83...d42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, men mest av alt fordi jeg liker å holde denne for meg selv. Tror mannen hadde håndtert fantasien min eldig fint, er jo ikke noe jeg føler er farlig å skulle dele. Men vil bare ikke. Vi deler så mye annet, at akkurat denne vil jeg ha for meg selv. Han vet at jeg tenner på playrape, bdsm osv og denne fantasien er i henhold til det. Men detaljene her holder jeg for meg selv, det er nemlig plent umulig og uønskelig å skulle oppleve irl. 

Anonymkode: 52c7d...f07

Det er samme her, i samme sjanger, og det er jo så flaut 😂 er redd for hva han skal tenke om meg. Han har fortalt sin dypeste fantasi, og den var ikke i nærheten engang av min.. 

Tenker det er greit å ha noe hemmelig :)

Anonymkode: 079f6...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er samme her, i samme sjanger, og det er jo så flaut 😂 er redd for hva han skal tenke om meg. Han har fortalt sin dypeste fantasi, og den var ikke i nærheten engang av min.. 

Tenker det er greit å ha noe hemmelig :)

Anonymkode: 079f6...214

:) Nå kan det være at han har fortalt sin dypeste fantasi...av de han regner med at du tåler.. Si hva du tenker høyt og tydelig, ikke bli skremt av å se deg selv i speilet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Paramount skrev:

:) Nå kan det være at han har fortalt sin dypeste fantasi...av de han regner med at du tåler.. Si hva du tenker høyt og tydelig, ikke bli skremt av å se deg selv i speilet..

Nei, seriøst, menn sine fantasier er ofte pinglete i forhold til damers. Har full forståelse for at man ikke forteller menn om fantasiene. 

Anonymkode: 91c7f...ec1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, seriøst, menn sine fantasier er ofte pinglete i forhold til damers. Har full forståelse for at man ikke forteller menn om fantasiene. 

Anonymkode: 91c7f...ec1

Tvilsom påstand. Damer flest tør ikke en gang si fitte. Men, det kan skjule seg mye bak en uskyldig fasade. Kan selvsagt være at de brenner inne med fantasiene sine av omtanke for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Paramount skrev:

Tvilsom påstand. Damer flest tør ikke en gang si fitte. Men, det kan skjule seg mye bak en uskyldig fasade. Kan selvsagt være at de brenner inne med fantasiene sine av omtanke for andre.

De fleste menn tørr ikke engang si underliv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
1 minutt siden, Girlygirl9 skrev:

De fleste menn tørr ikke engang si underliv.

Det er ikke fordi vi ikke tør, det er fordi vi ikke vil. Det minner om eldreomsorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Paramount skrev:

Det er ikke fordi vi ikke tør, det er fordi vi ikke vil. Det minner om eldreomsorg.

Kudos til deg som ikke tar poenget 😃😃😃😃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ulovlig, spanking, ydmykelse og dildo 😂 (er jo anonym). 

Anonymkode: 079f6...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ulovlig, spanking, ydmykelse og dildo 😂 (er jo anonym). 

Anonymkode: 079f6...214

Det er jo en mild og forholdsvis vanlig fantasi? 

Min fantasi ville vert ulovlig i rl, men som sexlek helt lovlig naturligvis... Men jeg har delt mange fantasier, uten at mannen virker til å ha lignende eller mange i det heletatt.... Så mine "verste" holder jeg for meg selv. 

Anonymkode: a8e83...d42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en mild og forholdsvis vanlig fantasi? 

Min fantasi ville vert ulovlig i rl, men som sexlek helt lovlig naturligvis... Men jeg har delt mange fantasier, uten at mannen virker til å ha lignende eller mange i det heletatt.... Så mine "verste" holder jeg for meg selv. 

Anonymkode: a8e83...d42

Mild..? Jeg føler det er såå feil på alle måter😂 at jeg har en skrue løs eller noe. Men det er faktisk litt fint at du sier det likevel. 

Jeg forstår tankegangen din godt. Man kan ha mye til felles i sengen, men så er det på et punkt hvor det spriker litt. Og kanskje det er like greit, for da kan man ha de groveste fantasiene i fred. 

Hva hadde du følt om han visste om de groveste tankene dine? Og når du tenker dem, er mannen din med i fantasien? 

Sorry at jeg spør så rart, men jeg har seriøst ikke peiling hva som er normalt og ikke. 

Anonymkode: 079f6...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Ardenus skrev:

Utdyp

Hehe nei ellers takk. Blir for kleint. Bruk fantasien, og del gjerne med oss andre. 

Anonymkode: 079f6...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min snakker ikke mye om fantasier, så jeg pleier heller ikke å si så mye om det. Jeg skulle ønske meg at han lot meg være passiv tilskuer mens han onanerte.

Anonymkode: 3941f...dce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om jeg er alene om dette her? 😂 Altså, jeg og mannen deler fantasier, mer eller mindre. Eller, det er mer jeg vil at han skal gjøre med meg. Men jeg tør ikke si det. 

Jeg kan ligge og bli kåt av tanken på dette, men tanken på å gjøre det med mannen min blir for flaut og for virkelig, så det kunne kanskje vært en ukjent.. 

Hva gjør man i slike tilfeller? Har noen følt det samme, men likevel tord å oppfylle fantasiene? Ble følelsene som forventet i ettertid? 

Anonymkode: 079f6...214

Hvilke fantasi er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...