Gå til innhold

Har en fantasi som jeg ikke tør dele med mannen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

start forsiktig, ikke kom med alle de råeste fantasiene på første forsøk, bli trygge på hverandre, ta av etterhvert, da er det bare å kjøre på, men vær enige om at det kun er fantasier og at i den verdenen så er alt lov.  Om det blir match mellom dere kan det jo testes ut, men ikke for enhver pris

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Dathos skrev:

start forsiktig, ikke kom med alle de råeste fantasiene på første forsøk, bli trygge på hverandre, ta av etterhvert, da er det bare å kjøre på, men vær enige om at det kun er fantasier og at i den verdenen så er alt lov.  Om det blir match mellom dere kan det jo testes ut, men ikke for enhver pris

Skremmende. Er du i hodet mitt? Jeg satt og skrev akkurat det samme.

Jeg, mann, har opplevd det som vanskelig å komme inn på kvinner på denne måten. Jeg har forsøkt sakte å legge frem mine fantasier, egentlig eksponert meg selv. Det har tatt lang tid, men så begynte damen å fortelle om sine fantasier også. Det synes jeg er veldig positivt. Noen ting bør bare bli fantasier, og fungerer best som det. Vi trenger ikke dele alt, men jeg tenker det er sunt å dele noen som man kan gjøre sammen.

Anonymkode: a0f79...a37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Å dele smak er sunt hos partner, de er ikke alltid kompatible, men det beste er når partner åpner seg for opplevelsen og ikke avviser de seksuelle ønsker fra den andre. 

Er det bedre når du ikke trenger å fortelle partneren din om fantasi, men at den oppstår i løpet av spillet?
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Paramount skrev:

Tvilsom påstand. Damer flest tør ikke en gang si fitte. Men, det kan skjule seg mye bak en uskyldig fasade. Kan selvsagt være at de brenner inne med fantasiene sine av omtanke for andre.

Forstår jo nå hvorfor kvinner ikke forteller deg noe. Du tror jo tydeligvis ikke på det kvinner sier. 

Anonymkode: 91c7f...ec1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Dathos skrev:

Om det blir match mellom dere kan det jo testes ut, men ikke for enhver pris

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi trenger ikke dele alt, men jeg tenker det er sunt å dele noen som man kan gjøre sammen.

Anonymkode: a0f79...a37

Her tar dere høyde for at dette er noe som kan utføres i virkeligheten. Hvis man har det som forutsetning, er det ikke rart at man vegrer seg for å fortelle om fantasier. 

Mange kvinner har jo fantasier som strekker seg laaangt utenfor det som er i nærheten av gjennomførbart.

Anonymkode: 91c7f...ec1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ulovlig, spanking, ydmykelse og dildo 😂 (er jo anonym). 

Anonymkode: 079f6...214

Ta det litt stegvis. Det er ikke sjokkerende fantasier, men han føler seg kanskje ikke helt klar for oppgaven.

Jeg tror det krever en viss prosess å bli trygg nok til å spanke og ydmyke partneren. Jeg ville vært litt usikker på den oppgaven. Du kan f. eks be ham binde deg og bruke dildo som en start. Så kan dere ta det derfra.

 

Fra serien "Dag". Han har sex med en kvinne:

Hun: "Kom igjen! Si stygge ting til meg!" 

Han:" Ehh.... du er tjukk" .

Hun:"..... HVA?!" 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
9 timer siden, Paramount skrev:

Gjetter på noe ulovlig. 

Finnes ingen fantasier som er ulovlige så lenge de bare er fantasier. 

Hva tror du TS tenner på, små barn eller valper? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Finnes ingen fantasier som er ulovlige så lenge de bare er fantasier. 

Hva tror du TS tenner på, små barn eller valper? 

Det står skrevet over. Ts :)

17 minutter siden, Isambard skrev:

Ta det litt stegvis. Det er ikke sjokkerende fantasier, men han føler seg kanskje ikke helt klar for oppgaven.

Jeg tror det krever en viss prosess å bli trygg nok til å spanke og ydmyke partneren. Jeg ville vært litt usikker på den oppgaven. Du kan f. eks be ham binde deg og bruke dildo som en start. Så kan dere ta det derfra.

 

Fra serien "Dag". Han har sex med en kvinne:

Hun: "Kom igjen! Si stygge ting til meg!" 

Han:" Ehh.... du er tjukk" .

Hun:"..... HVA?!" 

 

Hahah 😂 hadde bedt ham se litt film for inspo først.

Det er kleint å forklare slik til en som har sett mye mer enn meg huff haha 

Anonymkode: 079f6...214

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står skrevet over. Ts :)

Svarte ikke deg ;)  Men det du tenner på, er helt innafor, tror til og med mannen din finner dette pirrende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Dævendøtte skrev:

Svarte ikke deg ;)  Men det du tenner på, er helt innafor, tror til og med mannen din finner dette pirrende. 

Åå sorry :) jeg håper det, han liker jo å ta styringen osv.. Men jeg er så redd av meg😂

Anonymkode: 079f6...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå sorry :) jeg håper det, han liker jo å ta styringen osv.. Men jeg er så redd av meg😂

Anonymkode: 079f6...214

Skal love deg at han kommer til å elske det ;) Men skjønner det kan være litt vanskelig å få fram. Pleier aldri å oppfordre noen til å drikke alkohol, men det kan løsne litt enklere etter et par glass vin om det er noe som kan friste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dævendøtte skrev:

Skal love deg at han kommer til å elske det ;) Men skjønner det kan være litt vanskelig å få fram. Pleier aldri å oppfordre noen til å drikke alkohol, men det kan løsne litt enklere etter et par glass vin om det er noe som kan friste. 

Vi drikker ikke alkohol, men husker en gang jeg tok litt weed, - har aldri hatt så god sex ihele mitt liv 🤭😳

Anonymkode: 079f6...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, spanking og ting på det nivået er jo blitt dagens vaniljesex, for denne generasjonen. Det er ganske basic, og "alle" gjør det.

Morsomt at du tror du er drøy...det er ganske a4.

Anonymkode: 63458...d39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, spanking og ting på det nivået er jo blitt dagens vaniljesex, for denne generasjonen. Det er ganske basic, og "alle" gjør det.

Morsomt at du tror du er drøy...det er ganske a4.

Anonymkode: 63458...d39

Det er jo ikke så rart hvis hun kun har hatt sex med menn frem. Mange menn er vanilje, og noen av de tror (les over her) at kvinner ikke en gang tør å si fitte. 

Anonymkode: 91c7f...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager fantasier om at jeg er venninnen til datteren hans, og at vi har sex. 

Enten fordi jeg er på overnatting hos henne. Eller at han sender melding, så jeg kommer bort til han. For han bare må ha meg, selv om det er ulovlig. 

Og at jeg er barnevakten, han kom hjem før kona for han håpte å få napp hos meg. 

Men det kommer han aldri til å få vite. Han har aldri kommet med forslag på rollespill vi kan ha, det er alltid fra meg. Så da blir det litt vanskelig å bare pøse på med alt. ... 

Anonymkode: a8e83...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dævendøtte
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi drikker ikke alkohol, men husker en gang jeg tok litt weed, - har aldri hatt så god sex ihele mitt liv 🤭😳

Anonymkode: 079f6...214

Jeg turte ikke foreslå det ;) Men helt enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ulovlig, spanking, ydmykelse og dildo 😂 (er jo anonym). 

Anonymkode: 079f6...214

Har AKKURAT den samme fantasien! Har heller ikke turt å fortelle om den 

Anonymkode: 02f9b...528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har AKKURAT den samme fantasien! Har heller ikke turt å fortelle om den 

Anonymkode: 02f9b...528

Det er sykt flaut, synes jeg. Jeg tenker litt rundt det, vi mennesker vil jo ikke bli behandlet dårlig, og når man tenner på ting som å bli ydmyket og spanket etc, er jo det litt spesielt.. Men helt vanlig tydeligvis 😂

Anonymkode: 079f6...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke si mine ting til min samboer 😛 

Men nå fantaserer jeg store historier da, som er komplett umulig å gjennomføre. Altså at jeg blir feks. betalt til et medisinsk eksperiment og gjør det fordi jeg mangler penger. Og så viser det seg at det står ti 18-åringer rundt meg som skal bli opplært i kvinnelig tenning og orgasme. Og at alle skal begynne å ta på meg, stryke meg og kile meg, og at mens instruktøren skal vise de hvordan man stimulerer hvor de får prøve en etter en, så må jeg prøve å ikke vise at jeg holder på å komme og alt sånt. 

Du har milde greier som faktisk er mulig å prøve på :) 

Anonymkode: 108ab...611

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...