Gå til innhold

MDG-Lan skrur av vannet når hun såper inn kroppen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid skrudd av vannet når jeg ikke bruker det - enten det er tannpuss, dusj eller oppvask. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Bag said:

Oj, synes du det var ekkelt? Fikk du seksuelle eller incestiøse tanker? Tror du det er enorme mengder med kjønnshår det er snakk om?

Hehe, det er nok ingenting seksuelt for meg at barn bader i foreldres kjønnshår. Å bade i kjønnshår er ikke noe jeg driver med seksuelt, så kan ikke si at det var seksuelle tanker bak det. Lurer nå heller mer på hvordan sexlivet ditt er når du tenkte bading i kjønnshår = sex

Anonymkode: e0a62...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Hvorfor i all verden skal du bestemme hva andre skal lage en tråd om? 

Litt rart å komme med denne kommentaren når tråden har fått mange svar også.

Det er da meget forunderlig å lage en tråd om hvordan MDG-Lan dusjer. Tror du at det er et nytt sparetiltak å skru av dusjen når man såper seg inn? Om du snakker litt med foreldre og besteforeldre vil du fort se at det var slik de fleste dusjet tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi dusjer i badekaret med proppen i jeg og gubben så bader vi de 4 minste før vi tømmer karet.

(Hver 3 dag)

Anonymkode: 6417b...c50

🤢🤮

Poenget med å bade/dusje er å bli ren. Hvorfor i all verden bader dere barna i skittent vann?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvsagt gjør jeg det. Skrur av vannet når jeg såper meg inn, shamponerer håret osv. Bruker dusjen til å skylle av. Sjelden jeg står lenge i dusjen med vannet rennende, det er kun hvis jeg fryser veldig å trenger varmen. 

Anonymkode: 2f6ff...e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi dusjer i badekaret med proppen i jeg og gubben så bader vi de 4 minste før vi tømmer karet.

(Hver 3 dag)

Anonymkode: 6417b...c50

Jeg håper du bare tuller for å konkurrere om å være eklest mulig. 

Skjønner ikke hvordan dere kan syns det er greit at barna deres vasker seg i deres møkkete vann. Hver tredje dag har dere samlet opp ganske mye svette og drit på kroppen og det lar dere barna deres vaske seg i? 

Anonymkode: 643f8...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe, det er nok ingenting seksuelt for meg at barn bader i foreldres kjønnshår. Å bade i kjønnshår er ikke noe jeg driver med seksuelt, så kan ikke si at det var seksuelle tanker bak det. Lurer nå heller mer på hvordan sexlivet ditt er når du tenkte bading i kjønnshår = sex

Anonymkode: e0a62...3b0

Hvorfor fokuserer du da på kjønnshårene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bag skrev:

Hvorfor fokuserer du da på kjønnshårene?

Fordi de er ekle? Eller liker du å strø kjønnshår i maten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, NBA skrev:

Det er da meget forunderlig å lage en tråd om hvordan MDG-Lan dusjer. Tror du at det er et nytt sparetiltak å skru av dusjen når man såper seg inn? Om du snakker litt med foreldre og besteforeldre vil du fort se at det var slik de fleste dusjet tidligere.

Har du ikke lært at folk lager tråder her før de finner ut noe på egenhånd? 😂

Anonymkode: 0cb66...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, NBA said:

Det er da meget forunderlig å lage en tråd om hvordan MDG-Lan dusjer. Tror du at det er et nytt sparetiltak å skru av dusjen når man såper seg inn? Om du snakker litt med foreldre og besteforeldre vil du fort se at det var slik de fleste dusjet tidligere.

Jeg synes det er et interessant tema da det virker som om yngre i større grad lar vannet stå på hele tiden mens de eldre, eller vi som er lært opp på gammeldags måte, skrur av vannet innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du ikke lært at folk lager tråder her før de finner ut noe på egenhånd? 😂

Anonymkode: 0cb66...413

Dessverre. De lager jo til og med heller tråder her enn å gjøre et Google-søk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bag skrev:

Jeg synes det er et interessant tema da det virker som om yngre i større grad lar vannet stå på hele tiden mens de eldre, eller vi som er lært opp på gammeldags måte, skrur av vannet innimellom.

Vel, det er jo fordi barn og unge i dag ikke er lært opp til det av sine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, NBA said:

Fordi de er ekle? Eller liker du å strø kjønnshår i maten din?

Mener du at ting enten kan strøs i maten eller så er de ekle? Ingen ting som ikke er ekkelt men som vi allikevel ikke vil spise?

Men det er nå allikevel spesielt at det var kjønnshårene du/anonym nevner og ikke rumpehår, hår under armene, flass, fotsvette o.s.v. Siden det var akkurat kjønnshårene som ble nevnt tyder vel det på en seksuell undertone?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, NBA said:

Vel, det er jo fordi barn og unge i dag ikke er lært opp til det av sine foreldre.

Og dermed skal man ikke kunne ta det opp som tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hah! Jeg liker MDG, men ikke f*** om de skal ta fra meg dusjen min! Jeg dusjer varmt, jeg dusjer lenge, og ingen barn i Afrika drar nytte av at jeg kutter ned dusjingen min.

Anonymkode: f5de6...5e0

Du har tydeligvis ikke forstått poenget! Det handler ikke om fattige barn i Afrika. Men å ta vare på ressursene i miljøet!

Anonymkode: 19f2d...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gjør faktisk det, pga det ble en vane når jeg bodde på en liten hybel med egen 30L varmtvannstank. Da måtte jeg slå av ellers ble det tomt raskt.

Nå er tanken på 120L, men gjør det enda. 🙂 

Anonymkode: 7355a...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt at man skal spare vann ved å først såpe inn kroppen mens vannet er av og så skylle? Jeg såper og skyller samtidig. Det tar ikke mye tid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lett å være profilert politiker i MDG. Alt man skal henge seg opp i. 

Anonymkode: 89d63...8a7

Enig. Jeg stemmer ikke mdg, men kritikken de mest profilerte får er jo så bortenfor idiotisk. 

Anonymkode: 42c32...8a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...