Gå til innhold

MDG-Lan skrur av vannet når hun såper inn kroppen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 7.9.2019 den 12.11, AnonymBruker skrev:

Barna deres bader i kjønnshårene deres?

Anonymkode: e0a62...3b0

?

Tror du at det yngler av kjønnshår når vi har dusjet?

Om så skjer med deg så vil jeg anbefale deg en tur til lege ASAP

Anonymkode: 6417b...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.9.2019 den 12.34, AnonymBruker skrev:

Jeg håper du bare tuller for å konkurrere om å være eklest mulig. 

Skjønner ikke hvordan dere kan syns det er greit at barna deres vasker seg i deres møkkete vann. Hver tredje dag har dere samlet opp ganske mye svette og drit på kroppen og det lar dere barna deres vaske seg i? 

Anonymkode: 643f8...7d4

Vi tar kattevask hver dag, så er ikke så mye drit som du drømmer om

Anonymkode: 6417b...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Hun er utenlandsk og vant til at man bare har én liter vann tilgjengelig i en bøtte til dusjing. Livsstilen hennes verken passer, er nødvendig eller har noen nytte i et moderne samfunn som Norge. Det er hun som skal tilpasse seg Norge, ikke omvendt.

Anonymkode: 13782...cc0

Hun har utenlandsk far og norsk mor, står det på wiki. om det er så viktig...

 

Anonymkode: 1e01b...09e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan Lan feire med en lang dusj eller fullt badekar. Gjør et brakvalg i Oslo. 

Anonymkode: b6ad3...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skrur jeg av vannet når jeg såper meg inn, ellers renner såpen av før den treffer huden. En annen side av det er at jeg vil bruke mine tildelte resurser så godt som mulig, ikke sløse med hverken såpe eller varmtvann. Dusjen tar vanligvis 3-4 minutter, så besparelsen blir jo ca 15-20%. Et annet poeng er at man klarer seg med betydelig mindre såpe en det man er lurt til å tro gjennom reklamer, dermed blir "kjemikaleavtrykket" mye lavere.

Er på ingen måte en MDGer. Kjører mange slags rare kjøretøy bare for gøy, men sløser ikke bare fordi jeg kan. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg gjort i alle år. Skrur av vannet når jeg børster tenner også. En så innarbeidet vane at jeg ikke visste at folk gjorde annet.  Handler vel om oppdragelse, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har privat brønn med en vannkvalitet som jeg sikkert kunne solgt til fiffen for 200,- literen så kan jeg dusje til huden blir pløsete.

Oppvarmingen av vannet bryr jeg meg heller ingenting om siden strømmen kommer fra 100% miljøvennlig og fornybar energi, nesten så jeg synes litt synd på de stakkars menneskene som bor i Oslo og de andre småbyene som ikke har tilgang til rent vann og nesten gratis strøm (NOT). 

Anonymkode: 3901a...006

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dusjer hver dag, men tar kjappe dusjer når jeg ikke vasker håret. Dusjer effektivt: væter ansiktet og starter med rensekrem der mens jeg snur på meg under dusjen så hele kroppen blir våt. Så kjapt med såpe der det trengs, skyll, ferdig. Under 5 minutter. Samboer skrur av vannet, det kom av periode der han hadde fire hjemmeboende barn og for liten varmtvannstank. Vanen henger igjen. 

Anonymkode: d7fe9...fec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har alltid gjort dette. Ikke pga miljøvern, men dusjen er såpass liten at hvis jeg ikke gjør det vil all såpa bli skylt av før jeg rekker å få såpet meg inn

Anonymkode: 63902...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 2.37, Guidet Kvinne skrev:

Ja og nei. Jeg dusjer vanligvis lynraskt når jeg ikke vasker håret, det er rett inn i dusjen, ta en piruett, såpe inn utsatte områder (under armene, skritt, rumpe), skylle, ut. Tror det tar max to minutter, og da skrur jeg ikke av vannet. 

Når jeg vasker håret væter jeg håret, skrur av vannet, har i sjampo, skrur på vann og skyller, skrur av vannet, har i balsam, såper inn kroppen, skrur på vannet, skyller.

Skal jeg barbere her og der skrur jeg av vannet, såper inn aktuelle kroppsdeler, barberer, skrur på vann. Det hender jeg skrur på vann kort innimellom for å skylle høvelen. 

Jeg skrur alltid av vannet når jeg pusser tennene. 

Jeg har alltid gjort det sånn, fra før mdg ble oppfunnet nesten. 

Kunne vært skrive av meg 😊

Anonymkode: fd5cf...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det får da være grenser. Kloden går ikke til helvete fordi jeg lar vannet renne mens jeg såper meg inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...