Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fantaserer nærmest daglig om å ha sex med konen til min beste venn. Kan lage meg lange og detaljerte scenarier om oss to som jeg edger i timesvis til. Jeg vet at hun gjør det samme, så det gir jo en ekstra dimensjon til det hele 😀

Jeg har også en hemmelig fantasi om en jeg er nærmeste leder til på jobben. Hun er en drømmekvinne, en sånn man møter èn gang i livet. De blikkene hun gir meg… 

Anonymkode: 663ea...d14

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg fantaserer nærmest daglig om å ha sex med konen til min beste venn. Kan lage meg lange og detaljerte scenarier om oss to som jeg edger i timesvis til. Jeg vet at hun gjør det samme, så det gir jo en ekstra dimensjon til det hele 😀

Jeg har også en hemmelig fantasi om en jeg er nærmeste leder til på jobben. Hun er en drømmekvinne, en sånn man møter èn gang i livet. De blikkene hun gir meg… 

Anonymkode: 663ea...d14

Er du singel?

Anonymkode: f7230...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en eks jeg jeg skulle hatt i sengen en gang til ja… han er her inne også. 

Anonymkode: ef791...290

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Er du singel?

Anonymkode: f7230...53c

Nei, jeg er ikke singel. Men deilig å ha disse hemmelige fantasiene da

Anonymkode: 663ea...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer ofte om min første kjæreste, som jeg ikke fikk pult. Det var fingring og puppekos, men fikk den aldri innfor leppene. Verken oppe eller nede.  Jeg var 16, hun var 15 og var ikke klar. Det respekterte jeg naturligvis. 

Men gud hvor jeg har fantasert om hvordan det kunne ha vært i ettertid. 

Anonymkode: de479...218

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera til ei jeg var sammen med før. Ble nesten så vi hadde oss en gang, og alltid drømt om å fullføre det vi ikke gjorde den gangen. 

Anonymkode: e8964...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantasere er jeg ihvertfall blitt god på synes jeg selv 👌. Synes det er veldig gøy 😝😆😂.

Hemmeligheter er jeg i utgangspunktet ikke så god på, men har da noen 😉. Bevarer de som skatter i mitt indre 🪷💕

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deilig vikar på jobben. Vet at hun er født i 03, så er 20 eller 21. Og det er ikke bare seksuell tiltrekning, men syns hun er så søt i alt hun gjør. Måten hun kikker på, stemmen, helt nydelige øyne etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.9.2019 den 14.04):

Så mannfolk runker mye etter bilder altså?😅

Anonymkode: e9020...18a

En skriver at han gjør det. Så blir det til at alle menn gjør det. Rart. Jeg har aldri onanert til bilder på sosiale medier. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke fortelle om det. Da er det jo ikke hemmelig lenger. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 16.5.2024 den 10.26):

Fantasere er jeg ihvertfall blitt god på synes jeg selv 👌. Synes det er veldig gøy 😝😆😂.

Hemmeligheter er jeg i utgangspunktet ikke så god på, men har da noen 😉. Bevarer de som skatter i mitt indre 🪷💕

 

Viktig å ha fantasien i orden. Kan komme langt med en god fantasi

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fantasert en del om dattera til sjefen. Hun jobber selv i samme firma og vi spiser lunsj sammen daglig. 
Jeg er selv i 40-årene og hun er vel omtrent 30. 

Det skal sier at fantasiene var sterkere når hun var litt yngre og før hun og typen fikk barn.  Det har nok en sammenheng med figuren ikke heller er like flott etter hun har fått 8 år og tre graviditeter på baken etter jeg startet i jobben. 
Men jeg hadde fortsatt hatt vanskelig for å motstå henne 

Anonymkode: 28561...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om å knulle Cathrine Fossum, hun må være Norges deiligste dame.

Anonymkode: bb506...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En av barnehageonklene :sjenert:

Anonymkode: 4a169...c8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene venninna til datteren min. Hun henger her ganske mye, og innimellom er det litt distraherende.

Hun har et helt nydelig ansikt og smil, og kroppen er perfekt og stram på alle de rette stedene.

Hun er bare såvidt 16 år, og det er selvfølgelig uaktuelt for meg å gjøre tilnærmelser til noen i min datters omgangskrets.

Jeg vet ikke en gang om hun liker damer.

Anonymkode: 768a1...0c6

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Saida Roshni Begum i høyre. En solid sædkladd i ansiktet hennes hadde kledd hun godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ene venninna til datteren min. Hun henger her ganske mye, og innimellom er det litt distraherende.

Hun har et helt nydelig ansikt og smil, og kroppen er perfekt og stram på alle de rette stedene.

Hun er bare såvidt 16 år, og det er selvfølgelig uaktuelt for meg å gjøre tilnærmelser til noen i min datters omgangskrets.

Jeg vet ikke en gang om hun liker damer.

Anonymkode: 768a1...0c6

Dette kan jeg relatere til!

Har selv hatt gleden av å være mentor for en jente i denne alderen, men kunne ikke gjort det med datters venner.

Det ville bare vært rart og kleint.

Er først og fremst mor.

Tror fantasien er veldig vanlig da.

Anonymkode: 6e707...4c1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Dette kan jeg relatere til!

Har selv hatt gleden av å være mentor for en jente i denne alderen, men kunne ikke gjort det med datters venner.

Det ville bare vært rart og kleint.

Er først og fremst mor.

Tror fantasien er veldig vanlig da.

Anonymkode: 6e707...4c1

Jeg tror så absolutt ikke at det er vanlig at kvinner fantaserer om tenåringsjenter….

Anonymkode: 1a025...02c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror så absolutt ikke at det er vanlig at kvinner fantaserer om tenåringsjenter….

Anonymkode: 1a025...02c

Det kan vel ikke være så unormalt heller?

De er i den alderen da kroppen er ferdig utviklet og før gravitasjonskreftene har begynt å slå inn.

Vi er programmert til å se dette som vakkert.

Det er sånn vi er skrudd sammen, eller?

Anonymkode: 6e707...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...