Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kamerat som er jomfru. Er sykt nysgjerrig på utstyret, da han er en lang tynn manneting på to bein 😂 Og hvordan han hadde vært som elsker. Haha, men dette faller nok mer som å være nysgjerrig enn fantasi. Liksom, kunne ha prøvd bare for og se liksom 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maestro skrev (2 minutter siden):

En kamerat som er jomfru. Er sykt nysgjerrig på utstyret, da han er en lang tynn manneting på to bein 😂 Og hvordan han hadde vært som elsker. Haha, men dette faller nok mer som å være nysgjerrig enn fantasi. Liksom, kunne ha prøvd bare for og se liksom 😂

Been there, done that. En skikkelig høyt og kraftig bikerdude. Han vippa fram en pitteliten lillefinger.... 

Anonymkode: 4624e...f03

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Been there, done that. En skikkelig høyt og kraftig bikerdude. Han vippa fram en pitteliten lillefinger.... 

Anonymkode: 4624e...f03

Ååh, bummer 😂🤭 Hadde en FF, høy og tynn han og. Han hadde jo sykt stor penis. Men visste jo ikke hvordan den skulle brukes, enn å jokke inn og ut 😂 Nei Guri malla 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En tidligere venninne. Litt lubben og sinnsykt sexy kropp, og vanvittig deilig å kysse med. Husker ennå hvordan det var å ta på puppene hennes. 


Ikke lesbisk kvinne, 45

Anonymkode: 0890f...cea

skjedde det bare? eller var det en prosess? hadde dere sex?

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joar fra Fjorden Cowboys. Har så lyst på han 🥰

Anonymkode: 84d62...2d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer om å ha sex med en høy og mørk muskuløs spanjol full i tattoveringer som jeg bare har sett via cam på en chat over en lengre periode for ett par år siden. 🤤

Anonymkode: 30a45...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

skjedde det bare? eller var det en prosess? hadde dere sex?

Anonymkode: 4ea7e...a55

Det skjedde bare. Ganske ofte. Kysset hver gang vi var på fest, og av og til ellers. Tok på puppene til hverandre mest på spøk. Hadde aldri sex med henne.

Anonymkode: 0890f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er skikkelig kåt typ eggløsning drømmer  jeg om sex med svigerfar😅 Vet ikke hvorfor,under normale omstendigheter synes jeg ikke han er tiltrekkende engang. Mulig det er for det er så forbudt,lurer på hvordan han er i senga og hvordan han ser ut naken😂

 

Anonymkode: 16a31...77f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

En kollega. Han er singel, men det er en del issues der. Noen år eldre enn meg, vært borti litt av hvert, har sterke meninger som ligger ganske langt utenfor norm... En fyr de fleste damer skygger unna, de han har hatt tidligere har ikke vært et heldig valg. Jeg er mer den som alltid har fått masse oppmerksomhet fra menn, og har hatt "fritt valg", men jeg har aldri fantasert om NOEN på samme måte som jeg gjør om ham. Hjernen er et merkelig organ.... 

Anonymkode: 4624e...f03

Daddy issues 

Anonymkode: f1e9f...827

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker nesten aldri i de baner, men dame, vikar på jobben, noen år eldre enn meg (49) med en helt enorm utstråling, formfull kropp, laaaangt nesten hvitt hår, flørter vilt. Herlig dame!  Virker klar for hva som helst. Gifte mannen får det nesten litt vanskelig her. Holder meg på matta,  men nyter hvordan gnister nærmest fyker. Blir en flørt i sommer dette, umulig å snu på...

Anonymkode: 0d194...239

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som bistår meg en del med kapitalforvaltning etc. tror jeg må ta skrittet videre der snart. Kun møtt han i deres lokaler/kontoret, men kjemien er åpenbar. Siden jeg nå har en kjæreste ved siden av samboeren min, så blir det uansett kun aktuelt med sex og ikke noe mer enn det, så må bare forsikre meg om at han er inneforstått og ok med det.

Anonymkode: 1bf84...678

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 21.36):

Eller kan hende hun ble kjempeglad, ikke godt å vite. Eldre damer kan og ha sterkt begjær.

Anonymkode: 37684...71a

Lov å håpe. 😃

AnonymBruker skrev (På 14.6.2022 den 23.11):

da måtte du holdt henne godt så hun ikke ramlet.

Anonymkode: 4ea7e...a55

Skulle tatt henne godt i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen som fenger min fantasi for tiden...sånn er det bare. Skitt au. 

Anonymkode: 48a54...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappadrømmen skrev (27 minutter siden):

Lov å håpe. 😃

Kan jeg garantere deg 👍   Såpass  mange eldre damer har jeg pult, enkelte ganske så mye eldre    😉

Anonymkode: 37684...71a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger fantaserer jeg om at den heiteste sauebonden bare tar meg på lpven. Skikkelig mannemann med det mest sjarmerende smilet jeg har sett! Han er desverre gift og småbarnsfar..  Livet på bøgda er hardt altså! 

Anonymkode: 68417...693

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En kamerat av sønnen (han er 20, jeg 38). Er singel, men hadde selvsagt aldri prøvd meg.

Anonymkode: d5f46...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei som jobber i kantina på skolen der jeg jobber. Hun er veldig sjenert og "mystisk".

Anonymkode: 440fe...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/11/2019 at 12:36 PM, AnonymBruker said:

Ei venninne av kona, har sett henne i bikini og badedrakt flere ganger. Veldig luren på hva som er under siden jeg har sett antydningen til brystknopper og cameltoe.  

Anonymkode: f257a...85c

Off nå ble jeg redd for å få meg kjæreste, har så jævlig mange hotte venninner 😄

Anonymkode: 964d6...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

En kamerat av sønnen (han er 20, jeg 38). Er singel, men hadde selvsagt aldri prøvd meg.

Anonymkode: d5f46...7c8

Havna i seng med en kamerats mor på 52, når jeg var 24. Litt alkohol med i bildet, så "sperrene" hennes løsnet   😁.

Du er bare 18 år eldre, så kjør på. Bare sørg for at ingen får greie på noe.  Når du blir eldre, kommer du til å angre på alt du ikke turte  😜

Anonymkode: 37684...71a

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Havna i seng med en kamerats mor på 52, når jeg var 24. Litt alkohol med i bildet, så "sperrene" hennes løsnet   😁.

Du er bare 18 år eldre, så kjør på. Bare sørg for at ingen får greie på noe.  Når du blir eldre, kommer du til å angre på alt du ikke turte  😜

Anonymkode: 37684...71a

har du kommet i snakk med henne i etter tid?

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...