Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fantaserer titt og ofte om bestevenninen min, hun er bare helt herlig på alle måter 🤤, hun har type, er friendzona og out of my league til de grader. Men i fantasien er alt lov 😂. Så er det ei i klassen min på universitetet som jeg også fantaserer om i ny og ne, hun er singel men er out of my league 😋.  Når jeg tenker meg om 🤔, så er egentlig alle er out of my league 🤣

Anonymkode: e87e3...6bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer titt og ofte om bestevenninen min, hun er bare helt herlig på alle måter 🤤, hun har type, er friendzona og out of my league til de grader. Men i fantasien er alt lov 😂. Så er det ei i klassen min på universitetet som jeg også fantaserer om i ny og ne, hun er singel men er out of my league 😋.  Når jeg tenker meg om 🤔, så er egentlig alle er out of my league 🤣

Anonymkode: e87e3...6bb

Lov å prøve seg da på hun i klassen din!! 

Anonymkode: 51638...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lov å prøve seg da på hun i klassen din!! 

Anonymkode: 51638...d5d

Sant, men jeg er feig og føler det er best å bare leke meg med fantasien. Og ikke brenne meg i virkelighet 😜.

Anonymkode: e87e3...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant, men jeg er feig og føler det er best å bare leke meg med fantasien. Og ikke brenne meg i virkelighet 😜.

Anonymkode: e87e3...6bb

Den som intet våger intet vinner! Kan hende hun har lagt merke til deg ;) 

Anonymkode: 51638...d5d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja læreren til barnet mitt. Han er så sinnsykt fin, men blir med tanken. Han er også gift så hadde ikke skjedd uansett, men fantasier er fine 😊

Anonymkode: 5b097...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært en del ja. Men i stedet for å ta spranget. Har jeg heller skrevet noveller og tatt ut drømmen der🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer titt og ofte om bestevenninen min, hun er bare helt herlig på alle måter 🤤, hun har type, er friendzona og out of my league til de grader. Men i fantasien er alt lov 😂. Så er det ei i klassen min på universitetet som jeg også fantaserer om i ny og ne, hun er singel men er out of my league 😋.  Når jeg tenker meg om 🤔, så er egentlig alle er out of my league 🤣

Anonymkode: e87e3...6bb

Du er gutt? 

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som er såpass eldre enn meg at hun kunne ha vært min mor🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er mange. Ufattelig mange damer som har vært heldig som jeg har runket til. Mange som har vært mye eldre enn meg selv. Elsker jo damer med erfaring og deilige rumper. 

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer om ei kvinnelig kollega. Som er 15 år yngre. Hun er singel og ikke jeg. Hun er så utrolig koselig og sjarmerende, med en hærlig humor. 

Anonymkode: 2a668...1cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer titt og ofte om bestevenninen min, hun er bare helt herlig på alle måter 🤤, hun har type, er friendzona og out of my league til de grader. Men i fantasien er alt lov 😂. Så er det ei i klassen min på universitetet som jeg også fantaserer om i ny og ne, hun er singel men er out of my league 😋.  Når jeg tenker meg om 🤔, så er egentlig alle er out of my league 🤣

Anonymkode: e87e3...6bb

Du trenger mer selvtillit😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sjokoladefruen skrev:

Ei som er såpass eldre enn meg at hun kunne ha vært min mor🤷🏼‍♀️

Mange som er der. Da er kanskje din faktiske mamma eldre enn dette igjen? 

 

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja, det er mange. Ufattelig mange damer som har vært heldig som jeg har runket til. Mange som har vært mye eldre enn meg selv. Elsker jo damer med erfaring og deilige rumper. 

Anonymkode: 4ea7e...a55

Når du runker etter de damene, ligger det kun i tankene eller må du ta opp facebook/insta siden dems? 

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kiropraktor som er noe eldre enn meg, veldig kjekk! Jeg var stiv og hadde fullt av vondter og han la seg oppå meg, brukte makt og knakk løs! Sykt pirrende!

Anonymkode: f4708...f0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange som er der. Da er kanskje din faktiske mamma eldre enn dette igjen? 

 

Anonymkode: e9020...18a

Nei. Min mor er faktisk yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer om ei kvinnelig kollega. Som er 15 år yngre. Hun er singel og ikke jeg. Hun er så utrolig koselig og sjarmerende, med en hærlig humor. 

Anonymkode: 2a668...1cd

Jeg er en kvinne som fantaserer om min mannlige kollega rundt 15 år eldre. Han er gift og jeg er singel. Jaja fint med fantasier😄

Anonymkode: 74274...b29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mor til første barnet fantaserer jeg stadig om, men vi har et godt forhold og det er ørten år siden vi var sammen - nå er jeg redd vi nesten bare er familie, nesten som søsken. Ungen er voksen, men det er vel fint at mor og far har et godt forhold fremdeles. BAH. ;D

Anonymkode: ca0e8...820

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mor til første barnet fantaserer jeg stadig om, men vi har et godt forhold og det er ørten år siden vi var sammen - nå er jeg redd vi nesten bare er familie, nesten som søsken. Ungen er voksen, men det er vel fint at mor og far har et godt forhold fremdeles. BAH. ;D

Anonymkode: ca0e8...820

Tenker du da på hvordan hun var som ung i kroppen? Eller den hun er den dag i dag?

Anonymkode: b7b21...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/2/2020 at 6:03 PM, AnonymBruker said:

Tenker du da på hvordan hun var som ung i kroppen? Eller den hun er den dag i dag?

Anonymkode: b7b21...d31

Den hun er i dag.

Anonymkode: ca0e8...820

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...