Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Har lenge fantasert om sex med min ex-svigermor… Det viser seg at hun har gjort det samme, vi skal møtes på hotell i helgen😊.

Anonymkode: 5848e...05a

Herlig !    Jeg knuller min brors svigermor   😈

Anonymkode: 37684...71a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ha sex med en jeg fantaserer om daglig. Vil han skal ta meg hardt, fort og lenge. Vil han skal pule meg mange steder også ;) Ingen gjør meg så kåt som han. Vi er dessverre gift på hver sin kant. Men vi har alltid hatt et godt øye til hverandre  ;) 

Anonymkode: 68282...222

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i samme bygg som en kjendis som har vært toppløs på tv og hver gang vi møtes ser jeg for meg det ene og det andre. :D

Anonymkode: a8eab...89b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å knulle vettet av fetteren min😏 Det er neppe helt stuerent🙈😂

Anonymkode: f639a...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med en ONS jeg hadde for en del år siden. Han var så deilig i senga, knullet meg til orgasmer i fleng. Vi har litt kontakt på SoMe, han vil møte meg hvis jeg blir singel..

Fantaserer om å bli slikket av et par venninner jeg opplever som veldig seksuelle. Det er en fantasi som tenner meg skikkelig.  Onanerer ofte mens jeg drømmer om at vi suger på hverandres brystvorter, kliner og utforsker hverandres kropper. Gjerne med en mann eller to som ser på og som deltar etterhvert når vi får lyst på pikk.

Er også noen kompiser jeg gjerne skulle hatt sex med og et par kollegaer. 

K51

Anonymkode: 51eea...e84

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er i forhold med mann, barn og hund. Fantaserer om en yngre mann jeg møtte på byen forrige helg. Vi danset,  kjente kroppen hans mot min. Ingenting skjedde (det er vanlig å danse med alle på dette utestedet), men tankene jeg har hatt i ettertid... Ouuuff!

Jeg går rundt og er konstant våt med en pirrende følelse i hele kroppen. Jeg fantaserer om å dra tilbake, finne han, ta han med med et sted og la han knulle meg. 

Anonymkode: 26213...6d6

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer ofte om min samboers beste kompis, som også er samboern til min beste venninne. Han har så sykt sexy hender som jeg drømmer om at skal være over alt på meg. Han er også akkurat passe leken og i følge min venninne ikke så rent lite god i senga heller. Drømmen hadde vert partner bytte for en kveld! Desverre tror jeg ikke aktuelt... 

Anonymkode: 68417...693

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dirty hemmelige fantasier om ei dame, som jeg tidligere ikke kunne røre fordi var kollegaer
... og i dag ble fantasien realitet :juhu: Like fint som jeg hadde håpet. 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaen min... Og han tenker det samme.

Vi er bare 6 stk på jobb, og vi er av de som jobber tettest.  Blir ofte blikk, kommentarer og litt tafsing.

Anonymkode: 6061c...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.4.2023 den 9.16):

Jeg har ekstremt lyst til å bli knullet av bestekameraten til samboeren min. Det blir så klart bare med fantasien 😊

Anonymkode: 5b097...ed7

Hvorfor det? Mange menn som fantaserer om trekant så om dere er åpne om seksuelle fantasier er det bare å  lansere ideen ❤️ (kanskje mer generelt i starten før du nevner bestekompisen om han tenner på forslaget).

AnonymBruker skrev (På 11.5.2023 den 23.47):

Har lenge fantasert om sex med min ex-svigermor… Det viser seg at hun har gjort det samme

Anonymkode: 5848e...05a

Hvordan fant du ut dette? Det er jo ikke noe man snakker om i familieselskaper :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de deilige guttene som trener på treningssenteret jeg bruker. Og en deilig kollega av meg. Han er hot han!

Anonymkode: 18087...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...