Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Xn, et horehøl som var utro mange ganger, ble gravid og tokk abort uten at jeg viste noe om det før mange år etter at det ble slutt, prøvde det hun kunne å ødelegge livet mitt når jeg endelig klarte få hu ut, men du verden for en kropp den dama hadde, og for en munn! Kommer aldri til å ha så herlig sex igjen noen gang.

Kunne tenkt meg å hatt mye sex med hu men da hard, hensynsløs, rå sex uten følelser, bare sex og tømming.

 

Anonymkode: 0fd55...c68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.9.2019 den 9.30, AnonymBruker skrev:

En pasient. 🤐

Andre som tør å innrømme det? 

Anonymkode: e9020...18a

Wow, håper det var meg ;);) 

Anonymkode: cdccb...35c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg jobber med, og hun vet det godt, og jeg vet hun og vil men hun er gift.

( Hun sa det på julebordet i fjor, " jeg vet du har lyst på meg og du skal vite at hadde ikke jeg hvert gift hadde vi to ligget bak en reol på lageret og lekt kaniner nå" så tokk hun hånden min å la på brystet sitt i 2 sekunder, smilte  og sa at dette er bare litt av hva du går glipp av. )

Anonymkode: 0fd55...c68

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg vil si snekkeren min og min tidligere lege.. Jeg hadde ikke gjort det med nr 1 på ekte, men nr 2, heelll yes! han vil ikke ha meg da, der ligger problemet 😂

Anonymkode: cdccb...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei jeg jobber med, og hun vet det godt, og jeg vet hun og vil men hun er gift.

( Hun sa det på julebordet i fjor, " jeg vet du har lyst på meg og du skal vite at hadde ikke jeg hvert gift hadde vi to ligget bak en reol på lageret og lekt kaniner nå" så tokk hun hånden min å la på brystet sitt i 2 sekunder, smilte  og sa at dette er bare litt av hva du går glipp av. )

Anonymkode: 0fd55...c68

Herlig, blir det noe i år da eller?

Anonymkode: 21c2a...50d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow, håper det var meg ;);) 

Anonymkode: cdccb...35c

Håper det er meg😄😍

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere lærer av meg fra ungdomsskolen. Han er så sykt daddy 😍 Vi har møttes nå og da i sommer. Selvfølgelig hemmelig at jeg vil ha han.

 

Anonymkode: d93cf...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 20.10.2019 den 23.05, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han og du? 

Anonymkode: e9020...18a

Av frykt for å bli "gjenkjent" vil jeg ikke si hvor gamle vi er.. Men ååhh... jeg blir gal snart!

Anonymkode: fd023...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Av frykt for å bli "gjenkjent" vil jeg ikke si hvor gamle vi er.. Men ååhh... jeg blir gal snart!

Anonymkode: fd023...7f9

Samme her.🤪

Anonymkode: 94089...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 16.32, AnonymBruker skrev:

En mannlig kollega som er noen år yngre enn meg.. Superkjekk og ikke minst super hyggelig. Jeg drømmer bare om å knulle vilt med han på et eller annet bakrom 😂😂 Stakkaren har ikke peiling... heldigvis

Anonymkode: fd023...7f9

Fantaserer mye om en noen år yngre mannlig kollega jeg også. Litt fint og litt plagsomt

Anonymkode: f8f40...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en søt fyr på jobben jeg lett hadde blitt med hjem fra det kommende julebordet, men tror han er minst ti år yngre enn meg, og jeg er redd for at alle de andre haukene på jobb får med seg dette (hvis det mot all formodning skulle skje) og skjønner at jeg har løyet om min såkalte sivilstatus for å slippe unna dem... jeg har gjort meg selv en bjørnetjeneste.

Anonymkode: 1b378...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...