Gå til innhold

En/ei du har hemmelige tanker om å ha sex med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tinder-Tannlegen min😈 

Anonymkode: ea0b3...ed2

hvor er hun i fra? jeg kom også i kontakt med tinder tannlege... hun var da vel 36 år. 

Anonymkode: 4ea7e...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det egentlig?

Anonymkode: 72399...315

Det sier jeg også. Når det er så mange som har hatt sex med sin kusine/fetter, så kan det umulig være så ekkelt som mange på KG skal ha det til. Det er ikke incest, just so you know. 

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det sier jeg også. Når det er så mange som har hatt sex med sin kusine/fetter, så kan det umulig være så ekkelt som mange på KG skal ha det til. Det er ikke incest, just so you know. 

Anonymkode: e9020...18a

Det er jo til og med lov å gifte seg med søskenbarnet sitt her i Norge. 

Anonymkode: a602a...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier jeg også. Når det er så mange som har hatt sex med sin kusine/fetter, så kan det umulig være så ekkelt som mange på KG skal ha det til. Det er ikke incest, just so you know. 

Anonymkode: e9020...18a

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo til og med lov å gifte seg med søskenbarnet sitt her i Norge. 

Anonymkode: a602a...433

Jeg har et sånt par ganske langt ut i familien. Blir oppriktig trist på deres vegne når jeg leser at folk presenterer det som en objektiv sannhet at det er ekkelt og feil. Folk må lære seg å være litt mer sensitive.

Anonymkode: 72399...315

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nærmeste leder. Dvs, med nye ansvar nå er vi ganske likestilt. Vi merket nok begge at det var en vanvittig connection fra første samtale og det tok ikke lange tiden før vi i møter o.l. fikk den "jeg vet hva du tenker om dette"-greia, alt bare funker og klikker sammen. Han er gift, jeg er gift.. 

Jeg har jobbet hardt med å undertrykke dette hele veien og hele tiden, til han veldig overraskende huket tak i meg en dag og sa han ville snakke med meg. Han spurte om jeg følte det samme, fordi han rett og slett trengte å vite. Så nå vet vi begge at vi tenker sånn om hverandre - som om det gjorde det lettere å tøyle følelsene. 

Jeg har seriøst vurdert å bare slippe hele familielivet fordi dragningen er så sterk, men vi får begge få voksne barn først, så får vi se hvilken vei livet går. Akkurat nå er det veldig uaktuelt og veldig forbudt..

Anonymkode: 2b7d9...315

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har et sånt par ganske langt ut i familien. Blir oppriktig trist på deres vegne når jeg leser at folk presenterer det som en objektiv sannhet at det er ekkelt og feil. Folk må lære seg å være litt mer sensitive.

Anonymkode: 72399...315

Vi har et vennepar som er fetter og kusine. Jeg undervurderer det ikke. 

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min venninnes mann...…...fysøren den bulen og det blikket, aaaaarrrrhhhh……...

Anonymkode: 7ea9b...da9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min venninnes mann...…...fysøren den bulen og det blikket, aaaaarrrrhhhh……...

Anonymkode: 7ea9b...da9

Åhh! Jeg hadde så digg øyekontakt med en kvinne... Synd det var på "feil sted".🤤

Anonymkode: 94089...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame på kontoret, dæven hun er så stram at det er latterlig og sammen med den sløveste typen. 

 

Anonymkode: 1f5ce...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvor er hun i fra? jeg kom også i kontakt med tinder tannlege... hun var da vel 36 år. 

Anonymkode: 4ea7e...a55

Det er en mann... jeg har ikke møtt han på tinder, men vet han er der. Han er tannlegen min. 

Anonymkode: ea0b3...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr jeg har jobbet med i over ti år.

Jeg har alltid synst han er pen, men i det siste har jeg begynt å tenke på hvor sexy han er, og jeg har fantasert om han mens jeg har onanert. 

Jeg tror IKKE han tenker det samme som meg, og er glad han ikke kan lese tankene mine! Vi er begge i førtiåra. 

Anonymkode: a602a...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En fyr jeg har jobbet med i over ti år.

Jeg har alltid synst han er pen, men i det siste har jeg begynt å tenke på hvor sexy han er, og jeg har fantasert om han mens jeg har onanert. 

Jeg tror IKKE han tenker det samme som meg, og er glad han ikke kan lese tankene mine! Vi er begge i førtiåra. 

Anonymkode: a602a...433

Kjør på. Onani bør bli til virkelighet.😉

Anonymkode: 94089...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på. Onani bør bli til virkelighet.😉

Anonymkode: 94089...454

Det kommer ikke til å skje.

Han er single/skilt, men jeg er (veldig lykkelig) gift. Jeg nøyer meg med fantasiene, og vet at de går over etterhvert. (Og så håper jeg at han ikke klarer å se på meg på jobb hva jeg egentlig tenker om ham). 

Anonymkode: a602a...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ikke til å skje.

Han er single/skilt, men jeg er (veldig lykkelig) gift. Jeg nøyer meg med fantasiene, og vet at de går over etterhvert. (Og så håper jeg at han ikke klarer å se på meg på jobb hva jeg egentlig tenker om ham). 

Anonymkode: a602a...433

Forstår.

Anonymkode: 94089...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer ikke til å skje.

Han er single/skilt, men jeg er (veldig lykkelig) gift. Jeg nøyer meg med fantasiene, og vet at de går over etterhvert. (Og så håper jeg at han ikke klarer å se på meg på jobb hva jeg egentlig tenker om ham). 

Anonymkode: a602a...433

Hvis han prøver seg xa? Klarer du å motstå det du realiserer i drømmene da? ;) ts

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han prøver seg xa? Klarer du å motstå det du realiserer i drømmene da? ;) ts

Anonymkode: e9020...18a

Edru? Ja. Fylla? Nei. 

Anonymkode: 94089...454

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussjåføren 

Fotpleieren 

Kiroprakteren 

Legen med stor L. 

 

Anonymkode: e9020...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bussjåføren 

Fotpleieren 

Kiroprakteren 

Legen med stor L. 

 

Anonymkode: e9020...18a

 

Anonymkode: 94089...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...