Nokia Skrevet 11. april 2022 #161 Del Skrevet 11. april 2022 Har sett Emilie Tømmerberg. Like nydelig i virkeligheten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 13. april 2022 #162 Del Skrevet 13. april 2022 Har sett cbe. Ligner overhodet ikke på hvordan hun ser ut på ig/fb osv. hun er rundere i ansiktet og normalt slank.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 21. april 2022 #163 Del Skrevet 21. april 2022 Klump skrev (På 7.4.2022 den 23.02): Har også møtt Gunhild. Hun er da virkelig ikke lav? Jeg er 172 og hun er mye høyere enn meg Jeg er nærmere 180, så hun er i alle fall lavere enn meg.. Hadde liksom sett for meg at hun var veldig høy. Men jeg blir som regel alltid overrasket over hvor lave kjendiser er i virkeligheten. Den eneste som var like høy som jeg trodde er Dorthe Skappel 😉 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. april 2022 #164 Del Skrevet 22. april 2022 Andrea Sveinsdottir . Veldig fin i bloggen sin, enda vakrere i virkeligheten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 28. april 2022 #165 Del Skrevet 28. april 2022 Traff på Tone Damli sammen med Aksel Hennie. Hun var usminket og likevel veldig vakker. Høyere enn jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wsl Skrevet 28. april 2022 #166 Del Skrevet 28. april 2022 (endret) - Sett Isabel Raad: Så veldig kul ut, slik at jeg snudde meg etter henne. Håret var veldig langt og glansfullt. Full sminke og falske vipper, men det var pent. Penere i virkeligheten da ansiktet virker mer harmonisk og utstrålingen kommer frem mer - Linnea Myhre: Søt, klassisk ansikt, vennlig, rolig - Sophie Elise: Veldig søt, pyntet, sjenert - Lene Alexandra Øyen: Sprudlende, positiv, flott utstråling, sjarmerende, hun glødet Endret 28. april 2022 av Wsl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå