Paradisio Skrevet 6. september 2019 #1 Del Skrevet 6. september 2019 Jeg har sett: -Camilla Pihl - hun ser helt lik ut. -Tone Damli - litt mer anonym enn det man hadde trodd. -Kristin Gjelsvik - Så henne for noen år siden, slående vakker og hadde en skikkelig kul men rocka stil. Hva med dere? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 6. september 2019 #2 Del Skrevet 6. september 2019 Har sett Caroline Berg Eriksen - Hun ser annerledes ut enn på bilder. Tone Damli - Pen dame Så ikke forskjell Sophie Elise - hun var veldig annerledes. Ikke som jeg trodde i det hele tatt. Ida gran jansen - Helt lik som på bilder Annijor - Ganske lik som på bilder utenom at hun var mye lavere enn jeg trodde, men ellers var hun veldig lik seg selv Vendela Kirsebom (kanskje ikke blogger) - Helt lik seg selv hun også. Slik som på bilder 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 6. september 2019 #3 Del Skrevet 6. september 2019 Caroline Berg Eriksen har jeg sett to ganger, så ikke ut som på bildene. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 6. september 2019 #4 Del Skrevet 6. september 2019 (endret) Ble oppmerksom på at jeg hadde møtt en usminket Tone Damli ved bagasjebåndet på Gardermoen en gang. Hun så helt alminnelig og hverdagslig ut. Ingen glam, så jeg kjente henne ikke igjen. Får meg til å lure hvordan jeg hadde sett ut med full contouring etc. 😂 Endret 6. september 2019 av spaniasol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 6. september 2019 #5 Del Skrevet 6. september 2019 Kjente ikke igjen CBE før hun hadde gått forbi meg og jeg måtte tenke skikkelig etter før jeg kom på hvor jeg hadde henne ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 6. september 2019 #6 Del Skrevet 6. september 2019 Har sett Lene Orvik. Helt annerledes enn på bilder. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akj Skrevet 6. september 2019 #7 Del Skrevet 6. september 2019 Har sett tone. Synes hun var vakker, og så ‘frisk’ ut på et vis, som om man kan se at hun spiser sunt og beveger seg i hverdagen 😊 hun var tynnere enn jeg trodde! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. september 2019 #8 Del Skrevet 6. september 2019 Ja. Gjenkjente ikke bloggeren men hundene 😂. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 6. september 2019 #9 Del Skrevet 6. september 2019 Ser Tine Monsen titt og ofte, ser helt lik ut på blogg og RL. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseFox Skrevet 6. september 2019 #10 Del Skrevet 6. september 2019 Sett flere og har ikke syntes det har vært noen forskjell. Bortsett fra Tone Damli som var veldig mye høyere og tynnere enn jeg trodde 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akvarium85 Skrevet 6. september 2019 #11 Del Skrevet 6. september 2019 8 minutter siden, Akj skrev: Har sett tone. Synes hun var vakker, og så ‘frisk’ ut på et vis, som om man kan se at hun spiser sunt og beveger seg i hverdagen 😊 hun var tynnere enn jeg trodde! Jeg så Tone for et par år siden, og syntes hun var sykelig tynn. Så ikke friskt ut i det hele tatt.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrielle Skrevet 6. september 2019 #12 Del Skrevet 6. september 2019 CBE og mannen mens de hadde fotoshoot i Skien. Ingen av dem lignet bildene på bloggen. Hun var søtere i virkeligheten. Han var blekere i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 6. september 2019 #13 Del Skrevet 6. september 2019 1 time siden, Paradisio skrev: Jeg har sett: -Camilla Pihl - hun ser helt lik ut. -Tone Damli - litt mer anonym enn det man hadde trodd. -Kristin Gjelsvik - Så henne for noen år siden, slående vakker og hadde en skikkelig kul men rocka stil. Hva med dere? Det er Schibstedkonsernet som står bak disse bloggene. Disse kvinnene eksisterer ikke i virkeligheten. Bloggene er lagd fordi du skal bli en god forbruker . 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 6. september 2019 #14 Del Skrevet 6. september 2019 1 time siden, Paradisio skrev: Jeg har sett: -Camilla Pihl - hun ser helt lik ut. -Tone Damli - litt mer anonym enn det man hadde trodd. -Kristin Gjelsvik - Så henne for noen år siden, slående vakker og hadde en skikkelig kul men rocka stil. Hva med dere? Ja Kristin Gjelsvik er mye vakrere i virkeligheten! Anonym på bilder, men blendende vakker i real life! 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 6. september 2019 #15 Del Skrevet 6. september 2019 Har blitt overrasket over at de ser like photoshoppet ut i virkeligheten! 🤣 Isabel Raad er slående vakker, tross mye ekstrautstyr og kosmetisk drahjelp ble jeg slått av hvor lik hun er slik hun ser ut på bildene sine. CBE er penere i virkeligheten, og har varmere utstråling enn det som synes på bilder. Henrik Elvejord Borg er den jeg har sett som er lengst unna Instaen sin IRL. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 6. september 2019 #16 Del Skrevet 6. september 2019 4 minutter siden, FruJohansen said: Har blitt overrasket over at de ser like photoshoppet ut i virkeligheten! 🤣 Isabel Raad er slående vakker, tross mye ekstrautstyr og kosmetisk drahjelp ble jeg slått av hvor lik hun er slik hun ser ut på bildene sine. CBE er penere i virkeligheten, og har varmere utstråling enn det som synes på bilder. Henrik Elvejord Borg er den jeg har sett som er lengst unna Instaen sin IRL. Haha, hvordan er Henrik på ekte, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 6. september 2019 #17 Del Skrevet 6. september 2019 3 minutter siden, Skilpadden skrev: Haha, hvordan er Henrik på ekte, da? Kortere 😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. september 2019 #18 Del Skrevet 6. september 2019 CBE ser mer "vanlig" ut enn på bilder. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 6. september 2019 #19 Del Skrevet 6. september 2019 Har møtt Ida Gran Jansen og Funkygine flere ganger i forbindelse med jobb. Begge er like vakre usminket og «i virkeligheten» – men veldig stille og beskjedne i forhold til hvordan de fremstår i sosiale medier = når de er på jobb. Fine jenter/damer begge to 😊. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 6. september 2019 #20 Del Skrevet 6. september 2019 Villa Paprika Camilla- ser freshere ut på bilder enn i virkeligheten. Caroline B Eriksen-ser annerledes ut enn på bilder, helt ordinær. Helene Drage-synes hun er finere i virkeligheten enn bilder tilsier. Ser slankere ut live, og lavere enn jeg trodde. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå