Gumman87 Skrevet 29. oktober 2019 #281 Del Skrevet 29. oktober 2019 3 timer siden, smalls skrev: Melder man seg på et tv program, så man faktisk tåle det blir negative kommentarer og vi må lov til å si hva vi mener, eller mener du vi kun må si positive ting om de? Blir du støtt av det, så må du nesten holde deg unna tråden. Vi forventer heller ikke at de må være perfekte Ååh det det er så typisk ting å si og jeg er så lei av det. Kun fordi man i media så skal man tåle absolutt alt da! Teit... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #282 Del Skrevet 30. oktober 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror hun er veganer. «Spiser ikke egg», sa hun. Og når de skulle grille så grillet hun seg bare noen grønnsaker og var livredd for at han skulle borti grønnsakene med kjøttgaffelen. Anonymkode: 51517...7dc Jeg tror kanskje det var det øyeblikket som fikk Atle til å bestemme seg for at "hun passer ikke inn her på gården". Måten hun var helt hysterisk om han kom i næææærheten av maten hennes med kjøttgaffelen, var helt ufattelig idiotisk! Anonymkode: 18dd6...a64 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. oktober 2019 #283 Del Skrevet 30. oktober 2019 9 timer siden, Gumman87 skrev: Ååh det det er så typisk ting å si og jeg er så lei av det. Kun fordi man i media så skal man tåle absolutt alt da! Teit... Jeg har da ikke sagt man MÅ tåle alt når man er i media, men er man med på et tv program, så blir det negative kommentarer. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aasemarie Skrevet 30. oktober 2019 #284 Del Skrevet 30. oktober 2019 8 minutter siden, smalls skrev: Jeg har da ikke sagt man MÅ tåle alt når man er i media, men er man med på et tv program, så blir det negative kommentarer. Sånn er det bare. «Det er ikke bare sånn». Man kan jo også velge og bare holde seg for god for det, men det klarer dere ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #285 Del Skrevet 30. oktober 2019 På 28.10.2019 den 10.55, AnonymBruker skrev: Hvem da? Hvilken tenker du på? Anonymkode: a8d97...3f0 Leiv Inge 🥰 Anonymkode: 34d2a...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #286 Del Skrevet 30. oktober 2019 Tror dere virkelig han André velger Hannah? Han må jo velge Ida!! Hun passer mye bedre 😊 Anonymkode: 76fcc...47f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. oktober 2019 #287 Del Skrevet 31. oktober 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Kragebein, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 31. oktober 2019 #288 Del Skrevet 31. oktober 2019 Jeg tror det blir sånn Atle velger Elisabeth Inger velger Gjermund Andre velger Hanna Andreas hun blonde Kan godt være jeg tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkertoppen00 Skrevet 31. oktober 2019 #289 Del Skrevet 31. oktober 2019 Andre har jo kommentert en av de nyeste instagrambilde til Hanna med en 😍emoji. De liker også bildene til hverandre. Så det blir nok henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #290 Del Skrevet 31. oktober 2019 23 minutter siden, Sukkertoppen00 skrev: Andre har jo kommentert en av de nyeste instagrambilde til Hanna med en 😍emoji. De liker også bildene til hverandre. Så det blir nok henne. Er det sant? Kommer aldri til å vare, hun er for rastløs og umoden. Han er direkte dum om han gjør det valget. Ida hadde passet myyyye bedre på en gård! Da er det fordi han tenker med feil hode, for å si det sånn... selv om jeg synes Ida er minst like søt og vakker. Hanna spiller mer på sex, og menn biter jo på det agnet... Anonymkode: 18dd6...a64 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkertoppen00 Skrevet 31. oktober 2019 #291 Del Skrevet 31. oktober 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det sant? Kommer aldri til å vare, hun er for rastløs og umoden. Han er direkte dum om han gjør det valget. Ida hadde passet myyyye bedre på en gård! Da er det fordi han tenker med feil hode, for å si det sånn... selv om jeg synes Ida er minst like søt og vakker. Hanna spiller mer på sex, og menn biter jo på det agnet... Anonymkode: 18dd6...a64 Helt enig med deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #292 Del Skrevet 31. oktober 2019 Regner med det blir skrevet under kontrakter også i dette programmet vedr munnkurv. Programmet mister jo seere, ikke veldig vanskelig å skjønne hvem som ender opp med hvem sånn som de driver på i SOME. Det bildet sier vel alt... Og friere som er på gården hos en bonde på tv NÅ driver å flørter og liker på Instagramen til friere fra andre bønder? Jaja, får finne meg noe annet å se på da Anonymkode: 8c975...091 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 31. oktober 2019 #293 Del Skrevet 31. oktober 2019 Det kan jo være at de forsøker å lure oss? De vet jo sikkert at det diskuteres i sosiale medier..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
udiskutert Skrevet 31. oktober 2019 #294 Del Skrevet 31. oktober 2019 Dette er jo det samme hun har på seg da hun er på besøk hos han, pluss at det er grønt på bakken. Virker mer som at han skriver 😍 til hundene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #295 Del Skrevet 31. oktober 2019 Det er et gammelt bilde Anonymkode: 6ae45...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #296 Del Skrevet 1. november 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er et gammelt bilde Anonymkode: 6ae45...647 Men det spiller vel liten rolle hvis hun akkurat har lagt det ut? Om Andre per idag er i et forhold med Ida, så skriver han ikke 😍 under et bilde av Hanna. Da er han i så fall bare dust. Anonymkode: 18dd6...a64 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #297 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg tror kanskje ikke han er i forhold med noen av dem... De virker jo så venninner nå etterpå. Selfies, kommenterer/tagger hverandre, kyssebilder osv. Hadde de gjort det hvis en av dem "vant" bonden og den/de andre var såret? Neppe... Tror han velger Hanna, men så ryker det når hverdagen kommer. Anonymkode: d6dcc...db0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #298 Del Skrevet 1. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det spiller vel liten rolle hvis hun akkurat har lagt det ut? Om Andre per idag er i et forhold med Ida, så skriver han ikke 😍 under et bilde av Hanna. Da er han i så fall bare dust. Anonymkode: 18dd6...a64 Kan jo være han sikter mot hundene da, ikke nødvendigvis mot henne. Ikke alle tar slike emojier så nøye. Nå er jeg godt voksen så jeg hadde ikke reagert på det.😊 Anonymkode: 99175...fed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #299 Del Skrevet 1. november 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tror kanskje ikke han er i forhold med noen av dem... De virker jo så venninner nå etterpå. Selfies, kommenterer/tagger hverandre, kyssebilder osv. Hadde de gjort det hvis en av dem "vant" bonden og den/de andre var såret? Neppe... Ja, statistikkmessig er det stor sjanse for at det ikke blir noe med noen. Det er underholdning som sjeldent fører til kjærlighet. Anonymkode: a755f...226 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2019 #300 Del Skrevet 4. november 2019 Ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Edie, adm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå