Gå til innhold

Jakten på kjærligheten 2019

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, virker dødskjedelig.

Null personlighet.

Anonymkode: 82a4b...f86

Enig! 

Anonymkode: 9d1b3...d83

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjermund er en flott fyr så skjønner at Inger ender opp med han. Håper vi slipper «spise hverandre opp» klining i denne runden av Jakten,det var sykt kleint.

Anonymkode: 1a1f9...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjermund er en flott fyr så skjønner at Inger ender opp med han. Håper vi slipper «spise hverandre opp» klining i denne runden av Jakten,det var sykt kleint.

Anonymkode: 1a1f9...4e5

Tenk så kleint det blir når Andreas skal kline🙈 så jo at han i neste episodie griner som et barn! Tror helt ærlig han egentlig er for svak for et slikt konsept. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenk så kleint det blir når Andreas skal kline🙈 så jo at han i neste episodie griner som et barn! Tror helt ærlig han egentlig er for svak for et slikt konsept. 

Han viser at han bryr seg i alle fall. Bedre enn Inger som ikke sa et ord når hun sendte hjem Jan Stian 🙄

Anonymkode: 49db4...cf4

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

For du tror seriøst at Inger ikke hadde fått det med seg hvis ikke?

Jeg heier også på Gjermund 🙌🏻

Jeg forstår ikke helt denne fascinasjonen for Simen her inne. Mulig barten står i veien for min del 😅

Haha, som om jeg skulle sagt det selv ang Simen😅 Takler ikke bart!
Heier også på Gjermund, men har egentlig ikke troa på at Inger ender opp med noen til slutt hvis hun bare skal knise og fnise til alt og alle.

Atle virker som en sur og sær type, er vel en grunn til at han er singel.

Anonymkode: 51517...7dc

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, som om jeg skulle sagt det selv ang Simen😅 Takler ikke bart!
Heier også på Gjermund, men har egentlig ikke troa på at Inger ender opp med noen til slutt hvis hun bare skal knise og fnise til alt og alle.

Atle virker som en sur og sær type, er vel en grunn til at han er singel.

Anonymkode: 51517...7dc

Simen er jo så kjekk!

Blir mer og mer tydelig hvor sær Atle er. Skjønner godt at han ikke har hatt dame. 

Anonymkode: a29b9...574

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror dere om det nye  sjekkeprogrammet der Else skal finne kjærigheten?

Anonymkode: 01e85...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere om det nye  sjekkeprogrammet der Else skal finne kjærigheten?

Anonymkode: 01e85...5c8

Jeg så den sesongen av Jakten på Kjærligheten da Sondre var med. Skjønner godt at han ble dumpa. Han fremstod i programmet veldig umoden og litt enkel. Håper virkelig at han har blitt mer moden! 

Anonymkode: 76fcc...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så den sesongen av Jakten på Kjærligheten da Sondre var med. Skjønner godt at han ble dumpa. Han fremstod i programmet veldig umoden og litt enkel. Håper virkelig at han har blitt mer moden! 

Også Vegard da. Litt av noen menn 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Huff, husker han. Da den ene trakk seg (eller ble sendt hjem) så sier han "kameraten min bor på nabogården og han er singel, du kan jo gå over til han" Altså 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også Vegard da. Litt av noen menn 😅

Vegard hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, smalls skrev:

Vegard hvem?

Vegard som opprinnelig ble valgt av Gudrun i fjor, men som ble vraket for "dansken" etter at de hadde vært på tur.

Anonymkode: b938e...1ac

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vegard som opprinnelig ble valgt av Gudrun i fjor, men som ble vraket for "dansken" etter at de hadde vært på tur.

Anonymkode: b938e...1ac

Men de passet jo ikke sammen i det hele tatt 🙈 Da de var på tur  så ville han bare sitte å drikke øl på en ute bar, noe hun ikke ville. Hun passet bedre sammen med dansken 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
22 minutter siden, smalls skrev:

Men de passet jo ikke sammen i det hele tatt 🙈 Da de var på tur  så ville han bare sitte å drikke øl på en ute bar, noe hun ikke ville. Hun passet bedre sammen med dansken 

Jepp, men det er han Vegard som skal date damer i programmet sammen med Else. Derfor jeg sier at det er litt av noen menn som skal date i dette programmet 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, men det er han Vegard som skal date damer i programmet sammen med Else. Derfor jeg sier at det er litt av noen menn som skal date i dette programmet 😅

Vet du hva programmet heter? Håper det kommer på tv 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Fikk sånn "super like" av han på tinder og vi pratet litt. Jeg visste ikke at han hadde vært med i dette programmet før han fortalte det til meg på tindern. Men ja, han virket litt rar

Anonymkode: 8c975...091

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, smalls skrev:

Vet du hva programmet heter? Håper det kommer på tv 😂

«Kjærlighet til alle» 😁 Forstod det slik at det skulle komme på Sumo nå i høst, så er vel rett rundt hjørnet 🥳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...