Pal Fungi Skrevet 28. oktober 2019 #261 Skrevet 28. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg savner den gamle intro-sangen. 😪 Anonymkode: 856bb...bdd Jeg også. 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2019 #262 Skrevet 28. oktober 2019 På 27.10.2019 den 6.33, AnonymBruker skrev: Den barten til Simen kalles pedobart 🤣 Anonymkode: 9a46a...cb4 Ærlig talt.. Anonymkode: 816f0...cf7 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #263 Skrevet 29. oktober 2019 7 timer siden, Malika skrev: Ja, hun svarer kort. Men jeg må ha sett en annen middag enn deg. Jeg ser to mennesker som prøver å bli kjent, to mennesker som har følelser for hverandre. Synes det var så herlig å se! Kanskje det eneste klippet fra denne sesongen hvor vi så en skikkelig flørt sånn som jeg husker at en flørt skal være ❤️ Enig med du. Syns det var ganske fint. Hvis du ser klippet på tv2.no ser man at hun er mer komfortabel sammen med familien. Dette er nok ikke lett, hun syns nok bare det er vanskelig å slappe av. Hun virker herlig spør du me<3 Anonymkode: 0d6e1...c0d 3
Aasemarie Skrevet 29. oktober 2019 #264 Skrevet 29. oktober 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Hun gir så lite av seg selv. Hun svarer kun kort og "hyggelig da, hihihihi" mens hans gir mange komplementer. Tror ikke Inger ender opp med noen av de... Anonymkode: 53947...3a3 Syns det var mye bedre denne episoden jeg! Snakket jo godt under middagen med familien og middagen med Gjermund forstår jo alle at er en litt klein situasjon. De ser jo bare veeeldig forelsket og søte ut 😄 tror de ender opp sammen.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #265 Skrevet 29. oktober 2019 Jeg ble veldig overrasket over at Marte reiste hjem. Jeg trodde Andre likte henne best. Da tror jeg kanskje han ender opp med hun rødhårete (husker ikke navnet i farta). Hun andre virker å ha mest felles interessert med han, men hun er da utrooolig tungsindig? Usikker på om Andre gjorde det riktige valget. Har en mistanke om at han beholder Hanna av feil grunner. Hun er veldig vakker. Men jeg tror aaaldri hun kan finne roen på en gård. Ser ikke for meg at hun er klar for et forhold i det hele tatt, hun virker bare rastløs og useriøs. Ida virker som en skikkelig bra jente, som vil passe inn. Så jeg håper han går for henne. Inger er utrolig søt, men jeg lurer på om hun prater like lite som det ser ut, eller om TV2 klipper det slik? Hun holder jo ingen samtaler gående. Svarer bare med enstavelsesord og fnising. Gjermund var skjønn da som la seg i selen med middagen. Virker ikke som de kommer noe nærmere hverandre når hun ikke greier å bidra i samtalen da. Synd, hun er en utrolig søt jente og virker veldig snill. Sikkert nervøs, men det blir litt kleint å se på av og til. Usikker på hvem hun ender opp med til slutt. Så lenge hun ikke velger barten er begge de to andre kjekke karer (jeg haaaater bart). Uten å nevne navn, så ser jeg at en av frierne hennes følger Miriam (som dro fra Andre) på Instagram. Er ikke sikkert det betyr noe, men man gjør seg jo noen tanker... Andreas.. huff det er bare kleint. Anonymkode: 18dd6...a64 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #266 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble veldig overrasket over at Marte reiste hjem. Jeg trodde Andre likte henne best. Da tror jeg kanskje han ender opp med hun rødhårete (husker ikke navnet i farta). Hun andre virker å ha mest felles interessert med han, men hun er da utrooolig tungsindig? Usikker på om Andre gjorde det riktige valget. Har en mistanke om at han beholder Hanna av feil grunner. Hun er veldig vakker. Men jeg tror aaaldri hun kan finne roen på en gård. Ser ikke for meg at hun er klar for et forhold i det hele tatt, hun virker bare rastløs og useriøs. Ida virker som en skikkelig bra jente, som vil passe inn. Så jeg håper han går for henne. Inger er utrolig søt, men jeg lurer på om hun prater like lite som det ser ut, eller om TV2 klipper det slik? Hun holder jo ingen samtaler gående. Svarer bare med enstavelsesord og fnising. Gjermund var skjønn da som la seg i selen med middagen. Virker ikke som de kommer noe nærmere hverandre når hun ikke greier å bidra i samtalen da. Synd, hun er en utrolig søt jente og virker veldig snill. Sikkert nervøs, men det blir litt kleint å se på av og til. Usikker på hvem hun ender opp med til slutt. Så lenge hun ikke velger barten er begge de to andre kjekke karer (jeg haaaater bart). Uten å nevne navn, så ser jeg at en av frierne hennes følger Miriam (som dro fra Andre) på Instagram. Er ikke sikkert det betyr noe, men man gjør seg jo noen tanker... Andreas.. huff det er bare kleint. Anonymkode: 18dd6...a64 Begge frierne til Inger følger Miriam: Har vært mye spekulasjoner på odel om at Espen er sammen med Miriam. Espen liker nesten alle bildene til Miriam, Gjermund liker noen. Hun følger begge. Så umulig å si.. Anonymkode: 53947...3a3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #267 Skrevet 29. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Inger er utrolig søt, men jeg lurer på om hun prater like lite som det ser ut, eller om TV2 klipper det slik? Hun holder jo ingen samtaler gående. Svarer bare med enstavelsesord og fnising. Gjermund var skjønn da som la seg i selen med middagen. Virker ikke som de kommer noe nærmere hverandre når hun ikke greier å bidra i samtalen da. Synd, hun er en utrolig søt jente og virker veldig snill. Sikkert nervøs, men det blir litt kleint å se på av og til. Usikker på hvem hun ender opp med til slutt. Så lenge hun ikke velger barten er begge de to andre kjekke karer (jeg haaaater bart). Uten å nevne navn, så ser jeg at en av frierne hennes følger Miriam (som dro fra Andre) på Instagram. Prøver å forstå meg på henne. Kan det være at hun er så redd for å gi falske forhåpninger at hun begrenser seg? Enig at hun kunne svart Gjermund på en bedre måte. Anonymkode: 76fcc...47f 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #268 Skrevet 29. oktober 2019 Synes Atle er litt merkelig. Både hun Else og nå Marthe følte seg ignorert og at de ikke var ønsket der. Dårlig gjort av han å være så tydelig rundt det. De andre bøndene klarer nå å gjøre det slik at alle frierne trives og føler seg velkomne, burde være det minste han og kunne klare, han som er en voksen mann. Følte nesten at etter Else ikke ville spise kaken hans, så var hun ute av gamet for hans del. Tror han har en litt rigid og vanskelig personlighet. Anonymkode: 99175...fed 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #269 Skrevet 29. oktober 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes Atle er litt merkelig. Både hun Else og nå Marthe følte seg ignorert og at de ikke var ønsket der. Dårlig gjort av han å være så tydelig rundt det. De andre bøndene klarer nå å gjøre det slik at alle frierne trives og føler seg velkomne, burde være det minste han og kunne klare, han som er en voksen mann. Følte nesten at etter Else ikke ville spise kaken hans, så var hun ute av gamet for hans del. Tror han har en litt rigid og vanskelig personlighet. Anonymkode: 99175...fed Det samme tenker jeg. Han burde kunne vise dem alle interesse. Følelsen er at han er sånn som person. Håper han bare får til å vise følelser for den han ender opp med. Anonymkode: 76fcc...47f 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #270 Skrevet 29. oktober 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes Atle er litt merkelig. Både hun Else og nå Marthe følte seg ignorert og at de ikke var ønsket der. Dårlig gjort av han å være så tydelig rundt det. De andre bøndene klarer nå å gjøre det slik at alle frierne trives og føler seg velkomne, burde være det minste han og kunne klare, han som er en voksen mann. Følte nesten at etter Else ikke ville spise kaken hans, så var hun ute av gamet for hans del. Tror han har en litt rigid og vanskelig personlighet. Anonymkode: 99175...fed Enig, han virker utrolig kald egentlig. Hvis han først har en litt dårlig dag, så er det veeeldi tydelig. Jeg hadde ikke villet leve med en slik person. Man må kunne ha en dårlig dag uten å være isdronning. Når det er sagt, så kunne vel Else tatt seg et liiite stykke kake for høflighetens skyld? Trenger ikke være sååå tverr liksom. Med mindre hun har glutenallergi selvfølgelig... Anonymkode: 18dd6...a64 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #271 Skrevet 29. oktober 2019 Synes ikke at Atle fremstiller seg selv så veldig bra. Han virker kald, sta og ikke så veldig kjærlig akkurat. Hadde ikke orket og involvere meg med han.. Anonymkode: bc1cb...c88 3
smalls Skrevet 29. oktober 2019 #272 Skrevet 29. oktober 2019 Enig med dere. Atle er merkelig og fremstår til tider kald.. Folk mente Else bare var oppmerksomhetssyk og sutrete, men jeg kan forstå henne litt. Det er jo ikke noe gøy når han gir de andre mer oppmerksomhet og virker sur. Det hadde ikke jeg likt, og man ser tydelig når Atle har en dårlig dag. Men fikk ikke med meg hvorfor Else ikke ville spise kaken? 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #273 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, smalls skrev: Men fikk ikke med meg hvorfor Else ikke ville spise kaken? Var vel ikke annet enn at hun forsøkte å begrense sukkerinntaket 🤔 Anonymkode: 49db4...cf4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #274 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, smalls skrev: Enig med dere. Atle er merkelig og fremstår til tider kald.. Folk mente Else bare var oppmerksomhetssyk og sutrete, men jeg kan forstå henne litt. Det er jo ikke noe gøy når han gir de andre mer oppmerksomhet og virker sur. Det hadde ikke jeg likt, og man ser tydelig når Atle har en dårlig dag. Men fikk ikke med meg hvorfor Else ikke ville spise kaken? Kanskje man skal prøve å sette seg inn i situasjonen. Sikkert ikke så lett å flørte med noen hvis han kjenner at han ikke liker dem heller. Pluss et helt kamerateam på slep. Dette er da bare vanlige folk som prøver sitt beste, og ting er ofte ikke sånn det blir fremstilt på tv. De er jo sammen 24 timer i døgnet og ting blir klippet ned til 15 minutter. Tenker at Atle helt sikkert er en fin kar. Else spiste ikke kake fordi hun ikke tåler egg. Anonymkode: 0d6e1...c0d 7
smalls Skrevet 29. oktober 2019 #275 Skrevet 29. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje man skal prøve å sette seg inn i situasjonen. Sikkert ikke så lett å flørte med noen hvis han kjenner at han ikke liker dem heller. Pluss et helt kamerateam på slep. Dette er da bare vanlige folk som prøver sitt beste, og ting er ofte ikke sånn det blir fremstilt på tv. De er jo sammen 24 timer i døgnet og ting blir klippet ned til 15 minutter. Tenker at Atle helt sikkert er en fin kar. Else spiste ikke kake fordi hun ikke tåler egg. Anonymkode: 0d6e1...c0d Joa, greit nok de klipper og limer, men må jo diskutere det vi ser på tvn og hva som blir vist. Ellers blir det håpløst å diskutere noe. Nei, vi ser ikke alt 24/7 men synes Atle fremstår sur og kald av det vi får se, så kan skjønne Else litt. Men de passet ikke sammen uansett, så like greit hun ble sendt hjem 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #276 Skrevet 29. oktober 2019 43 minutter siden, smalls skrev: Joa, greit nok de klipper og limer, men må jo diskutere det vi ser på tvn og hva som blir vist. Ellers blir det håpløst å diskutere noe. Nei, vi ser ikke alt 24/7 men synes Atle fremstår sur og kald av det vi får se, så kan skjønne Else litt. Men de passet ikke sammen uansett, så like greit hun ble sendt hjem Skjønner ikke behovet for å diskutere det uansett. Har man ikke noe pent å si, ikke si det. Det er ikke en diskusjon å le av folk og rakke ned på hvordan de er eller hva de gjør i en sånn setting. Vi kjenner ikke folk vi ser på tv, bare fordi vi ser de på tv. Du vet ikke at Atle er kald og sur, du vet ikke at Andreas er kjedelig og du vet ikke om Inger ikke har personlighet. Syns dere er slemme og kanskje dere skal se i dere selv og tenke hvordan dere selv hadde oppført dere i en sånn situasjon? Perfekt? Mest sannsynlig ikke. Syns de er tøffe som prøver og tør og bra for oss at vi har underholdning å se på. Takk for meg. Anonymkode: 0d6e1...c0d 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #277 Skrevet 29. oktober 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje man skal prøve å sette seg inn i situasjonen. Sikkert ikke så lett å flørte med noen hvis han kjenner at han ikke liker dem heller. Pluss et helt kamerateam på slep. Dette er da bare vanlige folk som prøver sitt beste, og ting er ofte ikke sånn det blir fremstilt på tv. De er jo sammen 24 timer i døgnet og ting blir klippet ned til 15 minutter. Tenker at Atle helt sikkert er en fin kar. Else spiste ikke kake fordi hun ikke tåler egg. Anonymkode: 0d6e1...c0d Else spiste ikke kake fordi hun synes synd på hønene. Hun spiser heller ikke kjøtt av samme grunn. Passer kanskje ikke så godt som bondekjerring om man er vegetarianer😂 Anonymkode: 01e85...5c8 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #278 Skrevet 29. oktober 2019 5 timer siden, smalls skrev: Enig med dere. Atle er merkelig og fremstår til tider kald.. Folk mente Else bare var oppmerksomhetssyk og sutrete, men jeg kan forstå henne litt. Det er jo ikke noe gøy når han gir de andre mer oppmerksomhet og virker sur. Det hadde ikke jeg likt, og man ser tydelig når Atle har en dårlig dag. Men fikk ikke med meg hvorfor Else ikke ville spise kaken? Tror hun er veganer. «Spiser ikke egg», sa hun. Og når de skulle grille så grillet hun seg bare noen grønnsaker og var livredd for at han skulle borti grønnsakene med kjøttgaffelen. Anonymkode: 51517...7dc
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2019 #279 Skrevet 29. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror hun er veganer. «Spiser ikke egg», sa hun. Og når de skulle grille så grillet hun seg bare noen grønnsaker og var livredd for at han skulle borti grønnsakene med kjøttgaffelen. Anonymkode: 51517...7dc Hun grillet fisk... Anonymkode: 23a45...dc5 3
smalls Skrevet 29. oktober 2019 #280 Skrevet 29. oktober 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke behovet for å diskutere det uansett. Har man ikke noe pent å si, ikke si det. Det er ikke en diskusjon å le av folk og rakke ned på hvordan de er eller hva de gjør i en sånn setting. Vi kjenner ikke folk vi ser på tv, bare fordi vi ser de på tv. Du vet ikke at Atle er kald og sur, du vet ikke at Andreas er kjedelig og du vet ikke om Inger ikke har personlighet. Syns dere er slemme og kanskje dere skal se i dere selv og tenke hvordan dere selv hadde oppført dere i en sånn situasjon? Perfekt? Mest sannsynlig ikke. Syns de er tøffe som prøver og tør og bra for oss at vi har underholdning å se på. Takk for meg. Anonymkode: 0d6e1...c0d Melder man seg på et tv program, så man faktisk tåle det blir negative kommentarer og vi må lov til å si hva vi mener, eller mener du vi kun må si positive ting om de? Blir du støtt av det, så må du nesten holde deg unna tråden. Vi forventer heller ikke at de må være perfekte Endret 29. oktober 2019 av smalls 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå