Gå til innhold

Charterfeber 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner hvordan charterfeber var i dem første sesongene, var liksom feelgood TV.

nå har det blitt så tragisk dårlig. Overdriver alt blir sliten av å se på. 

Så litt på det i dag men måtte bare kutte ut.

Anonymkode: 1a67a...59c

Nesten alle som er med er så ekle.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å se at det er klin umulig å dra til Granka nå, etter disse TV episodene, hjalp jo ikke akkurat på å ha Rednex der nede heller🤔

 

 

 

Anonymkode: 2fbc5...3e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare pinlig å se på. Det blir jo bare drøyere og drøyere, og jeg sjemmes over å være norsk. Ikke rart de blir lei av rølpete, frekke og respektløse turister. Tragisk!

Anonymkode: 16206...7b0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med jeg har begynt å se. :ninja:  
*Irriterte meg veldig at Tom med hunden egentlig ikke har noen styring på den. Går alltid med den i langt bånd,
stopper opp og lar den tisse hvor den vil. Andre menneskers salgsboder ingen hindring. 
*Bahare og Per er egentlig ikke spesielt artige å se på. Lille pysete B. tør ikke/vil ikke, mens store, sterke, tøffe,
manne-Per ler karslig og støyende og pusher henne videre. 
*Trønderguttene er plagsomme å oppleve. De er så veldig uhøflige og tror at de er kjempekule. Triste unger.
*To søstre og deres mor: jeg lurte jo litt på dette i forrige sesong, men nå fikk vi svar. Hun slekter på sin mor...

Det er natt og jeg orker ikke ta for meg alle sammen nå, men et stort generelt huff tror jeg er på sin plass. 
Jeg fortsetter å se, men har TO puter tilgjengelige når det blir for ille. P.s. jeg skal aldri reise til et slikt sted,
med en slik uhøflig standard på norske turister. Brautende og "eier hele verden", uten omtanke for noen andre
enn seg selv. 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den som skrev at sesongene var bedre før når det ikke virket så scriptet. Og når det faktisk virket sm de fulgte folk som bare "dro på ferie". Nå virker det som om de henter inn folk til serien som skal skape drama/rølp el.l

På samme måte vet jeg de gjorde det sånn på Larkollen Camping for eksempel. (Det var vel TVNorge men likevel.)
Vi har hatt vogn der, og det var relativt rolig. Altså mye sære folk, men rolig. Vet at en del av de rånerne og mest crazy folka der ble hanket inn av produksjonen. Det var ALDRI sånne folk der til vanlig....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2019 den 2.32, Malika skrev:

Kan være enig at castingen er så som så.

Men "å åpenbart burde være beskyttet mot seg selv". Hva legger du i det? At de burde hatt en verge som i denne situasjonen skulle med loven i hånd søkt til de rette instanser? Jeg tror ikke du (og flere) forstår hvor sterkt menneskeverdet og autonomi er i Norge, Heldigvis! 

Halvparten av de som deltar i programmet vises ikke fram på en positiv måte. Det er godt mulig at det er klippingen, eller en god blanding, men de framstår som mindre smarte. Folk som er med på Paradise Hotel og Ex on the beach kommer bedre ut av det enn den gjengen her. En haug med folk som ikke eier folkeskikk og er så lite opplyste som overhodet mulig.

Charterfeber var gøy før da det var normale folk som var med. Normale folk, som var veldig utadvendte og kanskje litt spesielle, men som fant på morsomme sprell og hadde sjarm. Det var koselig med Nancy og Lisbeth, Svein, Hilde og pensjonistgjengene som var i de første sesongene. Det opplegget med Svein og Linni er utrolig kjedelig, det hadde vært bedre om de ikke skulle gjøre ting sammen. Harstadfamilien, fotoparet, Aurora-familien, tunikagjengen og ikke minst Trøndergutta er bare tragisk å se på. Særlig de tre sistnevnte. Dårlig folkeskikk og usmakelige.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Moren til Aurora er så negativ, klager for alt 

Anonymkode: 78d76...f86

Søsteren Fleur var morsom! 

Anonymkode: 9b4ec...b30

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Moren til Aurora er så negativ, klager for alt 

Anonymkode: 78d76...f86

Litt sånn som de fleste som kommenterer her.

😉

Anonymkode: 4fe69...aa3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns moren til Aurora var morsom. Skjønner jo at hun «klager litt». Aurora er jo sur hele tiden 😂

Søsteren virket og så blid og sprudlende. Stor kontrast til Aurora. Ville dessuten trodd søsteren var yngst. Kanskje fordi hun ikke har fillers og botox....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Moren til Aurora er så negativ, klager for alt 

Anonymkode: 78d76...f86

Hun er festlig synes jeg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fred Åge er så søt og glad, men han kompisen virker ikke så veldig hyggelig å være sammen med. Tror ikke jeg har sett han smile en gang.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste et eller annet sted at de to søstrene i Buskerudgjengen har en søster til, og ho var med på danskebåten. Godt voksen ei som var nygift og dro på bryllupsreise på Stena Saga. Må jo være glad i å komme på TV i den slekta🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dattera i Buskerud gjengen var med på unge mødre en gang i tiden. 

Anonymkode: 7b0e5...230

Hyperfunksjonell familie altså. 

Egentlig veldig lik redneckene. Bare at de blander ut hjemmebrenten med jordbær og sjokolade i stedet for å drikke den bar. 

Anonymkode: 7d213...4ae

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...