Gå til innhold

Charterfeber 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Apekatten skrev:

Jeg fikk vondt av å se på Brian da han skulle trylle og Boye tok over hele showet, og Brian ble bare stående å se på. Stakkar.

Jeg haaater trylling. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tom... zzzzznork. 

Anonymkode: 16206...7b0

Jeg synes han er vittig 😄

Anonymkode: 6d39a...4a3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes han er vittig 😄

Anonymkode: 6d39a...4a3

Enig! 

Anonymkode: 2657d...de3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Cocogirl skrev:

Eneste som lager liv er Buskerud gjengen 🥳👍🏼👍🏼👍🏼

Er det de blodharry, overvektige, tights og tunikadamene?   Er det ikke med noen nye?  Bare de samme fra ifjor, ser ut som om de er på samme sted også.  Bare sett halveis en episode.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser hvordan Bahare er så tror jeg kanskje forholdet til Per er genuint likevel. Hun virker ikke som den mest spenningssøkende personen der ute, heller ikke spesielt utadvendt. Da er hun sikkert fornøyd med det han kan tilby, til tross aldersforskjell. Trenger ikke en ung og vinglete mann.

Anonymkode: 6d4ae...f44

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 14.55, AnonymBruker skrev:

Jeg synes influencerne fremstår som veldig enkle men ikke godhjerta. 

Anonymkode: 7d213...4ae

Hvordan vet du at de ikke er godhjertede? Det kan de vel være selv om de har snevre interesser.

Synes ikke at Buskerudgjengen virker så veldig sympatiske heller.

Folk her får heller innrømme at de er provosert over utseendet til influencerne.

Anonymkode: 6d4ae...f44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de ikke er godhjertede? Det kan de vel være selv om de har snevre interesser.

Synes ikke at Buskerudgjengen virker så veldig sympatiske heller.

Folk her får heller innrømme at de er provosert over utseendet til influencerne.

Anonymkode: 6d4ae...f44

Godhjertede mennesker smisker seg ikke frem i taxikøa, stanser trafikken for å få tatt noen bilder, lyver om egen kjendisstatus og ellers det meste de foretar seg. 

De føler seg hevet over andre mennesker og mener at de på grunn av det kan oppføre seg som de vil. 

Utseendet provoserer meg ikke. Så grunn er jeg ikke. 

Anonymkode: 7d213...4ae

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger vel ikke en egen tråd for After Beach? Spin-off med det som ikke passer seg å sende tidlig på kvelden. 

Måtte flire av PH-Marthe, drita full i alvedrakt på karneval. Hun er veldig søt. Lurer på om hun fortsatt er sammen med Tix? 

Karneval er gøy å se på, men granca-fylla er virkelig definisjonen på harry, trenger en pute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de ikke er godhjertede? Det kan de vel være selv om de har snevre interesser.

Synes ikke at Buskerudgjengen virker så veldig sympatiske heller.

Folk her får heller innrømme at de er provosert over utseendet til influencerne.

Anonymkode: 6d4ae...f44

Sikker på at det ikke er deg som lar deg provosere over utseendet? 

Anonymkode: 7d213...4ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tryllekunstneren er jo bare irriterende!!

Anonymkode: 6c8dd...17b

Veldig! 

Anonymkode: 7d213...4ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke er deg som lar deg provosere over utseendet? 

Anonymkode: 7d213...4ae

Ja det er jeg sikker på😊 de rølper rundt, røyker og hoier, river ned bilder og annet møblement. Ingen respekt. Spiller ingen rolle hvordan utseendet er da, når man oppfører seg så usmakelig. Synes det er 100 ganger mindre pinlig med influencerne jeg da, selv om de tar bilder midt i trafikken. Og det var jo han taxi-sjåføren som valgte å kjøre dem, han kunne bare sagt nei😊

Anonymkode: 6d4ae...f44

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jeg sikker på😊 de rølper rundt, røyker og hoier, river ned bilder og annet møblement. Ingen respekt. Spiller ingen rolle hvordan utseendet er da, når man oppfører seg så usmakelig. Synes det er 100 ganger mindre pinlig med influencerne jeg da, selv om de tar bilder midt i trafikken. Og det var jo han taxi-sjåføren som valgte å kjøre dem, han kunne bare sagt nei😊

Anonymkode: 6d4ae...f44

Jeg tror deg ikke. Jeg tror du provoseres av utseende. Fordi du brakte det på bane i en post lengre opp. 

Anonymkode: 7d213...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror deg ikke. Jeg tror du provoseres av utseende. Fordi du brakte det på bane i en post lengre opp. 

Anonymkode: 7d213...4ae

Men jeg lar meg ikke provosere av Bjørge og hun konen, eller Harstad-familien jeg da😉 synes de virker som koselige og sympatiske folk.

Men så liker jeg mer stillferdige folk som ikke gjør så mye utav seg, rølpete og hoiete folk er det værste jeg vet.

Så jeg vet ikke helt hva logikken din sier deg om det🤷‍♀️

Anonymkode: 6d4ae...f44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg lar meg ikke provosere av Bjørge og hun konen, eller Harstad-familien jeg da😉 synes de virker som koselige og sympatiske folk.

Men så liker jeg mer stillferdige folk som ikke gjør så mye utav seg, rølpete og hoiete folk er det værste jeg vet.

Så jeg vet ikke helt hva logikken din sier deg om det🤷‍♀️

Anonymkode: 6d4ae...f44

Da skjønner jeg ikke hvorfor du brakte utseendet på banen og mente at folk måtte innrømme at de lot seg provosere av det. 

Mente du det ikke eller er du unntaket som bekrefter din egen regel? 

Anonymkode: 7d213...4ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du brakte utseendet på banen og mente at folk måtte innrømme at de lot seg provosere av det. 

Mente du det ikke eller er du unntaket som bekrefter din egen regel? 

Anonymkode: 7d213...4ae

Jeg tror at noen her i tråden lar seg provosere over influencerne ja, mye pga utseendet deres. Og da mener jeg ikke misunnelse nødvendigvis.

For de har da virkelig ikke gjort så mye annet «galt» enn å smiske med taxi-sjåfør og ta bilder av hverandre på gaten. Jeg synes bare det er komisk, og ikke til å bli provosert av.

Hoing og rølping og slaskete oppførsel derimot, provoserer meg mer. 

Anonymkode: 6d4ae...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at noen her i tråden lar seg provosere over influencerne ja, mye pga utseendet deres. Og da mener jeg ikke misunnelse nødvendigvis.

 

Anonymkode: 6d4ae...f44

Utseendet deres gjør at de selv mener de kan tillate seg å oppføre seg som de vil og alltid bli tilgitt for det. 

Slik er det imidlertid ikke. Noe de vil oppdage etter hvert. Og sannsynligvis for seint. 

I min verden er de jentene fullstendig umulig å ansette. Kanskje om noen år. Hvis de forsvinner ut av rampelyset i dag. 

Anonymkode: 7d213...4ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet har vel gått i flere år nå? 

Så "Charter-Svein"og hun feite er vel ikke noe særlig trekkplaster lenger. Hvilke andre deltakere har valgt å være med på dette showet nå?    

Anonymkode: c4b0c...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...