Gå til innhold

Charterfeber 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte om visse som var med at jeg skulle gjerne hatt ei saks og klippet 15 cm av det slitte hårene deres. Tatt fra dem røyken og gitt dem et glass vann eller to i stedet for strawberry daqurie. Å gitt dem en porsjon folkeskikk.

Anonymkode: 4af70...419

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.9.2019 den 13.05, AnonymBruker skrev:

Når jeg ser hvordan Bahare er så tror jeg kanskje forholdet til Per er genuint likevel. Hun virker ikke som den mest spenningssøkende personen der ute, heller ikke spesielt utadvendt. Da er hun sikkert fornøyd med det han kan tilby, til tross aldersforskjell. Trenger ikke en ung og vinglete mann.

Anonymkode: 6d4ae...f44

En vinglete ung mann må vel være bedre enn en vinglete «gammel» mann?😄

På 7.9.2019 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de ikke er godhjertede? Det kan de vel være selv om de har snevre interesser.

Synes ikke at Buskerudgjengen virker så veldig sympatiske heller.

Folk her får heller innrømme at de er provosert over utseendet til influencerne.

Anonymkode: 6d4ae...f44

Hvorfor skal man provoseres over utseende deres? Er det noe spesielt med det?

På 7.9.2019 den 13.16, AnonymBruker skrev:

Godhjertede mennesker smisker seg ikke frem i taxikøa, stanser trafikken for å få tatt noen bilder, lyver om egen kjendisstatus og ellers det meste de foretar seg. 

De føler seg hevet over andre mennesker og mener at de på grunn av det kan oppføre seg som de vil. 

Utseendet provoserer meg ikke. Så grunn er jeg ikke. 

Anonymkode: 7d213...4ae

Det la jeg også merke til. Av alle steder de kan ta bilder så må de gjøre det på veien der bilene ferdes. Utrolig usmakelig. Kommer den rette personen der så kan de bli kjørt ned. Ikke rart mange hater turister. Vi ønsker at andre skal oppføre seg og respektere våres lover og regler her i Norge, da må vi gjøre det samme når vi er i et annet land. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, wintergirl skrev:

En vinglete ung mann må vel være bedre enn en vinglete «gammel» mann?😄

Hvorfor skal man provoseres over utseende deres? Er det noe spesielt med det?

Det la jeg også merke til. Av alle steder de kan ta bilder så må de gjøre det på veien der bilene ferdes. Utrolig usmakelig. Kommer den rette personen der så kan de bli kjørt ned. Ikke rart mange hater turister. Vi ønsker at andre skal oppføre seg og respektere våres lover og regler her i Norge, da må vi gjøre det samme når vi er i et annet land. 

Synes du at Per er en vinglete mann? 🙂

Anonymkode: 6d4ae...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du at Per er en vinglete mann? 🙂

Anonymkode: 6d4ae...f44

Er alle unge menn vinglete? Det er mer fart i han enn det er i henne. Det handler om personlighet , ikke alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, wintergirl skrev:

Er alle unge menn vinglete? Det er mer fart i han enn det er i henne. Det handler om personlighet , ikke alder.

Det skal jeg ikke påstå, men som regel er unge menn hakket mer vinglete, uerfaren og uttrygg enn en godt voksen mann som vet hva han vil. 

Anonymkode: 6d4ae...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte om visse som var med at jeg skulle gjerne hatt ei saks og klippet 15 cm av det slitte hårene deres. Tatt fra dem røyken og gitt dem et glass vann eller to i stedet for strawberry daqurie. Å gitt dem en porsjon folkeskikk.

Anonymkode: 4af70...419

Enig, forferdelig å høre på all hostingen og harkingen der i gården! Tenk å leve så usunt!

Anonymkode: 6d4ae...f44

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal jeg ikke påstå, men som regel er unge menn hakket mer vinglete, uerfaren og uttrygg enn en godt voksen mann som vet hva han vil. 

Anonymkode: 6d4ae...f44

Min erfaring er noe annet. Mange menn blir aldri voksne, mens noen blir veldig fort «voksne» Selv om mange unge menn vil være single lenge, så har man de som er klare for både dame og barn. Har sett unge menn i 20 årene som er mer modne enn menn i 40 og 50 årene. At en ung kvinne faller for en mye eldre mann har vel mer med tilfeldigheter å gjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, forferdelig å høre på all hostingen og harkingen der i gården! Tenk å leve så usunt!

Anonymkode: 6d4ae...f44

Ja tenker usunne jeg å.  Husker fra eldre sesonger da de hadde med mange barn. Hadde ikke råd til at barna skulle kjøpe seg godteri på taxfree for de hadde kjøpt røyk for de pengene. Nå så gikk tankene mine om kansje barnevernet er koblet inn siden barna aldri er med..

Anonymkode: 4af70...419

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja tenker usunne jeg å.  Husker fra eldre sesonger da de hadde med mange barn. Hadde ikke råd til at barna skulle kjøpe seg godteri på taxfree for de hadde kjøpt røyk for de pengene. Nå så gikk tankene mine om kansje barnevernet er koblet inn siden barna aldri er med..

Anonymkode: 4af70...419

Ja! De hadde jo en hel «skoleklasse» med seg!

Men da kan de jo ikke feste og røyke slik de holde på nå, så den rollen som storfamilie gikk vel over til det indiske lege-paret med bare Gucci-klær🤪 

 

Anonymkode: 21d00...169

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Infinitum skrev:

Å herregud. C-R-I-N-G-E. Sett første episode nå og hele Per Baharet greia er jo bare pinlig. 

Hvis du synes det var ille har du noe å se frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvorfor det må være så mye fising og raping hele tiden. Og beina på bordet på en restaurant? Hvorfor er det om å gjøre å være så slaskete?? Da synes jeg faktisk influencerne er mye bedre, mister ikke appetitten av dem i hvert fall 😳

Anonymkode: 6d4ae...f44

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/11/2019 at 12:43 AM, Meadow said:

I dag tenkte jeg, åneeei! Ikke Fred-Åge og kakemannen igjen 😳 

Kan de ikke finne noen nye folk??

Enig. Jeg kan forstå at de blir med en sesong men at tv3 velger å ha de med i opptil flere sesonger?? De er jo dørgende kjedelige. Og veldig åpenbart at han vennen til fred Åge bruker han, og griper enhver mulighet han har til å snylte til seg røyk. 

Samme med den gjengen fra nord Norge, og han derre Bjørge(eller hva han heter) og kona. 

HVORFOR tv3??? Er disse de eneste dere har å ta av? 

Anonymkode: d4726...af4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...