Gå til innhold

Charterfeber 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Granca, granca, granca! Litt morsomt, litt freakshow, min guilty pleasure-serie. Hva synes dere om den første episoden?

Anonymkode: b8f93...bdd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker å se programmet, får lyst til å reise med en gang selv😊 

Mange underholdene med denne gang og, interessant å se forholdet til Per og Bahare. Hun virker nå ganske rolig av seg, prøver ikke å bevise noenting.

For oss som har sett Paradise hotell, det må jeg si; Ann Mariel og Charlotte er venner igjen😄

Anonymkode: 0887a...e94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å se programmet, får lyst til å reise med en gang selv😊 

Mange underholdene med denne gang og, interessant å se forholdet til Per og Bahare. Hun virker nå ganske rolig av seg, prøver ikke å bevise noenting.

For oss som har sett Paradise hotell, det må jeg si; Ann Mariel og Charlotte er venner igjen😄

Anonymkode: 0887a...e94

La merke til at når per fikk en eske med sjokolade så ga dem hverandre en klem.

hvorfor ikke et kyss. ?

Anonymkode: 19dce...1b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg og😉 tror vi opprettet trådene samtidig 😄

Anonymkode: 6d4ae...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det bimboene som er mest pinlig. Med Per Sandberg på en god andreplass. Resten av gjengen er ekte mennesker. 

Anonymkode: 7d213...4ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Granca, granca, granca! Litt morsomt, litt freakshow, min guilty pleasure-serie. Hva synes dere om den første episoden?

Anonymkode: b8f93...bdd

Jeg får vondt i hodet (dårlig engelsk, kleine situasjoner) og blir så flau på nordmenns vegne. Tenk å reise til en spansk øy, spise mat på norsk restaurant der servitørene snakker norsk. Kan fint gjøre det hjemme

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng! Jeg blir så klein av å se på, men må se allikevel:fnise: 

Barna i Harstad-familien er så merkelig. Syntes nesten synd på de som brukte nærmere 1000kr for jøggel første kvelden. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite fint å sammenligne personer med figurer fra enkelte filmer/serier. 

Det er ikke greit å sette diagnoser på mennesker man ser i et tilklippet program. 

Programmet viser et vidt spekter av mennesker,  vi må tåle at vi alle er forskjellig. De som er med, vet godt hva det går ut på, og har gitt sitt samtykke til at tv3 kan gi ut materiale. Nå vet jeg ikke hva som er skuespill eller ekte, men vet at Svein f.eks spiller veldig mye på det imaget han har fått gjennom charterfeber. 

Jeg har jo et lite håp om at jeg skal få et annet bilde av Sandberg, men så langt har jeg ikke fått det. Verken via svd, eller cf. Men det går på delte meninger. Men jeg kaller han ikke ting pga det. 

De fra Harstad er 3 stk som har et såpass nært forhold til hverandre, at de vil reise sammen. Jeg hadde klikket på min mor om jeg hadde reist sammen med henne. 

Bjørge og kona er litt pute-tv. De kan like mye engelsk som det mamma kunne da hun svarte hæææ til noen som spurte om hun skulle ha noe å drikke.

Ann-Marielle kjenner jo vi fra PH. Svært opptatt med å kalle alle andre Harry og mye ovenfra og ned-holdning. Men det er en rolle hun fikk da hun ble ansett som bitch i sin tid i PH. Hun andre av trioen er vel fra x on the beach, om jeg ikke husker helt feil?  Tror Ann-Marielle får den holdningen når hun blir usikker på seg selv. 

Jeg tror at det meste som blir vist på charterfeber er skuespill. Eller så har de alle gått med på å bli fremstilt som spesielle, mot at de får turen mer eller mindre gratis.. Nekter å tro at Svein alltid er like surrete eller i like godt humør konstant.. 

Anonymkode: 614e6...de8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun Bahara sa jo omtrent ingenting, hun bare lo...

Var lei og småirritert på den latteren etter 2 min 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storfamilien og Svein er de jeg liker best 😁 Synd ikke Hilde er med lenger. De første sesongene med Svein og Hilde var fantastiske! 😁 

Anonymkode: b3bba...209

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Nekter å tro at Svein alltid er like surrete eller i like godt humør konstant.. 

Anonymkode: 614e6...de8

Jeg tror faktisk Svein er ganske surrete som person. Jeg har sett han i andre programmer, og han er lik seg selv, men han har garantert flere sider også. Synes vi fikk se en litt annen side av han på farmen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er morsomt å se på, veldig ulike folk som er seg selv (mer eller mindre).

Influencerne er jo både vittige og pinlige, men befriende at noen kan være såpass blåst på en måte, og ikke bry seg-  jeg liker motvekter til alt det seriøse og alvorlige 😄 og ikke værst at Ann Mariel og Charlotte er venner igjen (de ble bitre uvenner på PH)

Per og Bahare.. ja hva skal man si. Hun snakker mye mindre enn jeg hadde sett for meg, ler for det meste. Men hun gjør seg ikke til på noen måte heller. Hvis de har det bra sammen så er det helt Ok for meg😄

Svein gjorde vel et godt inntrykk på farmen, er det flere som har sagt. Og på charterfeber er han tilbake i sitt gamle jeg. Men syntes det var verre med den stupfulle damen som holdt fast i han på det karaoke-stedet og røret i vei, det var fælt å bevitne 🙈

Anonymkode: 6d4ae...f44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nekter å tro at Svein alltid er like surrete eller i like godt humør konstant.. 

Anonymkode: 614e6...de8

Joda, jeg kan bekrefte at Svein er sånn hele tiden....klin gærn😆

Anonymkode: 2fbc5...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men syntes det var verre med den stupfulle damen som holdt fast i han på det karaoke-stedet og røret i vei, det var fælt å bevitne 🙈

Anonymkode: 6d4ae...f44

Jeg reagerte litt på den der. Damen må vel gi sin tillatelse til at det kan sendes (og hvem ville gitt tillatelse til å vise seg fra en så grusom side på riksdekkende fjernsyn, bare de som bør beskyttes mot seg selv, vel)?

Svein er gjennomført og virker tvers gjennom snill, glad og surrete.

Anonymkode: b8f93...bdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...