Gå til innhold

Charterfeber 2019


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 10.10.2019 den 23.01, AnonymBruker skrev:

De to middelaldrende (hvor mannen fikk kjøre Lamborghini) virker som ett søtt nyforelsket par. Flotte mennesker men de gjør så lite ut av seg. De er i allefall hyggelige og blide så de viser at ikke alle nordmenn er høylytte,kranglete og rølpete. Syns det er bra at de er med faktisk. 

Anonymkode: ad64c...e95

De spoler jeg over, jeg får helt mark! "Eeelsker deg lille venn"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Meadow skrev:

De spoler jeg over, jeg får helt mark! "Eeelsker deg lille venn"

"Nå koser vi oss!" 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harstadguten er best på onelinere. 

"Kill mig!"

"Watch and løøøøøørn!"

 

Anonymkode: 7d213...4ae

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så klein av alle de lydene de legger på, all rerun(samtaler, scener osv som blir spilt igjen og igjen). Er det virkelig så lite innhold, at de må ha hakk i plata? 

Fising, raping, kakking av sigarett, nynning, slurping, knirking når noen går. 

Serien hadde vært finere om det hadde vært mindre episoder ila en sesong, og vi heller fikk se den ekte siden av menneskene. 

Tror ikke, og håper ikke at charter-turister bare er rølp - for de lokale sin del. 

Anonymkode: 614e6...de8

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se dem første 10 episodene i helhet. Så begynte jeg å spole over det som var kjedelig. I dag så jeg bare noen minutter så slo jeg av. 

Anonymkode: 1a67a...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se dem første 10 episodene i helhet. Så begynte jeg å spole over det som var kjedelig. I dag så jeg bare noen minutter så slo jeg av. 

Anonymkode: 1a67a...59c

Spoler over Flekkefjord-folka, Buskerud-gjengen, Fetsund-gutta mm. Kanskje jeg like gjerne kan la være å se. 😅

Anonymkode: 415d5...378

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil se mer Fred Åge! Han er litt støttekontakt for Svein-Erik og bruker for mye tid til å dra han med hit og dit. Blir litt overrasket over at Svein-E har vært gift 2 ganger før. Han er surrete og fjern til tider, samt negativ. Skuller ønske Fred Åge tok med seg noen som er litt mer eventyrlysten. Fikk ikke med meg så mye av sesongene med Christoffer og Fred, men det lille jeg så, gjorde at jeg tror de hadde gjort mye mer ablegøyer. 

Man kjenner irritasjonen til Fred i tirsdagens episode. Han er helt tydelig lei av kakespisekonkurranse og overvåke Svein konstant.

Skal ikke spekulere, men det virker som om Svein E har et par syndromer og diagnoser, uten å forklare så mye mer om det. 

Bjørge og Tove er et fint par, og de gjør så klart Bjørge mer påståelig enn det han er. Tipper han er en skjønn type, men Tove må ta han litt i nakken nå og da synes jeg. 

De tre fra Harstad er virkelig rare. Du har moren som tar iniativ, datteren som virker utilpass med å være med på kamera og sønnen virker til å gi faen i det meste. 

Den legefamilien, hvor skal jeg begynne? Tror selvsagt at de skal få alt på sølvfat siden de er rike. Mannen som klager først på prisen av ting, før han sier "pappa betaler fordi han er rik". Altså.. Uhm. 

Radiofolka. Djises! Han ene prøver virkelig å bli CharterSvein nr 2. Altfor mye tull og lite innhold når de er på. Bare latter. 

"Strawberry daquri" - gjengen. Bah. Pr-kåte hele gjengen. Der er det helt klart lagt på lyder. Damer som hoster og hyler etter daquri, og røyk. 

Influencerne-jentene. Scenene med de er jo dønn kjedelig. Ann som kjefter på mennesker fordi de vil forbi hun som står midt i trafikken for å bli tatt bilde av. De to andre jentene sier jo ikke mye. 

"Fetsund-gutta!!" 

Vet dere.. Jeg bare stopper her. Blir for langt innlegg med mine meninger. Men det er bare mine. Skjønner de som liker disse karakterene, for de er nok koslige folk uten kamera og uten pålagte lyder. 

Sier det igjen.. De har misbrukt sin makt når de legger på så mye lyder, at menneskene dovner bort og er mute fordi de måtte legge på den knirkelyden av sko, rapingen, gjentagelser av scener, fising, roping, kakking av røyk osv. 

Takk for meg. 

Anonymkode: 614e6...de8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Harstad familien, feber underholdende synes nå jeg 😁😁 

«drep meg», «søte satan», «watch and løøøøørn» osv.. Ler hver gang.

Jeg holdt på å le meg i hjel da de var på den treningen og drakk så mye etterpå, de fjesene 😂😂😂😂😂 Husker ikke sist jeg lo så godt.

Legefamilien-kjedelig 😴 Fetsundgutta-kjedelig😴 Radiofolkene-kjedelig Lars og Monsen-kjedelig😴 Bjørg og Tove-liker dem👍🙂

Anonymkode: 1d3db...7c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, padawan skrev:

enig i at Harstad-familien og Bjørg og Tove er det som er morsomst å følge.

Hvem er bjørg? 

Anonymkode: 1a67a...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er bjørg? 

Anonymkode: 1a67a...59c

Mannen til Tove ☺️

Anonymkode: 1d3db...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2019 den 17.50, Hyachint31 skrev:

Var det i Hellstrøm programmet kona klaget over at mannen la i fra seg snusposer under madrassen og overalt i huset ? 🙈

Nei det var et program av rådet, som gikk på NRK for noen år siden. De har også vært med i sofa på NRK. 

Anonymkode: b3bba...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken episode er det der Harstad familien er på Crossfit og drakk etter den treningen? Noen som vet? 🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Hvilken episode er det der Harstad familien er på Crossfit og drakk etter den treningen? Noen som vet? 🤔🤔

Episode 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sett charterfeber på flere år, orket ikke alt skrålet og elendig klipp. tenk så bra det kunne vært om de lagde det mer som wunderland på tv2. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plagsomt å måtte spole over nesten alle. Burde være en funksjon der man haket av kun de man ville se på.

Er så mange kjedelige i år! Spesielt han med hunden Lucas. Fytti, det er jo flere episoder der de valser rundt på Teneriffeh i Thor Heyredahls fotspor.. Vil ha mer ''watch and løøøørn''.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.10.2019 den 10.55, AnonymBruker skrev:

Hvem er bjørg? 

Anonymkode: 1a67a...59c

Ikke Bjørg, men Bjørge -mannen til Tove😄

Anonymkode: 16206...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Roseh skrev:

Plagsomt å måtte spole over nesten alle. Burde være en funksjon der man haket av kun de man ville se på.

Er så mange kjedelige i år! Spesielt han med hunden Lucas. Fytti, det er jo flere episoder der de valser rundt på Teneriffeh i Thor Heyredahls fotspor.. Vil ha mer ''watch and løøøørn''.

Ja han med hunden, hva gjøøør han der??   Blir søvnig bare av å tenke på han.  Zzzzzzzzzzzz.  Har ikke sett noe særlig i år, er for mye kjedelige og merkelige mennesker med, også klarer jeg ikke alle lydene.  Er helt unødvendig, Blir kvalm av å høre konstante kroppslyder!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...