Gå til innhold

Min fremtidige mann vil ikke at jeg skal bruke smykker!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 9/2/2019 at 6:51 PM, AnonymBruker said:

Han er ikke kontrollerende. Han jobber i et yrke der sans for estetikk er viktig, og vi begge er veldig kunstneriske. Hans stil er mer back to nature, minimalistisk. Mens jeg er more is more😂 skal prøve å legge ut bilde av kjolen jeg sikler mest på så skjønner dere hvor out there jeg vil være. I hverdagen er jeg ganske casual, har på meg en ensfarget grønn genser med svarte bukser og null sminke eller tilbehør akkurat nå. På tilstelninger leker jeg rød løper på grammy-utdeling.

Anonymkode: de07f...650

Høres ut som han legger litt for mye identitet og ego i dette her, for å være ærlig. Som om yrkesstoltheten hans berører hva andre ser du har på deg. Om du går med bling bling, så reflekterer det dårlig på hans esetiske sans. 

Her må du nesten bare si at du forstår han har sin smak, men at du er et eget individ med din smak og må få lov å gå med det du vil. Du er ikke et kunstverk han skal diktere

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kontrollerer deg så du ikke skal se bra ut for andre. Jeg hadde fått fnatt om min mann skulle bestemme om jeg skulle få lov å gå med øredobber eller ikke. Og så typisk at han synes giftering er ok. Han eier deg, styrer deg og kontrollerer deg.
Ville tatt både en og to runder til i tankeboksen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Måbarefåsiat... skrev:

Han kontrollerer deg så du ikke skal se bra ut for andre. Jeg hadde fått fnatt om min mann skulle bestemme om jeg skulle få lov å gå med øredobber eller ikke. Og så typisk at han synes giftering er ok. Han eier deg, styrer deg og kontrollerer deg.
Ville tatt både en og to runder til i tankeboksen.

Syns det er litt overdrevet av så lite informasjon...

Anonymkode: de07f...650

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din kommende mann har ingenting med hvilke smykker du bruker eller ikke.

Anonymkode: 0e7ed...a94

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2019 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Nå har han også gitt preferanser om brudekjole...

Ingen perler, blonder eller krystaller. Jeg har sett på grønn og hvit kjole da jeg blir helt surrete av kun hvite kjoler og syns de er for søte for meg. Neida ingen farger, den må jo være hvit, jeg er jo bruden. Men siden det ikke kan være blonder, tyll eller silke, så gjenstår det på meg å finne ut hvilket stoff som er akseptabelt, fordi han har jo ikke peiling på stoff🙃

I går natt lå jeg og tenkte, og kom frem til at jeg er bruden, og jeg må få leve ut en drøm den ene dagen, og da må jeg kle meg som jeg vil. Vil ikke se på brullypsbildene og tenke at jeg var så plain og kjedelig. Det er ikke meg! Omg det må jeg huske å si, at det ikke er meg! Han kommer hjem fra jobb snart,  oppdatering kommer.

Anonymkode: de07f...650

Vet du hva?

Istedet for å gifte deg med en kravstor og manipulerende mann, hadde jeg løpt for harde livet. Du ser det ikke nå, men han kommer til å stille flere og flere krav til deg og kontrollere deg enda mer etter at dere er gift.

Jeg forstår ikke at du ikke ser dette selv?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er faktisk noe av det særeste jeg har hørt! Du skal da få bruke det DU føler deg fin med!! Jeg bruker klær typen ikke liker, men det er faktisk ikke han som skal bruke det. 

Et plagg han ikke likte brukte jeg i et selskap en gang, pyntet meg opp. Da hadde han allerede glemt at han ikke likte det, for han roste meg opp ganske mye. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan det være han er grafisk designer og du er illustratør? 

jeg er selv grafisk designer og synes kjolen var litt over the top. men det er jo du som velger dette. Samtidig bør dere kansje møtest på en middel vei, da ekteskap handler om å gi og ta. Du gir av deg til han og han til deg og så deler dere. det er ikke bare meg meg men oss. planleggingen deres bør vel ha et preg av dette? eller?

Anonymkode: f60d2...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer ALLTID hva du skal ha på deg, og det inkluderer bruk av smykker/øredobber. Så lenge du betaler for akkurat de to sistnevnte sakene, så har han ikke noe å si. Punktum. Det må du bare si til ham.

Anonymkode: 25efe...67a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

kan det være han er grafisk designer og du er illustratør? 

jeg er selv grafisk designer og synes kjolen var litt over the top. men det er jo du som velger dette. Samtidig bør dere kansje møtest på en middel vei, da ekteskap handler om å gi og ta. Du gir av deg til han og han til deg og så deler dere. det er ikke bare meg meg men oss. planleggingen deres bør vel ha et preg av dette? eller?

Anonymkode: f60d2...054

Haha det er ganske nærme yrkene våre. Du er intuitiv. 

Hvis det visuelle ved bryllupet er viktig for han, så vil jeg at han også skal være med og planlegge, men når det gjelder antrekket og tilbehøret mitt så er det vel meningen han ikke skal se det på forhånd?

Anonymkode: de07f...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Haha det er ganske nærme yrkene våre. Du er intuitiv. 

Hvis det visuelle ved bryllupet er viktig for han, så vil jeg at han også skal være med og planlegge, men når det gjelder antrekket og tilbehøret mitt så er det vel meningen han ikke skal se det på forhånd?

Anonymkode: de07f...650

Haha ja, jeg er selv begge deler, skjønner du. Illustratører tegner for å pynte og designere designer for å fortelle en beskjed. 

Designere synes ikke det er så kult med det som "alle andre har" på pinterest. Designere tenker at man forteller en historie eller gir en beskjed, med farger man bruker, med pynt, osv. Før jeg ble grafisk designer så hadde jeg en helt annen smak enn nå, for å si det slik. 

Jeg vet ikke om problemet er at han er "designer" men at han kansje har litt sånn perfeksjonist gen..Dette må du jo bare snakke med han om.

Har du vært i en brudekjole butikk og prøvd noen kjoler da? Det hjelper vel ikke å se etter kjoler på pinterest, om ikke du skal få en sydd spesielt til deg da, eller bestille fra utlandet eller noe. 

Anonymkode: f60d2...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2019 den 2.26, AnonymBruker skrev:

La meg først bare si at jeg vedder på at "Say yes to the dress" har satt i gang mang en krangel i tusenvis av par. Inkludert oss. (Bare en  tullekrangel, men jeg blir frustrert av dette likevel)

Han liker ikke smykker, ringer, øredobber eller hårpynt - dette har jeg alltid visst. Han syns det er "i veien", nytteløst, gjør at en ser verre ut. Han liker heller ikke tatoveringer eller piercinger av samme grunn, men der er jeg enig.

Så jeg ser på SYTTD, og begynner å kikke på brudekjoler på pinterest, dette får han med seg og syns er koselig. Vi begynner å prate om hvilke kjoler jeg kunne sett bra ut i, og så spør jeg hva han tenker om tiara. Og fra der hadde vi en laaaaaang diskusjon! Han vil ikke se meg med halskjede eller øredobber i bryllupet! What?! 

Jeg har alltid sett for meg å være full av bling som brud. Samtidig vil jeg være HANS brud. Det er fint at han vil se meg og bare meg, og ikke har noen høye forventninger. Men... Diamanter😭😭😭

... Diamoooonds... Diamonds are a girl's best friend.

💎

 

Anonymkode: de07f...650

Det er ganske så enkelt.... Vil du være full av bling, ja... Da tar du på deg all blingen 🤷‍♀️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2019 den 3.25, AnonymBruker skrev:

Han er faktisk ekstremt spandabel, ukentlig☺

Anonymkode: de07f...650

Hva spanderer han? Lang kjole og hårstrikk til fletten din?

Anonymkode: a40d2...f81

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Haha det er ganske nærme yrkene våre. Du er intuitiv. 

Hvis det visuelle ved bryllupet er viktig for han, så vil jeg at han også skal være med og planlegge, men når det gjelder antrekket og tilbehøret mitt så er det vel meningen han ikke skal se det på forhånd?

Anonymkode: de07f...650

Jeg syns det er litt sært at en heterofil mann er opptatt av det visuelle i et bryllup

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.9.2019 den 0.54, AnonymBruker skrev:

Jeg sa det som det var og han sa "... Ok". 😂

Her er drømmekjolen min:

Pinterest_20190903_004824.thumb.png.6367e0cf476bcd72366e5c0c3810af59.png

Anonymkode: de07f...650

Det her blir bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva spanderer han? Lang kjole og hårstrikk til fletten din?

Anonymkode: a40d2...f81

😂😂😂

Mat, opplevelser, blomster, nikotin, det vanlige😁

Anonymkode: de07f...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg syns det er litt sært at en heterofil mann er opptatt av det visuelle i et bryllup

Det er ikke sært i kunstnermiljøet vi er i.☺

Anonymkode: de07f...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg syns det er litt sært at en heterofil mann er opptatt av det visuelle i et bryllup

Du syns det er sært at en mann vil at det skal se fint ut? Og hva har det med seksualiteten hans å gjøre? 

Anonymkode: 6c2fd...c73

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2019 den 3.37, AnonymBruker skrev:

Han sier forlovelses- og giftering går helt fint, "seff skal man bruke det".

Ja, det er jo hans eiemerke på deg, selfølgelig synes han det er fint! 

Anonymkode: 5202f...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere i det hele tatt kommet til et punkt i forholdet hvor giftermål er neste steg? Virker jo ikke som dere kjenner hverandre 🤔 

 

 

Anonymkode: 62150...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...