Gå til innhold

Min fremtidige mann vil ikke at jeg skal bruke smykker!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er han veldig religiøs eller oppvokst i en spesiell menighet/sekt, eller likar han bare ikke pynt? Læstadianere skal jo ikke ha noe pynt eller gardiner, kunne nesten høres litt sånn ut. Min brudekjole er helt uten blonder eller bling og jeg synes den er kjempefin, men jeg skal ha noen søte øredobber og et kjede til. Uansett må du jo få finne en kjole du liker og trives i.

 

Anonymkode: 6feef...4de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Nå har han også gitt preferanser om brudekjole...

Ingen perler, blonder eller krystaller. Jeg har sett på grønn og hvit kjole da jeg blir helt surrete av kun hvite kjoler og syns de er for søte for meg. Neida ingen farger, den må jo være hvit, jeg er jo bruden. Men siden det ikke kan være blonder, tyll eller silke, så gjenstår det på meg å finne ut hvilket stoff som er akseptabelt, fordi han har jo ikke peiling på stoff🙃

I går natt lå jeg og tenkte, og kom frem til at jeg er bruden, og jeg må få leve ut en drøm den ene dagen, og da må jeg kle meg som jeg vil. Vil ikke se på brullypsbildene og tenke at jeg var så plain og kjedelig. Det er ikke meg! Omg det må jeg huske å si, at det ikke er meg! Han kommer hjem fra jobb snart,  oppdatering kommer.

Anonymkode: de07f...650

Herregud da for noen krav. Om han uansett ikke har peiling på stoff så velger du nå det stoffet du vil på kjolen. Han kommer til å bli positivt overrasket uansett når han ser deg. Velg kjolen du vil. Eller syns han det er greit du dikterer dressen hans og? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daria skrev:

Den innstillingen der ville jeg reagert på nesten uansett hva det var snakk om. Han må gjerne ha sine preferanser, men han har ingen bestemmelsesrett. Å ikke bruker smykker i mitt eget bryllup hadde vært uaktuelt, akkurat som det er uaktuelt at en partner nærmest skal gi ordrer angående mitt utseende.

Ja enig. Reagerer og på tonen hans. Jeg vil ikke se deg i smykker. Nesten som en trussel. Nåde deg om du har på deg smykke liksom

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke kontrollerende. Han jobber i et yrke der sans for estetikk er viktig, og vi begge er veldig kunstneriske. Hans stil er mer back to nature, minimalistisk. Mens jeg er more is more😂 skal prøve å legge ut bilde av kjolen jeg sikler mest på så skjønner dere hvor out there jeg vil være. I hverdagen er jeg ganske casual, har på meg en ensfarget grønn genser med svarte bukser og null sminke eller tilbehør akkurat nå. På tilstelninger leker jeg rød løper på grammy-utdeling.

Anonymkode: de07f...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke kontrollerende. Han jobber i et yrke der sans for estetikk er viktig, og vi begge er veldig kunstneriske. Hans stil er mer back to nature, minimalistisk. Mens jeg er more is more😂 skal prøve å legge ut bilde av kjolen jeg sikler mest på så skjønner dere hvor out there jeg vil være. I hverdagen er jeg ganske casual, har på meg en ensfarget grønn genser med svarte bukser og null sminke eller tilbehør akkurat nå. På tilstelninger leker jeg rød løper på grammy-utdeling.

Anonymkode: de07f...650

Det er du som skal føle deg fin , det er din dag. Brudgommen trenger bare å møte opp.  Ha på deg det du vil og hva slags og hvor mange smykke du vil, han har valgt DEG,  og da får han jåleriet på toppen.  Det får han tåle.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det som det var og han sa "... Ok". 😂

Her er drømmekjolen min:

Pinterest_20190903_004824.thumb.png.6367e0cf476bcd72366e5c0c3810af59.png

Anonymkode: de07f...650

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara er jo litt lættis, men å ha vanlige smykker må han jo bare tåle. 

Anonymkode: 21a39...897

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns begge skal få ha noe å si om hva den andre har på seg. Begge skal jo være fornøyde. 

Anonymkode: 6c2fd...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa det som det var og han sa "... Ok". 😂

Her er drømmekjolen min:

Pinterest_20190903_004824.thumb.png.6367e0cf476bcd72366e5c0c3810af59.png

Anonymkode: de07f...650

Med en slik kjole og masse smykker blir du over the top i manges øyne, men din dag.  Det er du som skal føle deg fin.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mange. Brukte øredobber i et bryllup for noen uker siden, glemmer dem ut i hverdagen. Bruker ringer en gang i blant, og kommer til å bruke forlovelsesringen han gir meg hver dag. Han sier forlovelses- og giftering går helt fint, "seff skal man bruke det".

Anonymkode: de07f...650

Gir han deg en forlovelsesring hver dag? :ohmy:

Anonymkode: bb11a...225

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gir han deg en forlovelsesring hver dag? :ohmy:

Anonymkode: bb11a...225

He better!

Anonymkode: de07f...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa det som det var og han sa "... Ok". 😂

Her er drømmekjolen min:

Pinterest_20190903_004824.thumb.png.6367e0cf476bcd72366e5c0c3810af59.png

Anonymkode: de07f...650

Den var, hva skal jeg si, overveldende. Sånn adelsdame i middelalderen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arabella skrev:

Den var, hva skal jeg si, overveldende. Sånn adelsdame i middelalderen.

Jeg skal muligens være vinterbrud, og lokalet skal være rustikt, så slik jeg ser det for meg vil denne kjolen bare fullføre det eventyrlige resultatet jeg forestiller meg. Og skal forresten bli ført til alteret med hest og kjerre😍

Anonymkode: de07f...650

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal muligens være vinterbrud, og lokalet skal være rustikt, så slik jeg ser det for meg vil denne kjolen bare fullføre det eventyrlige resultatet jeg forestiller meg. Og skal forresten bli ført til alteret med hest og kjerre😍

Anonymkode: de07f...650

Bokstavelig? Jeg tviler sterkt på om det blir tillatt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Arabella skrev:

Bokstavelig? Jeg tviler sterkt på om det blir tillatt.

Blir kanskje feil av meg å skrive alter, skal ikke skje i kirke.

Anonymkode: de07f...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere høres ganske spesielle ut når det kommer til smak og preferanser begge to :) Og det er lov det, så lenge dere aksepterer at dere er forskjellige. Men prøv å finne ut av en løsning på det. Han må fire på noen krav,men du må også tåle å fire på noen krav. 

Anonymkode: 202cf...62f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en man fortalt meg hva jeg kan gå i og ikke gå enten klær eller smykker så hadde varselflagget viftet veldig her. Samma om det er bryllup altså.

Anonymkode: d8205...44f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt usikker på dette med om han er kontrollerende eller om det er bagateller. Jeg har forandret på BH-bruken min, ofte går jeg uten om sommeren. Han likte ikke at jeg skal vise stive nipler gjennom toppen. Han tvinger meg jo aldri til noe, men når han sier "det ser så rart ut og alle kommer til å stirre på brystene dine", så vil jo jeg ta på BH likevel. Jeg bryr meg egentlig ikke om noen ser, men vil ikke at han skal bli forlegen. Har små pupper, så det ser jo ikke vulgært ut, men hvis jeg har en liten magetopp så blir jeg med en gang litt seksuell likevel.

Anonymkode: de07f...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...