Gå til innhold

Min fremtidige mann vil ikke at jeg skal bruke smykker!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 2.9.2019 den 2.26, AnonymBruker skrev:

La meg først bare si at jeg vedder på at "Say yes to the dress" har satt i gang mang en krangel i tusenvis av par. Inkludert oss. (Bare en  tullekrangel, men jeg blir frustrert av dette likevel)

Han liker ikke smykker, ringer, øredobber eller hårpynt - dette har jeg alltid visst. Han syns det er "i veien", nytteløst, gjør at en ser verre ut. Han liker heller ikke tatoveringer eller piercinger av samme grunn, men der er jeg enig.

Så jeg ser på SYTTD, og begynner å kikke på brudekjoler på pinterest, dette får han med seg og syns er koselig. Vi begynner å prate om hvilke kjoler jeg kunne sett bra ut i, og så spør jeg hva han tenker om tiara. Og fra der hadde vi en laaaaaang diskusjon! Han vil ikke se meg med halskjede eller øredobber i bryllupet! What?! 

Jeg har alltid sett for meg å være full av bling som brud. Samtidig vil jeg være HANS brud. Det er fint at han vil se meg og bare meg, og ikke har noen høye forventninger. Men... Diamanter😭😭😭

... Diamoooonds... Diamonds are a girl's best friend.

💎

 

Anonymkode: de07f...650

:klo: 

Jeg er usikker, Ts, på hvorfor du lar noen mann si noe om din bekledning? 

Du er din egen person. Han kan si «jeg liker ikke øredobber». Ok. Liker du dem så tar du dem på. Da har han to valg:

1. Holde kjeft

2. Gi deg et kompliment på andre ting. 

3. Være en kontrollerende drittsekk og si noe negativt? Ikke et valg. 

Ha på deg det du vil i bryllupet. Og vær veldig klar på at selv om du ber om hans mening om ditt antrekk så vil du aldri, noensinne, be om hans godkjenning. Kjøp deg en tiara om du vil. Hvem bryr seg? Spiller ingen rolle hva folk har på seg i bryllup - ingen legger merke til det uansett.

Entrer du med vitende og vilje et forhold der du lar han godkjenne så må du aldri, noensinne, vurdere å formere deg med han. Det er barnemishandling å få barn med noensinne driver psykisk vold. Så velger du han og han er kontrollerende - da velger du bort barn.

 

Anonymkode: 21b85...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du syns det er sært at en mann vil at det skal se fint ut? Og hva har det med seksualiteten hans å gjøre? 

Anonymkode: 6c2fd...c73

Ja jeg syns det er sært at han gidder å bry seg. Menn flest lar dama bestemme slikt og bryr seg egentlig ikke så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett liker jeg samboeren min. Hvis det er noe jeg liker så holder han kjeft med mindre han får konkret spørsmål, "hva syntes du om ***?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Ja jeg syns det er sært at han gidder å bry seg. Menn flest lar dama bestemme slikt og bryr seg egentlig ikke så mye

Vet om mange tilfeller der mannen sier - la det se ut slik du vil! Og like mange tilfeller av det motsatte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anim92 skrev:

Vet om mange tilfeller der mannen sier - la det se ut slik du vil! Og like mange tilfeller av det motsatte..

Av det motsatte blir man forlatt 5 år etter av en som kom ut av skapet 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Maleficenta skrev:

Av det motsatte blir man forlatt 5 år etter av en som kom ut av skapet 

Dummestejeg har hørt.😂 Heldigvis bare denne uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anim92 skrev:

Dummestejeg har hørt.😂 Heldigvis bare denne uka.

Ok. Men jeg syns det er lite maskulint å bry seg om slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri godtatt at en mann skulle bestemme at jeg ikke bruke smykker. Heller ikke hvordan jeg kler meg eller sminker meg. Jeg er den jeg er og liker det jeg liker. Enten elsker han meg for den jeg er eller så får han finne seg enn annen dame.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har hatt øredobber helt fra 2-årsalderen og har aldri møtt en mann, eller hørt om en mann som har noe imot øredobber... eller halskjeder, eller leppestift 😂 tiara derimot... det er forståelig - tatovering, det er også helt forståelig at han ikke ønsker å se det.

Men... er det sånn at du liker å overdrive med smykker og ender opp med å se ut som en tyrkisk magedanser?

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ana0603 skrev:

Jeg har hatt øredobber helt fra 2-årsalderen og har aldri møtt en mann, eller hørt om en mann som har noe imot øredobber... eller halskjeder, eller leppestift 😂 tiara derimot... det er forståelig - tatovering, det er også helt forståelig at han ikke ønsker å se det.

Men... er det sånn at du liker å overdrive med smykker og ender opp med å se ut som en tyrkisk magedanser?

Tråden min er i live igjen😂

Jeg bruker enkle sølvsmykker og øredobber med stener om jeg skal på noe spesielt. Har et med mange falske diamanter som jeg aldri har brukt foran han. 

Han har ikke fridd ennå😡 

Dumping er ikke et alternativ❤ han er flott, snill, hjelpsom, kjærlig, vi har aldri kranglet eller sagt noe stygt til hverandre. At vi er uenige om smykkebruk er en bagatell og det hadde vært umodent å droppe noen for det. Han har heller aldri nektet meg, han sier bare meninga si om at han ikke liker det. I vårt hus er det lov.

Anonymkode: de07f...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal alltid være på vakt om en mann vil nekte deg ting. Det kan være begynnelsen på et forhold der du langsomt mister deg selv og kun føyer deg etter hans vilje fordu\i du ikke orker krangling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Antoinette skrev:

Du skal alltid være på vakt om en mann vil nekte deg ting. Det kan være begynnelsen på et forhold der du langsomt mister deg selv og kun føyer deg etter hans vilje fordu\i du ikke orker krangling.

Som sagt så er det ingen nekting.

Anonymkode: de07f...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Som sagt så er det ingen nekting.

Anonymkode: de07f...650

Hvorfor laget du tråden da?

Anonymkode: 0e7ed...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2019 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Som sagt så er det ingen nekting.

Anonymkode: de07f...650

Kanskje ikke dirkete, men han reagerer med å være sur, ikke svare når du spør om noe og dermed indirekte straffe deg. Så legger du vekk smykkene for at han skal bli blid igjen ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du aksepterer han for den han er i hverdagen. På bryupsdagen får han akseptere deg for den du er, med bling og det som du måtte ønske. Ferdig snakka! 

Anonymkode: 2c9e5...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...