Gå til innhold

Naked attraction

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han veltrente 20-åringen i første episode hadde ereksjon, man kunne jo se "pulsen" i pikken. Da er man erekt.

Og programlederen er sinnsykt irriterende.

Anonymkode: 575dd...c2f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tredje ep: elsket at vi faktisk fikk se en busk 😄

Synes kanskje beste valget gikk ut i første omgang. Eneste minuset var ingen busk 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte overraskende nok dette, jeg. Flott å se naturlige kropper i alle varianter og ikke bare de overredigerte og opererte influenserkroppene vi vanligvis eksponeres for. Liker faktisk min egen kropp bedre nå, for den er jo ikke så ille likevel, sammenlignet med de tøffingene som stiller opp der. 
Synes også Tuva funket veldig bra, bra balanse mellom alvor og humor, og får frem deltakerne på en fin måte! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.4.2021 den 11.08):

Syns det var litt rart at guttene til hun bifile var så unge. Er det sannsynlig at en 30-åring ville datet en 20-åring? Neppe.

Anonymkode: 888d3...243

Det reagerte jeg også på! Det KUNNE jo være at hun hadde sagt hun hadde en preferanse for yngre, men hun som ble valgt var jo 36, så vil ikke tro det. 

Anonymkode: fb8fb...be3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (På 30.4.2021 den 21.16):

Tredje ep: elsket at vi faktisk fikk se en busk 😄

Synes kanskje beste valget gikk ut i første omgang. Eneste minuset var ingen busk 😂

Syns det var utrolig kult og tøft gjort av henne å stille opp med full busk!! I dagens samfunn er jo hår skambelagt, spesielt på kvinnekroppen. Det var forfriskende og kjempe kult. Vakker dame også. Jeg beundrer kvinner som tør å være seg selv. :) Full busk på kvinner nå til dags symboliserer ikke bare å være komfortabel med egen kropp, men også at de ikke lar seg påvirke av idealer og normer. Elsker det virkelig. 

Anonymkode: f6cb0...01d

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.4.2021 den 13.40):

Noen som vet om Alexandra og hennes date fortsatt møtes ? Synes de var så søte sammen 

Anonymkode: d58cf...822

Var et intervju for ikke lenge siden med de to og de møtes fortsatt. De så episoden sammen. 
Det er jo fint for henne, men jeg må si jeg er sjalu på daten hennes, skulle gjerne der i stedet. Aleksandra er sykt pen.

Anonymkode: 0ba61...609

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (På 22.4.2021 den 22.27):

Alexandra i EP1 - fy så vakker! Kjente på en liten tiltrekning mot samme kjønn der. Skikkelig nydelig vesen og herlig smil. :nigo:

Da er vi to 🤩 Var noe spesielt med henne som fikk meg som heterofil kvinne til å føle meg bifil. Håret, smilet, latteren, stemmen og det hun sa/måten hun ordla seg på.

Anonymkode: 4afaf...2f1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt moro program, småkleint, men utrolig positivt å se at kropper er forskjellige! Og jeg blir stadig overrasket over hvordan ansiktet passer/ikke passer til kroppen (i mitt hode).

Det som jeg synes er litt negativt, er sexfokuset. At det blir med en gang fokus på sex ved at en kropp er naken. Nakenhet bør ikke seksualiseres. 

Anonymkode: 6bc76...462

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke d+ (er det dette som er underholdning nå?).

Men, ser den traileren på youtube. Er det dette jenter liker nå? 800 ringer på fingrene, og en oppblåst Martin fra Tande-P sveis?

Anonymkode: 869a9...9fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Så episode 5 på Dplay nå.. Hun jenten var veldig opptatt av grønn helt til ansiktet kom. Det ble ganske tydelig..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (3 minutter siden):

Så episode 5 på Dplay nå.. Hun jenten var veldig opptatt av grønn helt til ansiktet kom. Det ble ganske tydelig..

Ja. Jeg syns hun tok et veldig rart valg. Tross at han hadde et litt spesielt ansikt syntes jeg allikevel at han var den mest tiltrekkende av dem. Han så ut til å ha god selvtillit og hadde en fin stemme. De to andre som hun valgte syns jeg virket veldig anspente og merkelige. 

Jeg ville gått for grønn hele veien, også da ansiktet kom. Syns han var veldig søt i ansiktet og døds fin kropp. 

Anonymkode: 0cd94...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja. Jeg syns hun tok et veldig rart valg. Tross at han hadde et litt spesielt ansikt syntes jeg allikevel at han var den mest tiltrekkende av dem. Han så ut til å ha god selvtillit og hadde en fin stemme. De to andre som hun valgte syns jeg virket veldig anspente og merkelige. 

Jeg ville gått for grønn hele veien, også da ansiktet kom. Syns han var veldig søt i ansiktet og døds fin kropp. 

Hun var tydeligvis ikke enig. Det var tydelig at hun snudde når ansiktet kom for hun var jo veldig opptatt av han fram til da.. Må si at sveisen hans ødela mye da. Kanskje den hun reagerte på 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sozzen skrev (11 minutter siden):

Hun var tydeligvis ikke enig. Det var tydelig at hun snudde når ansiktet kom for hun var jo veldig opptatt av han fram til da.. Må si at sveisen hans ødela mye da. Kanskje den hun reagerte på 🤣

Vet ikke. Nå har man jo forskjellig smak å da heldigvis. Jeg hadde gått for grønn ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på når vi får se hip-dips( også kalt, fiolin-hofter) : p  jeg har slitt med å bli glad i hoftene mine som er sånn., og ser det ikke så ofte, ihvertfall ikke så prominente som mine er. Så håper det kommer noen jenter som har det.  

Ellers synes jeg det virker som deltagerne lyver mye. rett og slett. at de synes alt er vakkert og flott.. det er bare vås. Alle har preferanser. Husker en mannlig deltager som skulle se på bakdelen, og han bare « .... hun har jo veldig fine legger!» : p  men er nok ikke lett å si sin ærlige mening om noen som står det naken og hører alt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

marsvin skrev (1 time siden):

jeg lurer på når vi får se hip-dips( også kalt, fiolin-hofter) : p  jeg har slitt med å bli glad i hoftene mine som er sånn., og ser det ikke så ofte, ihvertfall ikke så prominente som mine er. Så håper det kommer noen jenter som har det.  

Ellers synes jeg det virker som deltagerne lyver mye. rett og slett. at de synes alt er vakkert og flott.. det er bare vås. Alle har preferanser. Husker en mannlig deltager som skulle se på bakdelen, og han bare « .... hun har jo veldig fine legger!» : p  men er nok ikke lett å si sin ærlige mening om noen som står det naken og hører alt. 

De har garantert fått beskjed om at de kun får være positive.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

marsvin skrev (9 timer siden):

De har fått beskjed om å kun omtalte andre deltakere positivt, så det er ikke så rart

Anonymkode: 5ce24...96d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes han Ask så så kjent ut. Han har ikke vært med på noe annet tv program før? 

Anonymkode: c7f08...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (På 13.5.2021 den 23.35):

De har garantert fått beskjed om at de kun får være positive.

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

De har fått beskjed om å kun omtalte andre deltakere positivt, så det er ikke så rart

Anonymkode: 5ce24...96d

På en side bra, samtidig som det ikke blir helt genuint alltid da? Jeg håper komplimentene de gir er ærlige og at de ikke lyver om hva de anser som attraktivt. I såfall faller jo meningen med konseptet litt bort. Jeg sier ikke at de bør få si stygge ting, men jeg håper ikke de gir falsk skryt for noe de synes ser kjempestygt ut heller. Da kan de jo ikke stole på at komplimentene de får er reelle, og hvordan kan det hjelpe på selvfølelsen å føle at de blir løyet til?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...