Gå til innhold

Naked attraction


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

 

Hva var greia mellom de i episode 3? Man så jo tydelig hvordan de hadde endret seg i siste samtalen, spesielt hun trakk seg veldig unna. Så ut som noe hadde skjedde eller vært rimelig galt der .

Anonymkode: d8bfc...a9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva var greia mellom de i episode 3? Man så jo tydelig hvordan de hadde endret seg i siste samtalen, spesielt hun trakk seg veldig unna. Så ut som noe hadde skjedde eller vært rimelig galt der .

Anonymkode: d8bfc...a9d

Det var også slik mellom enkelte i de engelske eps. Som om det virkelig hadde skjært seg, flere som omtrent ikke orket å se på hverandre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.5.2021 den 10.35):

Kan noen forklare meg hvorfor de ikke tar hensyn til stor aldersforskjell? Kan ikke skjønne at en dame på 30 skal være interessert i å date en på 20, eller en mann på rubdt 25 skal være interessert i ei på nesten 40? Det får meg til å tro at dette går mer ut på sex enn å finne partner 🤷‍♀️

Anonymkode: 88465...a3a

Mulig deltakerne har oppgitt at de har ingen alders-preferanser? 😊 

Anonymkode: 33c84...86a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel tråd, men hva synes dere om den norske versjonen? 

Anonymkode: e59c5...05e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gammel tråd, men hva synes dere om den norske versjonen? 

Anonymkode: e59c5...05e

Skikkelig kleint, haha

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var treige greier. Hadde ikke de store forventningene, men måtte ta en kikk siden de fronter seg selv med så mye "kroppspositivisme". Ble ikke mer enn en episode...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som ble valgt ut først i siste episode, hadde han ereksjon? 

Anonymkode: 4b493...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er dette for no program 😂😂

Anonymkode: 4a285...db8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SS skrev (På 13.6.2021 den 22.38):

Dette var treige greier. Hadde ikke de store forventningene, men måtte ta en kikk siden de fronter seg selv med så mye "kroppspositivisme". Ble ikke mer enn en episode...

TV Norge fronter riktig nok dette som et program om «kroppspositivisme». I praksis er det ronkemateriale for middelaldrende menn av alle legninger.

Anonymkode: 836a4...78d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TV Norge fronter riktig nok dette som et program om «kroppspositivisme». I praksis er det ronkemateriale for middelaldrende menn av alle legninger.

Anonymkode: 836a4...78d

Uffda.

Anonymkode: e20ed...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 12.20):

Skikkelig overfladisk program som bare bygger videre på stereotypier. Ingen av kvinnene har kjønnshår, evt bare bittelitt. Ja, det er overvektige med, men når alle overvektige blir valgt bort i løpet av de to første rundene sier det seg selv at de overvektige er med for syns skyld. Dette er ikke et program som viser mangfold.

Anonymkode: d4122...ff5

 

AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 13.07):

Enig. Det er et selektivt mangfold, hvis man kan kalle det det. Litt sånn politisk korrekt mangfold uten at det speiler virkeligheten 

Anonymkode: 7cfb2...82a

 

Jeg har ikke lest alt i denne tråden, og har heller ikke sett mer enn et par episoder, men herlighet, dette programmet synes jeg var skikkelig lavmål. Det er sikkert bra at vi får se "normale" kropper, men ærlig talt så synes jeg det er litt trist å se så mange unge overvektige mennesker. Det er fint at de er fornøyd med kroppen sin, men det er like fullt helseskadelig. 

 

 

Anonymkode: cc1bc...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

Jeg så episode 6 (?) i går. Var hvertfall en dame som hadde limt glassperler på fitta som valgte menn.

Han nest siste synes jeg var helt ødelagt av stygge tatoveringer. Helt grusomt! Hva skjer med stygge tribals? Og holdningen hans var helt merkelig, han liksom sto med ryggen lent bakover og hendene i siden, trakk inn magen og la hodet bakover når han snakket. Fikk skikkelig dårlige vibber av han. 

Han som ble valgt hadde masse Disney-tatoveringer, men de var i det minste tatt hos en utdannet tatovør. 

Men hva skjer med at fine kropper skal ødelegges av tattoos?

Jeg synes også han nest siste virket så ekkel som snakket om at han hadde så stort og pent 'utstyr'. Det var kanskje stort, men å dra forhuden opp slik at det krøller seg over penishodet anser jeg ikke som pent. Er det en greie å ikke la forhuden ligge over penishodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (På 24.6.2021 den 12.37):

Jeg så episode 6 (?) i går. Var hvertfall en dame som hadde limt glassperler på fitta som valgte menn.

Han nest siste synes jeg var helt ødelagt av stygge tatoveringer. Helt grusomt! Hva skjer med stygge tribals? Og holdningen hans var helt merkelig, han liksom sto med ryggen lent bakover og hendene i siden, trakk inn magen og la hodet bakover når han snakket. Fikk skikkelig dårlige vibber av han. 

Han som ble valgt hadde masse Disney-tatoveringer, men de var i det minste tatt hos en utdannet tatovør. 

Men hva skjer med at fine kropper skal ødelegges av tattoos?

Jeg synes også han nest siste virket så ekkel som snakket om at han hadde så stort og pent 'utstyr'. Det var kanskje stort, men å dra forhuden opp slik at det krøller seg over penishodet anser jeg ikke som pent. Er det en greie å ikke la forhuden ligge over penishodet?

Flotte tatoveringer på han som ble valgt. Det er ikke alle som tenker at en kropp er ødelagt fordi vedkommende har tatoveringer. Det er en preferansesak. Men er enig i at tatoveringene han hadde ikke var flotte, og han hadde nok sett bedre uten dem. Og ja, det er en greie å dra forhuden tilbake. Tror mannfolka syns det ser bedre ut. Lagt merke til dette når menn sender dickpics også, forhuden dras bak. :P 

Spolte bare gjennom den episoden du nevnte nå, og episode 5. For en nydelig kroppsfasong Maia har. 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Almando skrev (1 time siden):

Flotte tatoveringer på han som ble valgt. Det er ikke alle som tenker at en kropp er ødelagt fordi vedkommende har tatoveringer. Det er en preferansesak. Men er enig i at tatoveringene han hadde ikke var flotte, og han hadde nok sett bedre uten dem. Og ja, det er en greie å dra forhuden tilbake. Tror mannfolka syns det ser bedre ut. Lagt merke til dette når menn sender dickpics også, forhuden dras bak. :P 

Spolte bare gjennom den episoden du nevnte nå, og episode 5. For en nydelig kroppsfasong Maia har. 😍

Det ser jo bare helt dust ut å dra forhuden tilbake slik? Krøllete og jævelig og selv om jeg digger pikker synes jeg sjeldent at et penishode med veldig annen farge enn selve skaftet ser veldig pent ut. Tror også at fargen blir mer blålilla på penishodet når forhuden krøllet tilbake stopper blodet og sprenger hodet.

Huff og huff. Blir som om en dame knytter kjønnsleppene. Eller noe. Bare la det være naturlig, naturlig er best. Forhud er ikke ekkelt, forhud har en funksjon.

Helt greit at mange liker tatoveringer, jeg synes de fleste ser helt grusomme ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så litt av en episode nå på tv hun ene ble med han på hotellet og hadde sex med han etter en date litt tidlig da eller ? Er de vanlig og ha sex på første date ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lokmeister2016 skrev (1 time siden):

Så litt av en episode nå på tv hun ene ble med han på hotellet og hadde sex med han etter en date litt tidlig da eller ? Er de vanlig og ha sex på første date ?

Tror akkurat det paret hadde en grei one night stand, og så lenge det funker for de..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennene har små, ulekre kjønnsorgan. De mennene jeg har sett var mye finere. Føler meg heldig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Æsj. Synes dette programmet er frastøtende, rett og slett. Jeg har ingenting imot nakenhet, men dette showet mener jeg er vulgært. Hvordan kan det være kroppspositivisme (?) at noen står og snakker om andre sine private deler, hvor fine de er og at folk blir valgt bort på grunnlag av hvordan kroppen deres ser ut, uten klær? Håper ikke programmet når en ny sesong. 

Endret av Blomsterkaret
Slurv
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...