Gå til innhold

Naked attraction


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Syntes han Ask så så kjent ut. Han har ikke vært med på noe annet tv program før? 

Anonymkode: c7f08...2d3

Jo, første date 

Anonymkode: 4a92c...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange av de positive komplimentene er jo åpenbart falske. Som om de krampaktig må finne på et eller annet fint å si, selv om de ikke mener det. Blir for dumt, og veldig lite troverdig. Alt er liksom bare herlig og digg.🙄 Og det er vel og bra at de viser frem kropper i alle størrelser og fasonger, men hvor blir det av den naturlige behåringen? 99% av deltakerne er jo glattbarberte...

Anonymkode: bd765...574

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PunkCouture

Jeg har pleid å tenke at skjulte indre kjønnslepper er finest, men etter å ha sett damene i dette programmet med lepper som stikker litt ut, har jeg endret mening. Det kan se skikkelig vakkert og cute ut 🌸 Jeg synes det er mye finere enn jeg trodde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PetterKanin skrev (På 27.4.2021 den 18.48):

Synes Tuva virker komfortabel i rollen, jeg. Ikke overraskende at en sexolog er det.

Nja, for å være en sexolog så virket hun krampaktig begeistret. Det hele ble mer kleint enn ekte. Det er godt mulig det er settingen i programmet som gjør at hun må være så begeistret (for å skape "trygghet" for deltakerene) og at hun ikke er slik som sexolog (håper jeg virkelig ikke) til vanlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 22.34):

Er det forresten noe sted å se det uten å ha discovery?

Anonymkode: 575dd...c2f

 

TV Norge sender dette på tirsdager klokken 22:30.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2021 at 10:07 PM, marsvin said:

jeg lurer på når vi får se hip-dips( også kalt, fiolin-hofter) : p  jeg har slitt med å bli glad i hoftene mine som er sånn., og ser det ikke så ofte, ihvertfall ikke så prominente som mine er. Så håper det kommer noen jenter som har det.  

Ellers synes jeg det virker som deltagerne lyver mye. rett og slett. at de synes alt er vakkert og flott.. det er bare vås. Alle har preferanser. Husker en mannlig deltager som skulle se på bakdelen, og han bare « .... hun har jo veldig fine legger!» : p  men er nok ikke lett å si sin ærlige mening om noen som står det naken og hører alt. 

Ser frem til Naked unattraction.

 

Programleder: Hva synes du? 🙃

Deltager: Æsj her var det jo bare mikropeniser og flaggermus mus 🤮

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Castor Troy skrev (På 13.5.2021 den 22.11):

Han med Dr Angus tatoveringen, var ikke han med på første date også?

Den tatoveringen har jeg sett et eller annet sted, lurer på om det er på nakenprat eller fetlife. Så han er der også. :P 

Anonymkode: f6cb0...01d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett programmet enda, men har det vært noen overvektige kvinner der? Som har stått nakne?

Anonymkode: 8ce70...74c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke sett programmet enda, men har det vært noen overvektige kvinner der? Som har stått nakne?

Anonymkode: 8ce70...74c

Nei.... noen med former, men ingen overvektige. Gjelder begge kjønn

Anonymkode: 5f0d1...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få med peniser ikke langt over snittet som har turt å melde seg på ser det ut som ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har ikke sett programmet enda, men har det vært noen overvektige kvinner der? Som har stått nakne?

Anonymkode: 8ce70...74c

Har vært både overvektige damer og menn.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig klein stemning mellom paret i gårsdagens episode, måtte se vekk noen ganger så flau ble jeg!

Anonymkode: 60b0e...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har ikke sett programmet enda, men har det vært noen overvektige kvinner der? Som har stått nakne?

Anonymkode: 8ce70...74c

Ja hun siste var overvektig, men ikke veldig. Mange i båsene er også overvektige. Pluss programlederen da, men hun er vel gravid..?

Anonymkode: 3a145...415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 14.10):

ja det er vel noe i det! men når tanken er å vise alle ulike kropper så slår jo egentlig bare dette bare feil ut.

Men tommel opp for at det både er folk med og uten former med da...

Anonymkode: 30586...431

Er tanken å vise alle ulike kropper? Eller er tanken å sjokkere med nakenhet og skaffe seertall? Produsenten gir vel f i selvbildet til folk, så lenge de ser på programmet. 

Anonymkode: 6bac6...902

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et drittkonsept. Hva skjedde med kropp OG intellekt eller kropp OG følelser? Dette må jo bare gi mer kroppsskam. 

Anonymkode: 6bac6...902

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde skifte navn det programmet her. Tattooed attraction. 

Var da helt ekstremt til tatoveringer. Too much. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Tuva gjør en strålende jobb som programleder. Hun kan ikke risikere å bli oppfattet som seksuell eller erotisk, for da blir det altfor invaderende for gjestene i studio. Hun klarer det utrolige å være både moderlig og totalt bramfri og åpen om kjønnsorganer og kropp. Det skal litt til å takle å være programleder for et sånt program.

Anonymkode: 72a87...9ea

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen eps av den engelske versjonen for noen år siden, var ganske overrasket over hvor interessant det faktisk var. Man fikk se et par stk som faktisk var transpersoner som var operert nedentil. DET er noe transpersoner sjelden eller aldri vil snakke om - forståelig nok - men å få se hvordan en slik person var operert, var ganske opplysende faktisk.

Det er noe med å se at det finnes så mange ulike former, ulike vaginaer/peniser osv, uten at det egentlig er i en erotisk setting. På samme måte som disse engelsk, pinlige sykdommer programmene, det er opplysende og interessant, og på ingen måte erotisk, ihvertfall ikke for meg som seer.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg synes Tuva gjør en strålende jobb som programleder. Hun kan ikke risikere å bli oppfattet som seksuell eller erotisk, for da blir det altfor invaderende for gjestene i studio. Hun klarer det utrolige å være både moderlig og totalt bramfri og åpen om kjønnsorganer og kropp. Det skal litt til å takle å være programleder for et sånt program.

Anonymkode: 72a87...9ea

Syns også Tuva er laid back på det med kropp. Men så mye fokus på sex syns jeg er litt unødvendig. Jeg kunne godt stilt naken på tv, men ikke søren om jeg hadde snakket om hva jeg liker seksuelt. Jeg hadde også syns det ville vært vanskelig å si hva jeg syns om kjønnsorganer. Penis er generelt lite pen, og det samme gjelder kvinners kjønnsorgan. 

Jeg har kun sett første episoden, men jeg merker at det egentlig ikke var så nøye å se folk naken. Det var nesten bedre å se dem med klær. Og så rart hvor forskjellig oppfatning jeg fikk av personene når ansiktet ble synlig. Plutselig syns jeg noen kropper ble mye finere, - eller mindre attraktive.  

Anonymkode: d3697...9df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...