Gå til innhold

Naked attraction


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 8.3.2021 den 1.43):

Noen som har meldt seg på, tenker å melde deg på? Jeg er sykepleier, og vet at det kunne blitt kleint mtp på pasienter, pårørende og kollegaer. Samtidig har en liten del av meg veldig lyst, og kropp er naturlig. Hva tenker dere om showet? 

Anonymkode: 06f6d...bb9

Jeg tror du overvurderer hvem du er. Tror du virkelig at alle pasienter vil kjenne deg igjen fra et slikt program? At alle i hele verden har sett nettopp deg og husker deg resten av livet? Jeg sliter selv med paranoia og noen ganger må jeg faktisk være litt realistisk, jeg er ikke verdens midtpunkt og alle vil ikke huske meg. Kan så klart hende noen av dine mannlige kollegaer vil ta seg et runk til den nakne kroppen din noen ganger men så er du glemt etter hvert. En naken kropp er virkelig ikke så spesiell, det finnes milliardervis av bilder og videoer på nettet av nakne kropper. Hvorfor er din så spesiell at alle vil huske nettopp deg? Dette er på ingen måter stygt eller vondt ment selv om det kan høres slik ut, men de færreste vil nok se på deg og tenke at oi dæven, det er hun fra Naked Attraction.... Det er jo ikke alle i Norge som vil se på dette programmet heller. 

Jeg digger dette showet og syns det er kult. Er ikke tøff nok til å melde meg på selv. Jeg syns absolutt du bør sende inn en søknad om du kunne tenke deg å være med. :) For meg er kropp naturlig og jeg har et godt forhold til nakenhet, og blir ikke støtt eller satt ut av andre nakne kropper. Men terskelen er litt høyere for å vise meg selv naken, ja. Om en kollega av meg (jeg jobber innen helse også) hadde meldt seg på hadde jeg syntes det var kjempe kult, og jeg hadde ikke sett annerledes på kollegaen min for det om. 

Anonymkode: 24d2e...de3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nakenhet er flott, og det burde det være mye mer av i det offentlige, men kanskje ikke i forbindelse med leting etter partner.

Jeg tror at vi fort kan gå glipp av de beste partnerne om vi disser dem på grunn av utseende på beina, at puppene er litt annerledes enn du hadde tenkt, eller at penis ikke ser helt ut som du håpet. Om kona mi hadde stått i en slik lineup sammen med andre før vi ble kjent, hadde hun nok røket ut til fordel for mer spretne kropper, og det ville vært synd, for hun er verdens beste kone. 🙂 

Anonymkode: 30b2f...002

Dette var fryktelig selvmotsigende. :P 

Anonymkode: 24d2e...de3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at slike som melder seg på slike programmer ikke er helt vell bevart. Og heller ikke vet sitt beste, mennesker som blir utnyttet av produksjon fordi man bare  på TV.

Når man stiller seg ut naken på tv, da er man virkelig desperat og gjør hva som helst for å komme på TV, for enhver pris.

Ts, om du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen: billig, horete, pr kåt og desperat etter oppmerksomhet, så er dette virkelug riktig program å melde seg på.

Vil si det til og med billigere enn å bli slikket på paradise etter min mening.

Anonymkode: 53d60...c6e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker det showet!!! 😄

Har sett det meste av den britiske.

Og vet du hva?

Jeg føler meg mye mer komfortabel i min egen kropp nå. 

Så det har faktisk noe for seg 😄👍

Supert at en sykepleier vil bidra til kroppspositivitet👍

Anonymkode: 81b0c...03d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 2.36):

Jeg er spent på om det er nok folk som melder seg jeg... 😅 Norge er jo fryktelig lite land. Har vi nok nudister som ønsker å vise seg fram på norsk tv?

Anonymkode: 4475c...b27

Tror neppe det er nudister som melder seg på et slikt program.

Anonymkode: 19121...837

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har sett noen episoder av denne serien på YouTube, og den er overraskende artig! 

Det jeg reagerer litt på er når de avslører nederste delen av kroppen, så kommenterer de omtrent kun kjønnsorganet (og evnt rumpa). Ingen kommentarer på fine legger, lår ol.

Trodde kanskje kvinner ville gjøre det, men nå ser jeg en episode med en kvinne som velger menn, og hun gikk også rett på kjønnsorganet. For meg er resten av kroppen mer viktig enn penis liksom. 

Anonymkode: 741d3...359

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/11/2021 at 1:12 PM, AnonymBruker said:

Vedder masse penger på at Maria Moen melder seg på 😝

Anonymkode: 7fae2...424

Håper ikke det blir så mange kjendiser og influencere... vi har mer enn nok TV med kjendiser i Norge.

Anonymkode: 575dd...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har sett noen episoder av denne serien på YouTube, og den er overraskende artig! 

Det jeg reagerer litt på er når de avslører nederste delen av kroppen, så kommenterer de omtrent kun kjønnsorganet (og evnt rumpa). Ingen kommentarer på fine legger, lår ol.

Trodde kanskje kvinner ville gjøre det, men nå ser jeg en episode med en kvinne som velger menn, og hun gikk også rett på kjønnsorganet. For meg er resten av kroppen mer viktig enn penis liksom. 

Anonymkode: 741d3...359

Har sett at de flere ganger kommenterer tær og føtter, hår på leggene, kjønnshår osv.

Anonymkode: 575dd...c2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har sett at de flere ganger kommenterer tær og føtter, hår på leggene, kjønnshår osv.

Anonymkode: 575dd...c2f

Da har jeg bare vært litt «uheldig» med de episodene jeg har sett:-) 

Anonymkode: 741d3...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har jeg bare vært litt «uheldig» med de episodene jeg har sett:-) 

Anonymkode: 741d3...359

Lange tånegler har i alle fall blitt hyppig bemerket :) 

Anonymkode: 5ce24...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Prepubertalt til tusen.

Blir helt flau av programlederen som i programmets intro sier at noe av det kjekkeste hun vet er å studere andres undeliv....

Helt seriøst. Du er en voksen kjerring, skaff deg et liv og normale interesser..

Anonymkode: c5b51...69a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For guds skyld, håper du ikke meldte deg på ts. Å finne en potensiell kjæreste er hvertfall bare å drite i. 

Anonymkode: 582b9...590

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett første norske episode nå og er positivt overrasket. Veldig kult at det funket så bra også med nordmenn. Og jeg er helt enig i at det bidrar til å få vist frem litt mangfold👏 
 

Anonymkode: 4475c...b27

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe av dette, men er nysgjerrig. Får de som blir kommentert høre hva som blir sagt om dem? 

Og.. Om man velger å bli med blir det nok et kjør i media ellers også, ikke bare i episodene på tv. Er man fra bygda får man garantert et nytt kallenavn. 

Anonymkode: d3697...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 17.35):

Elsker dette programmet allerede. Har sett noen episoder og det som overrasker meg er kvinnenes usikkerhet på egen kropp. Jeg har tenkt "wow!" om nesten hver eneste kvinne, og syns de har sett kjempe fine ut.. 

Anonymkode: c5303...ace

Men hvor ekte er denne usikkerheten, når de stiller opp i et slikt program? 

Anonymkode: 23f55...7b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 18.29):

Håper ikke det blir så mange kjendiser og influencere... vi har mer enn nok TV med kjendiser i Norge.

Anonymkode: 575dd...c2f

Der er jeg enig. Det ligger et stort ansvar på produsenten her. Dersom de unngår fitnessutøvere og kroppsbyggere, kan dette bli et mye bedre program enn fryktet. Kan ikke bli mer ærlig enn dette. Mange har godt av å se andre kropper for å skjønne at de er slettes ikke så verst selv.

Anonymkode: 23f55...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...