Gå til innhold

Naked attraction


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow, det hørtes kjempeinteressant ut. Det å være naken er uansett noe helt naturlig. Å dra på en nudist og naturist strender er kjempe morsomt. Var en sommer for par år siden på en naturist strand med ei tidligere venninne og det var kjempe god opplevelse. Fikk en frihets følelse og så var det en deilig varm solvær også

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elsker dette programmet allerede. Har sett noen episoder og det som overrasker meg er kvinnenes usikkerhet på egen kropp. Jeg har tenkt "wow!" om nesten hver eneste kvinne, og syns de har sett kjempe fine ut.. 

Anonymkode: c5303...ace

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så befriende å se helt normale kropper. Ingen posering, filter og redigering.

Anonymkode: 324e6...f8e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 13.22):

Når man tror reality-TV ikke kan bli verre...

Anonymkode: b674d...b56


Jeg synes da det er ikke dårlig konsept til reality-tv å være. Bedre enn alle de seriene hvor man doller seg opp og får ikke se hvordan personen virkelig ser ut under all sminke og finstasen. Litt mer lættis også 🤣

Anonymkode: 939f8...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.2.2021 den 19.39):

Det er så befriende å se helt normale kropper. Ingen posering, filter og redigering.

Anonymkode: 324e6...f8e

Helt enig!

Anonymkode: 939f8...1a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg jeg :) Etter å ha sett flere episoder av den britiske versjonen så har jeg konkludert med at folk har veldig forskjellige preferanser når det kommer til kropp. Man skulle trodd at det var typiske instababes som florerte på dette programmet og "kom til topps" hver gang, men nei virkelig ikke. Jeg tror at de prøver å velge ut et stort mangfold av ulike kropper på dette programmet slik at det blir litt som garderoben i svømmehallen. Jeg har i alle fall blitt mindre usikker på egen kropp etter å ha sett noen episoder. 

Anonymkode: 5ce24...96d

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli artig å høre argumentene til folk der de snakker seg vekk fra det som er den egentlige grunnen til at de ser på programmet.

Anonymkode: 198f4...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg gleder meg jeg :) Etter å ha sett flere episoder av den britiske versjonen så har jeg konkludert med at folk har veldig forskjellige preferanser når det kommer til kropp. Man skulle trodd at det var typiske instababes som florerte på dette programmet og "kom til topps" hver gang, men nei virkelig ikke. Jeg tror at de prøver å velge ut et stort mangfold av ulike kropper på dette programmet slik at det blir litt som garderoben i svømmehallen. Jeg har i alle fall blitt mindre usikker på egen kropp etter å ha sett noen episoder. 

Anonymkode: 5ce24...96d

Nå har jeg kun sett damer med perfekte pupper da. Så mangfold når det gjelder det, er det lite av.. 

Anonymkode: c5303...ace

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg synes det er fint at programmet viser mangfoldet av naturlige kropper. 

Men etter første episode (halve episode) av det engelske, så ble jeg litt sånn: 😲
Jeg forsto liksom ikke hvorfor det eneste som virkelig skulle kommenteres på nedre halvdel av kroppen var kjønnsorgan. Og det i detalj. 
Ikke føtter eller ben eller noe, kun kjønnsorgan. 
Stakkars deltager som forsøkte å si noe om tatoveringer og sånt som ikke hadde noe med kjønnsorganet å gjøre. 

Jeg må si jeg sliter med å forstå helt poenget. Og ble egentlig så pinlig berørt på deltagernes vegne at jeg er usikker på om jeg vil utsette meg selv for å se mer.

Anonymkode: 525b9...779

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har meldt seg på, tenker å melde deg på? Jeg er sykepleier, og vet at det kunne blitt kleint mtp på pasienter, pårørende og kollegaer. Samtidig har en liten del av meg veldig lyst, og kropp er naturlig. Hva tenker dere om showet? 

Anonymkode: 06f6d...bb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner i alle fall ikke at folk ønsker å melde seg på. Ingenting er sensurert. Hver millimeter av kroppen blir diskutert og kommentert. I tillegg risikerer man å ryke rett ut. Da har man kledd av seg på tv, men ikke fått noe for det. Ikke en date engang, man har bare blitt valgt bort og fått kroppen kommentert for hele landet. Nei takk.

 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner i alle fall ikke at folk ønsker å melde seg på. Ingenting er sensurert. Hver millimeter av kroppen blir diskutert og kommentert. I tillegg risikerer man å ryke rett ut. Da har man kledd av seg på tv, men ikke fått noe for det. Ikke en date engang, man har bare blitt valgt bort og fått kroppen kommentert for hele landet. Nei takk.

 

Hvilket som er hele poenget.

Anonymkode: 3a613...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppfatningen at de fleste datene går ganske dårlig mtp. om de møtes igjen. Så hvis man melder seg på for å finne en god og langvarig relasjon/forhold kan det virke som en dårlig idé. 

Melder man seg derimot på for å ville vise seg fram naken er det en god idé. For det får man virkelig

Endret av Labello
Skrivefeil
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvilket som er hele poenget.

Anonymkode: 3a613...9b6

Det er uforståelig for meg at noen ønsker å vise seg frem naken på tv, om jeg skal være ærlig, særlig når de risikerer å ikke vinne noe på det. 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjenferdet skrev (13 minutter siden):

Det er uforståelig for meg at noen ønsker å vise seg frem naken på tv, om jeg skal være ærlig, særlig når de risikerer å ikke vinne noe på det. 

Mange liker jo å vise seg fram. Jeg har bare sett noen få klipp, men har f. eks. sett noen med ståkuker for de er så opphisset av å vise seg fram.

Anonymkode: dbdd5...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Gleder meg til det kommer på tv(noen som vet når det er forresten?) Kunne aldri deltatt selv, og håper egentlig ingen jeg kjenner melder seg på heller:phaedra: Men de som melder seg på er i alle fall veldig tøffe!

Anonymkode: 27413...f5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at normalt oppegående mennesker aldri hadde meldt seg på noe sånt. 

Anonymkode: af0c2...3d7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenhet er flott, og det burde det være mye mer av i det offentlige, men kanskje ikke i forbindelse med leting etter partner.

Jeg tror at vi fort kan gå glipp av de beste partnerne om vi disser dem på grunn av utseende på beina, at puppene er litt annerledes enn du hadde tenkt, eller at penis ikke ser helt ut som du håpet. Om kona mi hadde stått i en slik lineup sammen med andre før vi ble kjent, hadde hun nok røket ut til fordel for mer spretne kropper, og det ville vært synd, for hun er verdens beste kone. 🙂 

Anonymkode: 30b2f...002

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...