Gå til innhold

Naked attraction


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uatskillelig skrev (5 timer siden):

Jeg sitter og ser på det nå. Litt av et program. Men, jeg innser at jeg nok er bifil. Jeg synes kvinnene er vakre.

 

Selvfølgelig. 

Har du hatt erfaring med menn? Kanskje du er lesbisk, men du finner skjønnhet hos menn. Vi har alle en tendens til å tenke "Jeg er rettferdig, men jeg finner skjønnhet hos kvinner".

Anonymkode: 3991d...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvfølgelig. 

Har du hatt erfaring med menn? Kanskje du er lesbisk, men du finner skjønnhet hos menn. Vi har alle en tendens til å tenke "Jeg er rettferdig, men jeg finner skjønnhet hos kvinner".

Anonymkode: 3991d...64c

hetero** jævla iPhone xD

Anonymkode: 3991d...64c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mange programmer av naked attraction på Discovery +.

Lattis at alle kvinnene ender opp med den mannen med størst penis. 

Anonymkode: 1077a...f14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Har sett mange programmer av naked attraction på Discovery +.

Lattis at alle kvinnene ender opp med den mannen med størst penis. 

Anonymkode: 1077a...f14

Har selv sett mange episoder og har ikke samme opplevelsen. Ikke at flaccid størrelse egentlig sier så mye om erekt størrelse, men synes de velger mye forskjellig. 

Blir lættis når det kommer i Norge, men lurer på hvor mange nordmenn som melder seg så sånt?!

Anonymkode: 575dd...c2f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britene har så mange slike program der de er nakne! 
Typ dette og alle de lege-programmene, embarrassing bodies og slikt, vet ikke helt om vi nordmenn er på det nivået akkurat? 😅

Anonymkode: 36908...a43

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett den britiske versjonen nå og finner det om mulig enda mer utrolig at folk gidder å melde seg på 😬

Kan til nøds forstå at de som får velge seg en date gidder, men de fem som må kaste all verdighet og stå oppstilt som utstillingsdukker for en 20% sjanse for å få en date med en person de ikke vet om de er tiltrukket av en gang??? Skjønner folk er PR-kåte men det er jo ikke snakk om mye TV-tid en gang!!

Men for all del, håper folk melder seg på så det blir program 😅 jeg bare finner det uforståelig

Endret av helloAdele
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det påstås at studioet der programmet spilles inn (i UK) holder ganske lav temperatur, av en helt spesiell grunn. Man vil nemlig ikke risikere at mennene får erigert penis under innspillinga.  :hoho:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helloAdele skrev (På 8.2.2021 den 23.12):

Jeg så det 😂 Hvilke gærninger er det som meller seg på et sånt program??? De sensurerte jo ingenting??

Poenget hadde jo forsvunnet helt hvis de hadde sensurert noe.. haha

Anonymkode: 84627...8e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt program 😅 Tilsynelatende går det jo bedre med gjengen på dette programmet enn på f. eks Første Date på TV Norge, lurer på hvorfor?

Anonymkode: bfd29...1d7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uatskillelig skrev (3 timer siden):

Det er noe kjent med programlederen? Er det Dr. Dawn fra "Embarrassing bodies"?

 

Nei, det er programleder Anna Richardson fra The sex education show og Supersize vs superskinny.

Anonymkode: b9b2f...51d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til det kommer til Norge! Men må innrømme at jeg gruer meg til å kanskje se noen jeg kjenner der😣

Anonymkode: 3a145...415

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedder masse penger på at Maria Moen melder seg på 😝

Anonymkode: 7fae2...424

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.2.2021 den 13.12):

Vedder masse penger på at Maria Moen melder seg på 😝

Anonymkode: 7fae2...424

Ja, hun kommer heeeelt sikkert til å være med det. Hørte et intervju med henne hvor hun sa det. Hun har jo så naturlig forhold til kropp, så passer henne perfekt. 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere generelt om programmet da? 
Jeg har sett et par programmer fra UK, og jeg synes det er superbra at vi får sett masse naturlige kropper i forskjellige former, farger og størrelser. Håper kropp kan bli mer naturlig og at folk setter pris på hvordan de ser ut. 

Det jeg ikke liker så godt er at programlederen spør spesifikt hva deltakeren synes om de og de penisene, de og de puppene, hva de synes om stemmen til folk, kommenterer nesene til deltakerne osv. Og til og med drar frem linjalen for å måle penisene til guttene. 🙄 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Missy77 skrev (2 timer siden):

Hva synes dere generelt om programmet da? 
Jeg har sett et par programmer fra UK, og jeg synes det er superbra at vi får sett masse naturlige kropper i forskjellige former, farger og størrelser. Håper kropp kan bli mer naturlig og at folk setter pris på hvordan de ser ut. 

Det jeg ikke liker så godt er at programlederen spør spesifikt hva deltakeren synes om de og de penisene, de og de puppene, hva de synes om stemmen til folk, kommenterer nesene til deltakerne osv. Og til og med drar frem linjalen for å måle penisene til guttene. 🙄 

Jeg er helt enig med deg. Etter å ha sett en del av disse programmene har jeg virkelig innsett at ingen kropper er like, og at det er utrolig mye forskjellig som er normalt! Synes den britiske versjonen funker, men redd for at det blir litt kleint på norsk.. Er dog ikke så begeistret for programlederen, utrolig irriterende hver gang noen velges ut og hun utbryter "YELLOW?? WHYYYY??" 🙉 

Anonymkode: 7fae2...424

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg. Etter å ha sett en del av disse programmene har jeg virkelig innsett at ingen kropper er like, og at det er utrolig mye forskjellig som er normalt! Synes den britiske versjonen funker, men redd for at det blir litt kleint på norsk.. Er dog ikke så begeistret for programlederen, utrolig irriterende hver gang noen velges ut og hun utbryter "YELLOW?? WHYYYY??" 🙉 

Anonymkode: 7fae2...424

Ja, helt enig! 🙈🙈 

Utrolig deilig å se alle forskjellene. 

Også synes jeg faktisk at programlederen også skulle være naken. 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missy77 skrev (4 timer siden):

Og til og med drar frem linjalen for å måle penisene til guttene. 🙄 

Seriøst? Er størrelsen viktig?  🤓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (6 minutter siden):

Seriøst? Er størrelsen viktig?  🤓

For noen kvinner er størrelsen viktig og det er helt greit. Jeg personlig foretrekker store peniser, men det er også fordi jeg ikke ønsker å høre fra menn med liten penis at jeg er for vid når jeg er kåt. Min erfaring etter å ha ligget med ganske mange er at mennene med stor penis har bedre selvtillit og shamer ikke min kropp, mens de med mindre penis ber meg trene fitta (jeg gjør knipeøvelser daglig, så den er godt trent)............

Anonymkode: c5303...ace

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...