Gjest loveli Skrevet 25. mai 2020 #461 Del Skrevet 25. mai 2020 (endret) Zzzzzzzzz Jeg har hengt meg opp i at Morten sier "på en måte" konstant... jeg forstår at situasjonen er en slik at man vil beskytte seg selv mot å komme med bastante ytringer, før var det vanlig å si "liksom" for å ikke være så brå, men det blir i overkant mye når jeg kan telle "på en måte" 8 ganger på 30sekunder. Jeg hadde vært en dårlig psykolog... Uansett! Det nye er at Morten konstant tenker på at penis er liten og at den ikke funker. Det er det han tenker på 24 timer i døgnet. Endelig tok han opp problemet. Før vi igjen havnet i det samme gamle kjøret... Og så rangerer han (og Peder) damer og sier at han har sjans på penere damer enn han hadde trodd skulle være mulig for han. Og så sier han at damer ikke er sammen med mannfolk de synes er stygge. Altså... Vi bryr oss faktisk ikke så mye om utseendet som det menn gjør, så hvilken verden lever han i? Endret 25. mai 2020 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #462 Del Skrevet 25. mai 2020 Det er så jævlig å høre på! For en person han er! Håper exen får avsmak når hun hører poden. Så selvopptatt og lite intelligent. Helt drøyt opptatt av bekreftelse. Å høre han lese de meldingene var heilt jævlig. "Hadde jeg bare trodd på det, da..." 🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 3891c...b68 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galanga Skrevet 25. mai 2020 #463 Del Skrevet 25. mai 2020 I dag høres det ut som om han leser disse sexmeldingene for å få bekreftelse fra Peder 🤔 for at Peder skal skjønne at han et god i senga. Huff da, dette er jo bare helt tragisk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #464 Del Skrevet 25. mai 2020 Akkurat nå, Galanga skrev: I dag høres det ut som om han leser disse sexmeldingene for å få bekreftelse fra Peder 🤔 for at Peder skal skjønne at han et god i senga. Huff da, dette er jo bare helt tragisk. Ja, det samme tenkte jeg. Helt tragisk! Anonymkode: 3891c...b68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #465 Del Skrevet 25. mai 2020 Han har følelsesmessige modenheten til en fjortis. Men han må jo ha det plagsomt. Er interessert i hvordan han kan ha så dårlig selvfølelse!? Mange menn lever greit med liten penis. Selvfølelsen står ikke og faller på det, ihvertfall. Anonymkode: a9391...be5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet 25. mai 2020 #466 Del Skrevet 25. mai 2020 (endret) Var dette Peder som mye mer konfronterende som lovet, så var det flaue greier. Morten bare se meg bekreft meg , nevner de rosende tekstmeldingingene igjen og igjen fordi han syntes jo ikke Peder reagerte bra nok på teksmeldingene som beskrev hans "fantastiske penis" og "flotte personlighet". Det han burde vært bedt om å reflektere over er hvor slitsomt det må ha vært for hun eksen være med en så bekreftelsessyk person, "bekreft meg bekreft meg bekreft meg".. og i tillegg skrev hun ikke "synd jeg fikk deg til å føle deg sånn" eller noe i den duren. .. Stakkars dame! Erbare "meg meg meg meg" fra Morten Snakk om umoden type ja!! Endret 25. mai 2020 av merry 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet 25. mai 2020 #467 Del Skrevet 25. mai 2020 Herregud hadde ikke hørt ferdig da jeg kommenterte, når han begynte snakke om seg selv som en 9'er hothets skalaen med støtte fra Peder! Fikk han jo den bekreftelsen han fisker etter absolutt hele tiden, utrolig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet 25. mai 2020 #468 Del Skrevet 25. mai 2020 (endret) Peder oppsummerer jo med å si noe generelt om manglende selvinnsikt da, mildt sagt angående Morten vel, for en umoden barnemann Endret 25. mai 2020 av merry 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
merry Skrevet 25. mai 2020 #469 Del Skrevet 25. mai 2020 Sorry sterke ord, blir så provosert av å høre på Morten, 2 episoder igjen nå, har ikke trua 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #470 Del Skrevet 25. mai 2020 På 4.5.2020 den 12.29, AnonymBruker skrev: Han er ikke typen til å være utro! Han er ikke lik fyren i podcasten på den måten, men lik i at han har så lite kontakt med seg selv og andre. Har i perioder lurt på om han kan ha asperger, men det tror jeg mange kvinner tenker om menn... Jeg blir ikke knust om det blir slutt for egen del, men for barnas del. De liker klart best når vi begge er sammen med de hjemme. Bare mamma eller bare pappa duger ikke helt. Vi krangler ikke, har fortsatt sex en gang i blant, har det mye moro med barna, men den dype kontakten med å se på hverandre med kjærlighetsfylte blikk - det har vi ikke. Men det er kanskje litt pubertalt å forvente i et voksent forhold? Anonymkode: a9391...be5 Famous last words Anonymkode: 6e98d...066 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #471 Del Skrevet 25. mai 2020 21 minutter siden, merry skrev: Var dette Peder som mye mer konfronterende som lovet, så var det flaue greier. Morten bare se meg bekreft meg , nevner de rosende tekstmeldingingene igjen og igjen fordi han syntes jo ikke Peder reagerte bra nok på meldingene om hans "fantastiske penis" og flotte personlighet. Det han burde vært bedt om å reflektere over er hvordan kan det ha vært for hun eksen være med en så bekreftelsessyk person, "bekreft meg bekreft meg bekreft meg" og i tillegg skrev hun ikke "synd jeg fikk deg til å føle deg sånn" eller noe i den duren. .. Stakkars dame! Erbare "meg meg meg meg" fra Morten Snakk om umoden type ja!! Ja, her burde Peder konfrontert ham og spurt hvorfor hun tror det er hennes feil. Han har sikkert sagt til henne at hun får ham til å føle som han gjør nå når hun ikke lenger vil ha sex med ham. Han er virkelig en fjott! Anonymkode: 3891c...b68 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #472 Del Skrevet 25. mai 2020 5 timer siden, loveli skrev: Zzzzzzzzz Jeg har hengt meg opp i at Morten sier "på en måte" konstant... jeg forstår at situasjonen er en slik at man vil beskytte seg selv mot å komme med bastante ytringer, før var det vanlig å si "liksom" for å ikke være så brå, men det blir i overkant mye når jeg kan telle "på en måte" 8 ganger på 30sekunder. Jeg hadde vært en dårlig psykolog... Uansett! Det nye er at Morten konstant tenker på at penis er liten og at den ikke funker. Det er det han tenker på 24 timer i døgnet. Endelig tok han opp problemet. Før vi igjen havnet i det samme gamle kjøret... Og så rangerer han (og Peder) damer og sier at han har sjans på penere damer enn han hadde trodd skulle være mulig for han. Og så sier han at damer ikke er sammen med mannfolk de synes er stygge. Altså... Vi bryr oss faktisk ikke så mye om utseendet som det menn gjør, så hvilken verden lever han i? Ja, det er vel heller mer vanlig at damer nettopp oftere enn menn er sammen med noen som er mindre attraktive enn dem selv. Menn er tradisjonelt og statistisk sett mer opptatt av utseende, mens kvinner setter andre kvaliteter som økonomi, status, trygghet, intelligens høyere. Dette vet jo Peder. Anonymkode: 3891c...b68 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #473 Del Skrevet 25. mai 2020 Jeg orket ikke høre ferdig episoden, gav meg 10 minutter før og spolte til Peders refleksjon. Jaggu usikker på om jeg orker å høre de 2 siste. Anonymkode: eb9e2...7b5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #474 Del Skrevet 25. mai 2020 Hahaha, dette er så tragisk at jeg elsker å høre på det! Anonymkode: a0e66...362 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #475 Del Skrevet 25. mai 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Ja, her burde Peder konfrontert ham og spurt hvorfor hun tror det er hennes feil. Han har sikkert sagt til henne at hun får ham til å føle som han gjør nå når hun ikke lenger vil ha sex med ham. Han er virkelig en fjott! Anonymkode: 3891c...b68 Helt enig. Virker jo som om han prøver å manipulere henne til å ha sex med ham. Anonymkode: 57a13...af0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #476 Del Skrevet 25. mai 2020 Morten snakket en del om avvisningen eksen utsetter ham for. Jeg stiller meg undrende til hvorfor Peder ikke går mer inn i en det. Morten og eksen har gjort det slutt, men Morten presser på for at hun skal ha sex med ham, og respekterer ikke hennes ønsker om å la være å ta initiativ til overnattinger og sex. Han forventer at hun skal ha sex med ham, og han ytret i forrige episode at han ikke forsto hvorfor det skulle være så vanskelig for henne å ha sex med ham, selv om de ikke er sammen. Samtidig ønsker han intenst å få seg en kjæreste, og det virker som om det kan være omtrent hvem som helst. Hva forteller dette om Morten? Hvorfor gjør han dette? Det interesserer visst ikke Peder å finne ut mer om det. Anonymkode: 93489...e94 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #477 Del Skrevet 25. mai 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Famous last words Anonymkode: 6e98d...066 Det må du gjerne si, men vi er ganske enkelt ikke type til det, noen av oss. Da gjør man det heller slutt. Anonymkode: a9391...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #478 Del Skrevet 25. mai 2020 Er det noen som har noen tanker om hvordan blir man så tom som Morten? Må si jeg ble ikke overrasket da han sa han er eiendomsmegler! Han høres ut som wn selger-type. Glætt og uten substans. Men hvorfor blir noen sånn? Anonymkode: a9391...be5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #479 Del Skrevet 25. mai 2020 Han sa vel ikke at han var eiendomsmegler? Var det ikke bare for å illustrere en type person? Anonymkode: 57a13...af0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #480 Del Skrevet 25. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Han sa vel ikke at han var eiendomsmegler? Var det ikke bare for å illustrere en type person? Anonymkode: 57a13...af0 Ok, da hørte jeg feil. Anonymkode: a9391...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå