Gå til innhold

Damer : Når opplevde du oralsex første gang ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den første gangen jeg hadde sex med ei jente. Jeg var 25 og hun var 35. 

Syntes det var litt flaut, men gøy og deilig. Det var et ons, møtte henne igjen fordi jeg mista bankkortet mitt der, som hadde vert i lomma mi 😛 flaks jeg fikk nummeret da, 

Anonymkode: 067e1...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

På 3.9.2019 den 10.19, StovnerJune skrev:

Jeg hadde en venninne som jeg eksperimenterte en del med fra vi var godt under lavalderen. Det tror jeg er ganske vanlig. Etter at vi "oppdaget" oralsex var det noe vi gjorde nesten hver gang vi var alene sammen eller lå over hos hverandre. Vi mistet dessverre kontakten etter ungdomsskolen. 😂

Kjenner meg godt igjen...……..12 år og overnatting eller  bare en rask slikk på rommet før mamma kom hjem 🙂 Var tider det.....

Anonymkode: 6302c...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skjedde første gang jeg hadde sex som 15-åring, han var 21. Husker det veldig tydelig fra første forhold da jeg var 16 og han 22. Det var grei opplevelse. Værre når han nærmest dyttet på meg en blowjob.

Anonymkode: b907b...e16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oralsex har vært en del av sex siden første gang da jeg var 15.

Anonymkode: 9d930...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15, han var 18. Vi var på fest, han ville knulle men jeg hadde mensen. Jeg var jomfru, men bestevenninna mi hadde knullet halve bygda så jeg tok det jeg fikk for å bli like kul som henne. Da han fikk vite at jeg hadde tampong spurte han om han fikk gjøre noe godt på meg. Han stakk hodet under skjørtet og begynte å slikke før han kom å sa det smakte stygt. Tampongen var gammel og full av urin, så skjønner han godt. Hadde drukket i mange timer. Etterpå spurte han om jeg kunne gjøre noe godt på han, og han drog frem kuken. Han syntes jeg var så dårlig på å suge, så han runka selv til han kom mens vi klina.

Anonymkode: 93d41...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...