Gå til innhold

Damer : Når opplevde du oralsex første gang ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere var jevnaldrende. Det som blir snakket om i denne tråden er 14 åringer med voksne menn. 

Anonymkode: e56f3...aea

Litt forvirrende da i noen tråd beskrives 19 åring gutter som «voksen menn» av damer som i andre tråd da beskriver kvinner som er 20 år som «umodne jenter».

Selvfølgelige er det ikke lov for 19-åring å ha sex med 14 åring. Men samtidige snakker vi om ungdom og mye er ikke helt etter boka når det gjelder sosiale situasjoner som sex, relasjoner, alkohol osv...

Anonymkode: 61fe0...ef2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere var jevnaldrende. Det som blir snakket om i denne tråden er 14 åringer med voksne menn. 

Anonymkode: e56f3...aea

Nei, et par års aldersforskjell kan være mye da også.  Så nå at jeg skrev feil. Et par år eldre enn meg. En 19-åring er ikke en voksen mann. De fleste er fortsatt ganske umodne på det meste, mens noen er modne. Mennesker blir regnet som ungdom/unge voksne til de er 25 år av en grunn og myndighetsalderen er et tall satt fordi da vet de fleste konsekvensene av f.eks kriminalitet osv. Flere steder er den alt fra 16/17-21 og det sier litt. Er aldersspennet derimot 14/15 og 30-38 er det direkte ekkelt og pedofili. Begge veier. 

 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 17 og han 45. Jeg likte det ikke..

Anonymkode: 7daf4...e27

Det er mer pedofili enn 15 og 19 år selv om vedkommende var over seksuell lavalder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 19 år, og det var overraskende deilig🙈 vi er fortsatt sammen, og det enda bedre nå😊

Anonymkode: 15303...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 18 og han var noe eldre. Husker nesten ikke fyren engang, men det var ekstremt random! Bare kyssa også plutselig hadde jeg ikke bukser på haha. Det var helt ok, men lærte etterhvert at oral ikke er min greie. 

Anonymkode: 65727...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo bare store ord fra en priviligert mann. Har du alltid hatt så liten forståelse for at mennesker er forskjellige, og at det er helt normalt å arkivere minner ulikt?

De fleste husker de opplevelsene som skiller seg, som stort, spesielt eller katastrofalt. Ikke de middelmådige. Og for kvinner er som regel den første kontakten med det motsatte kjønn ganske middelmådig. Jeg husker ikke mitt første kyss, eller mitt første samleie. Men jeg husker til hver minste detalj første gangen jeg fikk orgasme, både på egen hånd og sammen med en mann. 

Jeg husker ikke første skoledag heller, for det var jo begynnelsen på et helt nytt helvete. Første kjøretur derimot, det var stort for meg også. 

Anonymkode: a1886...03c

Priviligert? Fordi hjernen min fungerer slik den skal? Det jeg kan være enig i er at det å ha sex første gangen varierer av interesse blandt folk. Noen få bryr seg jo ikke om sex overhodet. Da blir ikke første gangen minneverdig heller tenker jeg. Og samme om man puler noen sterkt beruset. Da drukner jo øyeblikket i alkohol. For deg var vel kanskje ikke sex første gangen så viktig, siden du ikke engang husker det? Det er iallefall vanlig å huske slikt.

Jeg snakker altså ikke om småforskjeller blandt folk. Rent biologisk er hjernen vår laget slik at den lagrer minner basert på sterke inntrykk. Både positive og negative. Og som jeg kommenterte tidligere, er "første gang" man gjør noe man har sterke forventninger til, noe hjernen har for vane å lagre. Vi ser det også på sterke negative inntrykk. De sitter godt fast. Traumer fra krig blandt annet...eller en ulykke. Da sitter gjerne minnene så sterkt og klart som en film.

Dette handler ikke om å være priviligert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2019 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Huff, du vet vel at han var pedofil? Stakkars deg.

Anonymkode: 782f7...704

Pedofil? Vet du hva pedofil betyr? 

Anonymkode: 6b770...00f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Nuka skrev:

Nei, et par års aldersforskjell kan være mye da også.  Så nå at jeg skrev feil. Et par år eldre enn meg. En 19-åring er ikke en voksen mann. De fleste er fortsatt ganske umodne på det meste, mens noen er modne. Mennesker blir regnet som ungdom/unge voksne til de er 25 år av en grunn og myndighetsalderen er et tall satt fordi da vet de fleste konsekvensene av f.eks kriminalitet osv. Flere steder er den alt fra 16/17-21 og det sier litt. Er aldersspennet derimot 14/15 og 30-38 er det direkte ekkelt og pedofili. Begge veier. 

 

Det er mer pedofili enn 15 og 19 år selv om vedkommende var over seksuell lavalder.

Nei, det er IKKE pedofili! 

Anonymkode: 6b770...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12-13 og ikke en han, men en hun. Som var like gammel. Første gang med en han var jeg 16, han  et år yngre.

Anonymkode: f062e...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles ekkelt å utdype om setting osv. Var tross alt et lite barn.

Anonymkode: f062e...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er IKKE pedofili! 

Anonymkode: 6b770...00f

Nei absolutt ikke, men mener fortsatt det er mer pedofili med en/ei på 17 og der eldste part er 45 enn et aldersspenn der en er 15 og en er 19 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frivillig- 18 år 

Første gang?  Ca 9 år.. 

Anonymkode: fef9c...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis han på 19 år hadde sex med ei jente på 15 år og 11 mnd så er han pedofil, men hvis han venter 1 mnd til så er han ikke det? Tror de fleste jenter har hatt eldre kjærester når de var 15-16 år. Ofte er gutta mere umodne og senere i puberteten, så en på 18 kan være på samme stadie som ei på 15-16 år. 

Anonymkode: 715df...8da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg må ha vært midt i tyveårene, og jeg syntes det var skikkelig kinky! Så lite jeg visst om sex, egentlig, dette var jo før internett. Var sjenert og følte meg VELDIG naken. Men deilig var det, og bedre ble det etterhvert.

Anonymkode: 22547...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2019 den 19.35, HarryDotter skrev:

Priviligert? Fordi hjernen min fungerer slik den skal? Det jeg kan være enig i er at det å ha sex første gangen varierer av interesse blandt folk. Noen få bryr seg jo ikke om sex overhodet. Da blir ikke første gangen minneverdig heller tenker jeg. Og samme om man puler noen sterkt beruset. Da drukner jo øyeblikket i alkohol. For deg var vel kanskje ikke sex første gangen så viktig, siden du ikke engang husker det? Det er iallefall vanlig å huske slikt.

Jeg snakker altså ikke om småforskjeller blandt folk. Rent biologisk er hjernen vår laget slik at den lagrer minner basert på sterke inntrykk. Både positive og negative. Og som jeg kommenterte tidligere, er "første gang" man gjør noe man har sterke forventninger til, noe hjernen har for vane å lagre. Vi ser det også på sterke negative inntrykk. De sitter godt fast. Traumer fra krig blandt annet...eller en ulykke. Da sitter gjerne minnene så sterkt og klart som en film.

Dette handler ikke om å være priviligert.

Privilgert, fordi du er mann, og sex er digg nok til å huskes uansett, selv første gangen. 

Ellers er det jo fryktelig usjarmerende å konkludere at hjernen din er "korrekt" og at det er noe galt med meg. Utover det viser resten av innlegget at de kan så lite om psykologi at jeg sliter med å ta deg seriøst. Du er kanskje veldig ung? Du generaliserer i hvert fall veldig, og mangler grunnleggende forståelse for at du ikke er normen. 

Anonymkode: a1886...03c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Privilgert, fordi du er mann, og sex er digg nok til å huskes uansett, selv første gangen. 

Ellers er det jo fryktelig usjarmerende å konkludere at hjernen din er "korrekt" og at det er noe galt med meg. Utover det viser resten av innlegget at de kan så lite om psykologi at jeg sliter med å ta deg seriøst. Du er kanskje veldig ung? Du generaliserer i hvert fall veldig, og mangler grunnleggende forståelse for at du ikke er normen. 

Anonymkode: a1886...03c

Jeg har ikke konkludert med noe som helst. Jeg mener at DEN MENNESKELIGE HJERNE er biologisk laget slik. Dette er ingen diskusjon om meg vs. deg.

Normen hos menneske (som art) er å huske opplevelser som gjør sterke inntrykk på hjernen. Dette er ikke noe jeg dikter opp. Det er 100% basic kunnskap. Sånn funker homo sapiens. Sjekk det opp da om du påstår jeg har så skrekkelig dårlig psykologi kunnskap 🙄

Priviligert meg oppi ræva. Da bør vel heller kvinner være mer nøye med hvem de havner i seng med første gangen istede? Sex første gangen kan også være en flott og minneverdig opplevelse for kvinner. Det spørs bare på hvor god kjemi med partner man har og hvor flink han er til å få henne trygg og skikkelig kåt før man kjører på. Ja mange kvinner har desverre en dårlig førsteopplevelse. Men det betyr ikke at det er umulig å få en god en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan vel ikke være en dårlig opplevelse med oralsex, og flertallet her likte det ser det ut som

Anonymkode: 0c943...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en venninne som jeg eksperimenterte en del med fra vi var godt under lavalderen. Det tror jeg er ganske vanlig. Etter at vi "oppdaget" oralsex var det noe vi gjorde nesten hver gang vi var alene sammen eller lå over hos hverandre. Vi mistet dessverre kontakten etter ungdomsskolen. 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...