Gå til innhold

Damer : Når opplevde du oralsex første gang ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.9.2019 den 11.54, Jolene skrev:

Var 16 med en jevnaldrende kjæreste. Var skikkelig digg!

Er det lenge siden det skjedde ?

Anonymkode: 0c943...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var 16, med kjæresten min på den siden. Det var pirrende og spennende, men absolutt ikke wow siden han ikke hadde peiling på hva han drev med. 

Det var sikkert det samme for han og. At «nå skjer det» spenningen er det som sitter igjen, og ikke at BJ’en var så fantastisk deilig. 

Har bare hatt en mann som virkelig har kunnet sakene sine der nede. Jeg tenker stadig tilbake selv om det er over 15 år siden og skulle gitt mye for å oppleve en så god oralsex-elsker igjen. Mannen min er veldig flink, men jeg har skjønt at han ikke akkurat elsker det, og da greier jeg ikke å slappe av og nyte.. 

Anonymkode: d8b56...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, er ikke spesielt stolt over det, men det var en gift 35-åring da jeg var 17.  Med han lærte jeg både og gi og få oralsex + mye annet. Det var med han jeg egentlig ble bevisst på hva god sex var, selv om det var umoralsk og "forbudt" (men veldig spennende).   I det lille industrisamfunnet jeg vokste opp i, var det et temmelig røfft miljø på den tiden.  Ville man være blandt de tøffe og kule, måtte man "henge med".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2019 den 12.20, AnonymBruker skrev:

15 år, med min første. Han var 20. Skal sies at han er bedre på det nå, 10 år etter ;)

Anonymkode: affd7...dd8

Så du er sammen med en pedofil....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Så du er sammen med en pedofil....??

Pedofile tenner på førpubertale barn. En 15 åring er ikke et barn

Selv var jeg 14 og kjæresten min var 15. Det var helt okay.

Anonymkode: 85619...617

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så bra erfaring første gang, det var nok et form for overtramp eller overgrep-isj. 
Jeg var 8 og var på overnatting til ei venninne som var to år eldre enn meg. Vi var 4 stk, hvor da de tre andre var 2 år eldre enn meg. Hun ene hadde gjort det med søskenbarnet sitt og ville vise oss det. Hun gjorde det på de to andre og de likte det. De prøvde å overtale meg, men jeg sa nei flere ganger. Endte opp med at to av dem holdt meg fast og spredte beina mine og hun da gjorde det på meg. 

Likte det ikke og har aldri likt det. Føler meg alltid så utsatt og sårbar i en slik situasjon. En gang så begynte jeg å gråte og fikk panikkanfall, helt utav det blå. Fordi jeg føler meg så liten og sårbar under oralsex. Kanskje det stammer fra barndommen eller så er det bare tilfeldig og at alle føler det slik i en eller annen grad. 

Anonymkode: 97c94...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pedofile tenner på førpubertale barn. En 15 åring er ikke et barn

Selv var jeg 14 og kjæresten min var 15. Det var helt okay.

Anonymkode: 85619...617

Jo en 15 åring er et barn!! 

Hvis du ikke ser forskjell på en 14 og 15 åring kontra en 15 åring og en 20 åring så forstår du ikke mye.... 

Både 14 og 15 åringer er under den seksuelle lavalder mens en 20 åring er voksen og 15 åring er et barn... man er barn yil man er 18 år! 

Om dette forholdet hadde gått til helvete hadde denne 20 åringen fått en solid tid i fengsel og fått gigabot i oppreising til jenta!!

Hadde jeg kjent en av de hadde jeg politianmeldt grisen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jo en 15 åring er et barn!! 

Hvis du ikke ser forskjell på en 14 og 15 åring kontra en 15 åring og en 20 åring så forstår du ikke mye.... 

Både 14 og 15 åringer er under den seksuelle lavalder mens en 20 åring er voksen og 15 åring er et barn... man er barn yil man er 18 år! 

Om dette forholdet hadde gått til helvete hadde denne 20 åringen fått en solid tid i fengsel og fått gigabot i oppreising til jenta!!

Hadde jeg kjent en av de hadde jeg politianmeldt grisen!!

Det er en ting å ha sex med en ungdom rett under den seksuelle lavalder og noe helt annet å ha sex med et barn som ikke har kommet i puberteten. Sier ikke at noen av delene er ok, men det er en ganske stor forskjell. En 15åring er som regel ganske utviklet med pupper, hofter og rumpe. Et barn er det ikke. Der ligger forskjellen. En pedofil tenner nettopp på barn i kroppslig forstand. Ikke stemple noen som pedofil når de ikke er det. 

Da jeg var 15 år hadde jeg sex med kjæresten min som også var 17. Selv om det teknisk sett ikke var lov for han å ha sex med meg, er det ikke for slike ting loven er der. En på 20 burde selvsagt vite bedre å ikke ha sex med 15åringen, men å kalle ham eller henne pedofil, er virkelig ikke riktig eller sant.

Anonymkode: 85619...617

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en ting å ha sex med en ungdom rett under den seksuelle lavalder og noe helt annet å ha sex med et barn som ikke har kommet i puberteten. Sier ikke at noen av delene er ok, men det er en ganske stor forskjell. En 15åring er som regel ganske utviklet med pupper, hofter og rumpe. Et barn er det ikke. Der ligger forskjellen. En pedofil tenner nettopp på barn i kroppslig forstand. Ikke stemple noen som pedofil når de ikke er det. 

Da jeg var 15 år hadde jeg sex med kjæresten min som også var 17. Selv om det teknisk sett ikke var lov for han å ha sex med meg, er det ikke for slike ting loven er der. En på 20 burde selvsagt vite bedre å ikke ha sex med 15åringen, men å kalle ham eller henne pedofil, er virkelig ikke riktig eller sant.

Anonymkode: 85619...617

Jaha? Du får ringe politiet å spørre om det kategoriseres som pedofili da så kan du gi meg info her eller på pm om jeg tok feil 👍

Lykke til 🙂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jaha? Du får ringe politiet å spørre om det kategoriseres som pedofili da så kan du gi meg info her eller på pm om jeg tok feil 👍

Lykke til 🙂

 

Du, det kategoriseres ikke som pedofili om en voksen person tenner på ungdommelige kropper. En 15åring ser IKKE ut som et barn og er mer moden i tenkemåte. Ta deg en bolle!

Anonymkode: 85619...617

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, det kategoriseres ikke som pedofili om en voksen person tenner på ungdommelige kropper. En 15åring ser IKKE ut som et barn og er mer moden i tenkemåte. Ta deg en bolle!

Anonymkode: 85619...617

Djeeeeeeezes, hvor mange er her inne som ikke kan dette??? Uansett hvilken grunn dere kommer med om dere har sex med ei på 15 år og dere blir politianmeldt så blir dere dømt selv om 15 åringen som maset om sex, de er barn!!! 

Om noen av mine venner eller familie hadde hatt sex med ei på 15 år hadde jeg politianmeldt vedkommende samme dag, om man er så desperat etter ei på 15 så vent det ene året til ho blir lovlig.... 

Eller flytt ned til andre land hvor den seksuelle lavalder er 12 år eller der omkring og aldri kom tilbake

Det er pedofili uansett hva dere sier og mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Djeeeeeeezes, hvor mange er her inne som ikke kan dette??? Uansett hvilken grunn dere kommer med om dere har sex med ei på 15 år og dere blir politianmeldt så blir dere dømt selv om 15 åringen som maset om sex, de er barn!!! 

Om noen av mine venner eller familie hadde hatt sex med ei på 15 år hadde jeg politianmeldt vedkommende samme dag, om man er så desperat etter ei på 15 så vent det ene året til ho blir lovlig.... 

Eller flytt ned til andre land hvor den seksuelle lavalder er 12 år eller der omkring og aldri kom tilbake

Det er pedofili uansett hva dere sier og mener!

Du kan bli anmeldt ja, men for sex med mindreårig. Du er ikke PEDOFIL av den grunn, fordi du ikke tenner på BARN. En 15åring er under den seksuelle lavalder, men fremdeles ikke et barn på samme måte som eks en 8åring, men en ungdom. Det er ulike kategorier her. Sex med mindreårig, sex med mindreårig under 14 år (verre enn førstnevnte) og så sex med  enda yngre, som er enda verre igjen. Det er selvsagt bra at vi har seksuell lavalder på 16 år og at barn og unge selvsagt skal beskyttes mot utnytting av voksne

Pedofili er en alvorlig diagnose. Vær så vennlig å ikke kast ut en slik beskyldning dersom det ikke stemmer.

Anonymkode: 85619...617

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bli anmeldt ja, men for sex med mindreårig. Du er ikke PEDOFIL av den grunn, fordi du ikke tenner på BARN. En 15åring er under den seksuelle lavalder, men fremdeles ikke et barn på samme måte som eks en 8åring, men en ungdom. Det er ulike kategorier her. Sex med mindreårig, sex med mindreårig under 14 år (verre enn førstnevnte) og så sex med  enda yngre, som er enda verre igjen. Det er selvsagt bra at vi har seksuell lavalder på 16 år og at barn og unge selvsagt skal beskyttes mot utnytting av voksne

Pedofili er en alvorlig diagnose. Vær så vennlig å ikke kast ut en slik beskyldning dersom det ikke stemmer.

Anonymkode: 85619...617

Orker 7kke å diskutere dette n0, de som puler barn under 16 år er ped8file uansett h a dere sier og mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2019 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Huff, du vet vel at han var pedofil? Stakkars deg.

Anonymkode: 782f7...704

En 14-åring er sannsynligvis ikke prepubertal, og vedkommende kan per definisjon ikke ha vært pedofil. Han var dessuten bare tenåring selv.

Ikke at det er greit at en 19-åring har sex med en 14-åring, men det får da være måte på hysteri.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Orker 7kke å diskutere dette n0, de som puler barn under 16 år er ped8file uansett h a dere sier og mener

Du aner virkelig ikke hva du snakker om. Hysterisk er du også. Jeg har blitt utsatt for overgrep av en pedofil når jeg var barn og mange år etter blitt voldtatt av en på 18 en stund før jeg fylte 16 år. Han_siste_var_ikke_pedofil.. er det så vanskelig å forstå at det er helt greit å ha sin mening om ting, men når selv LOVEN i Norge sier noe helt annet enn du påstår er det på tide å gi seg?! At det går an 😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det startet med et spørsmål om når du som kvinne opplevde oralsex for første gang og endte i en oppheta debatt om pedofili... og sånn går no dagan...

Anonymkode: 0c943...8f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det startet med et spørsmål om når du som kvinne opplevde oralsex for første gang og endte i en oppheta debatt om pedofili... og sånn går no dagan...

Anonymkode: 0c943...8f2

Ja, kan dere være så snill å ta pedofili-diskusjonen i enn annen tråd

Anonymkode: 8f9e5...f3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...