Gå til innhold

Damer : Når opplevde du oralsex første gang ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde passert 30

Anonymkode: 56eda...c3a

Det var voksen alder, håper du likte det og fortsetter å like det 😜👌

Anonymkode: 0c943...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var 15 år var jeg på byen i Tromsø. Jeg hadde vært på fest hvor jeg følte drikke press, og endte opp med å drikke meg full. Da jeg var på vei hjem kom det to menn gående bort til meg, og spurte om jeg trengte hjelp hjem. Jeg ble tatt med til huset demmes og de begynte å beføle meg. Jeg var så full at jeg var ikke istand til å gjøre noe motstand, men jeg kjente at han ene tok penisen sin i munnen min.

 

Anonymkode: 825c9...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde det litt da jeg var i begynnelsen av 20 årene og ikke prøvd siden (er 31). Fantaserer om det da, men har ikke ONS og heller ikke ff eller kjæreste.

Anonymkode: 82fba...569

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 9.9.2019 den 20.16, AnonymBruker skrev:

Prøvde det litt da jeg var i begynnelsen av 20 årene og ikke prøvd siden (er 31). Fantaserer om det da, men har ikke ONS og heller ikke ff eller kjæreste.

Anonymkode: 82fba...569

Da må du la fantasien bli virkelighet

Anonymkode: 0c943...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 år. Han var vel 15 eller 16. Husker ikke akkurat. Ikke positivt, ikke negativt. Kjedelig.. 

Endret av Irja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fitteslikker
På 27.8.2019 den 21.41, #Rasshøl skrev:

Ingen av de første årene jeg hadde sex, var det frivillig. Tror du det er høydepunkter jeg ønsker å huske? Ingen av gangene var jeg full. 

Trist å høre. 
Håper at de seksuelle opplevelsene dine i dag er posestive og fine. 
Klem til deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 19 og hadde begynt å treffe/date en gutt på 23. Jeg var jomfru og etter å ha truffet hverandre noen ganger så begynte han å fingre og gå ned på meg. Det var litt rart først, men ganske godt. Gjorde det noen ganger før vi hadde sex, egentlig veldig bra siden jeg følte meg mer klar etter det. 

Anonymkode: a8860...f2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 19 og hadde begynt å treffe/date en gutt på 23. Jeg var jomfru og etter å ha truffet hverandre noen ganger så begynte han å fingre og gå ned på meg. Det var litt rart først, men ganske godt. Gjorde det noen ganger før vi hadde sex, egentlig veldig bra siden jeg følte meg mer klar etter det. 

Anonymkode: a8860...f2e

Fin måte å varme opp partneren på, og mange måter å gjøre det på.

Anonymkode: 0c943...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 25 og han var 26. Var rart, men veldig, veldig godt. Han ga seg etter kort tid, og har ikke gjort det siden. Så var visst kun godt for meg🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2019 den 12.11, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var du når du fikk oralsex for første gang, og hvor gammel var han ?

Ble du overrasket når det skjedde og var det deilig ?

I hvilken setting akjedde det ?

Anonymkode: 0c943...8f2

Personlig så var det slik jeg startet med sex. Jeg var 15-16, hun var 14-15 (året yngre). Vi var sammen i 4-5 mnd og holdt vel på i ca 3 av de siste mnd vi var sammen. Vi utførte kun oralsex med hverandre, aldri samleie - men for oss var det en fin måte å bli godt kjent med egen og hverandre kropp og hva vi likte, hvor grensen gikk for å komme og planen på sikt var å ta resten når vi var klar for dette. I ettertid så synes jeg det var en sunn måte å tilnærme seg seksualiteten. Fikk samleiedebuten med neste kjæreste, og det ble også en veldig god opplevelse for begge to! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2019 den 21.41, #Rasshøl skrev:

Ingen av de første årene jeg hadde sex, var det frivillig. Tror du det er høydepunkter jeg ønsker å huske? Ingen av gangene var jeg full. 

Det synes jeg er bare trist, all sex skal være frivillig hvis ikke er det karaktisert som voldtekt.

Anonymkode: 0c943...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.8.2019 den 12.11, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var du når du fikk oralsex for første gang, og hvor gammel var han ?

Ble du overrasket når det skjedde og var det deilig ?

I hvilken setting akjedde det ?

Anonymkode: 0c943...8f2

Nokså sikker på at jeg var 20. Han var også 20. 
Ble ikke overasket, siden vi hadde snakket om det. Nei det var ikke deilig. 
Det skjedde merkelig nok, i en seksuell setting. 

Anonymkode: 389a6...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2019 den 12.30, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg hadde mye god sex som 15åring uansett. Alle guttene var over 17. 

Anonymkode: a5459...455

Hvordan ble du kjent med gutter på denne alderen når du selv var så ung? Og hvor mange lå du med?

Anonymkode: 4ea4c...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen var jeg 15, han 16. Første samleie for begge to. Han gikk ned på meg i kanskje 15-20 sekunder, det var ikke særlig givende. Det var en ONS, og vi kjente ikke hverandre. Jeg gikk ikke ned på ham. 

Neste gang var første gang jeg lå med han som nå er samboeren min. Det varte lenge, var godt men jeg var for anspent til å komme. Vi hadde samleie etterpå. Da var jeg 19, han 24. Vi har vært sammen i 2 år nå. 

Anonymkode: 4a4ad...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri. Har jeg gått glipp av noe?

Anonymkode: 0e897...93d

Det har du 

Anonymkode: 0c943...8f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri. Har jeg gått glipp av noe?

Anonymkode: 0e897...93d

Meh, egentlig ikke. 

Anonymkode: 389a6...9d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fem år siden, jeg og han jeg var sammen med snek oss inn på jentedoen på skolen, og ting skjedde. Det var spennende og føltes godt, men jeg tror nok han fikk mest ut av det og det var ikke akkurat de mest romantiske omgivelsene. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...