mia83 Skrevet 27. august 2019 #1 Del Skrevet 27. august 2019 Olivensteinen av Gunn Marit Nisja. Blitt litt hektet på Storytel i det siste 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Subtil Skrevet 27. august 2019 #2 Del Skrevet 27. august 2019 Er så sjalu på dere som kan høre på lydbøker mens dere går og tar kollektivt osv. Er avhengig av å være i ro når jeg hører, og har liksom ikke funnet det perfekte tidspunktet på en god stund. Har gitt opp å høre på senga, for da klarer jeg ikke sovne fordi jeg følger med på boka. Satte på Fange av natt og tåke, sovna ikke før den var ferdig og da skulle jeg på skolen om halvannen time. Kan heller ikke høre på når jeg sitter på buss eller tog, for da glemmer jeg å gå av. Var så glad for at stoppet mitt på vei hjem fra skolen var siste stopp og snuplass for bussen før den skulle kjøre samme ruta tilbake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. august 2019 #3 Del Skrevet 27. august 2019 "Hon som måste dö" av David Lagercrantz (Den sjette boken Millenium-serien som opprinnelig var skrevet av Stieg Larsson). Foretrekker svenske lydbøker både på grunn av prisen (Liker å kjøpe dem ) fordi de har så mange vanvittig flinke opplesere. Han som leser denne boken heter Stefan Sauk og er helt suveren! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pragmatikeren Skrevet 27. august 2019 #4 Del Skrevet 27. august 2019 Uskyldig morder av Lisa Gardner. Digger den serien! Hun som leser er også veldig dyktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 27. august 2019 #5 Del Skrevet 27. august 2019 Krittmannen ac C.J Tudor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. august 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 27. august 2019 Den røde adresseboken av Sofia Lundberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. august 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 29. august 2019 Dommerfruen av Ann O'Loughlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 29. august 2019 #8 Del Skrevet 29. august 2019 You av Caroline kepnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 1. september 2019 #9 Del Skrevet 1. september 2019 'Gråt ei mer min elskling' av Mary Higgins Clark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2019 Forfatter #10 Del Skrevet 1. september 2019 Gaven av Cecelia Ahern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2019 Forfatter #11 Del Skrevet 3. september 2019 Kunsten å forelske seg av Cecelia Ahern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 5. september 2019 #12 Del Skrevet 5. september 2019 'Maestro' av Geir Tangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 6. september 2019 #13 Del Skrevet 6. september 2019 For tiden går det i bøker av Bjørn Bottolvs. Akkurat nå hører jeg Kometen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesnillelilla Skrevet 6. september 2019 #14 Del Skrevet 6. september 2019 På 27.8.2019 den 16.32, Subtil skrev: Er så sjalu på dere som kan høre på lydbøker mens dere går og tar kollektivt osv. Er avhengig av å være i ro når jeg hører, og har liksom ikke funnet det perfekte tidspunktet på en god stund. Har gitt opp å høre på senga, for da klarer jeg ikke sovne fordi jeg følger med på boka. Satte på Fange av natt og tåke, sovna ikke før den var ferdig og da skulle jeg på skolen om halvannen time. Kan heller ikke høre på når jeg sitter på buss eller tog, for da glemmer jeg å gå av. Var så glad for at stoppet mitt på vei hjem fra skolen var siste stopp og snuplass for bussen før den skulle kjøre samme ruta tilbake. er jo mulig å sette på timer slik at boka stopper av seg selv - hva med å bruke den funskjonen når du tar kollektivt? Sette timeren litt kortere enn det turen tar? Nå er jeg ikke sikker på hvordan det funker i alle lydbokapper men iallefall i lydhør kan du bestemme antall minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. september 2019 Forfatter #15 Del Skrevet 6. september 2019 En avtale med livet av Cecilia Ahern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 8. september 2019 #16 Del Skrevet 8. september 2019 Nettopp ferdig med Daisy Jones & The Six og nevner det fordi dette er blandt de absolutt beste lydbøkene jeg har lyttet til noensinne. Engasjerende historie, ja, men også helt vanvittig bra lyd og enormt dyktige innlesere. Virkelig en bok å sjekke ut- jeg ble helt hekta og lytta til hele greien ila to dager. (Ligger på storytel) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Subtil Skrevet 10. september 2019 #17 Del Skrevet 10. september 2019 På 6.9.2019 den 10.50, lillesnillelilla skrev: er jo mulig å sette på timer slik at boka stopper av seg selv - hva med å bruke den funskjonen når du tar kollektivt? Sette timeren litt kortere enn det turen tar? Nå er jeg ikke sikker på hvordan det funker i alle lydbokapper men iallefall i lydhør kan du bestemme antall minutter. Hehe, problemet er at bøkene blir så spennende at jeg ikke klarer å la være å sette på ny timer gang på gang, og da igjen ender opp med å høre ut hele boka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 10. september 2019 #18 Del Skrevet 10. september 2019 'Det andre ansiktet' av Mari Jungstedt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 10. september 2019 #19 Del Skrevet 10. september 2019 Educated av Tara Westwood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gretagarbo Skrevet 10. september 2019 #20 Del Skrevet 10. september 2019 A stolen life - Jaycee Dugard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå