Alivamale Skrevet 25. august 2019 #21 Del Skrevet 25. august 2019 1 time siden, Sol70 skrev: Kvikksølv i vaksiner, kvikksølv i chemtrails. Noen syns det er greit, noen ikke. Hva med kvikksølv i tannfyllinger?😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 25. august 2019 #22 Del Skrevet 25. august 2019 De som tror på slike ting er så fastlåste og overbeviste om sin egen bedreviten, at å prøve å få dem på andre tanker bare oppleves som bortkastet tid. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 25. august 2019 #23 Del Skrevet 25. august 2019 5 timer siden, slask skrev: Tror du at du kan vurdere særlig godt hva folk er flinke til basert på hvilken utdannelse de har? Tror du manglende utdannelse er noe hinder for å tilegne seg kunnskap? Se heller på hva slags utdannelse politikerne her i landet har, samt erfaringen deres. Det slo meg at du ikke var høyt utdannet nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 25. august 2019 #24 Del Skrevet 25. august 2019 1 hour ago, Alivamale said: Hva med kvikksølv i tannfyllinger?😱 Ja det er en annen måte vi har fått det i oss på. En til er at konvensjonelle leger på 17- og 1800-tallet ga folk massivt med kvikksølv for alle mulige plager, Lincoln er et eksempel på det: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11482002 Virker som noen på død og liv må putte dette i oss, det finnes/fantes i sparepærer også. Vet ikke om de har tatt det bort nå, finner ingen nye artikler på det: https://www.nrk.no/livsstil/ulovlig-mye-kvikksolv-i-sparepaerer-1.8042749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 25. august 2019 #25 Del Skrevet 25. august 2019 4 minutter siden, Sol70 skrev: Ja det er en annen måte vi har fått det i oss på. En til er at konvensjonelle leger på 17- og 1800-tallet ga folk massivt med kvikksølv for alle mulige plager, Lincoln er et eksempel på det: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11482002 Virker som noen på død og liv må putte dette i oss, det finnes/fantes i sparepærer også. Vet ikke om de har tatt det bort nå, finner ingen nye artikler på det: https://www.nrk.no/livsstil/ulovlig-mye-kvikksolv-i-sparepaerer-1.8042749 Hva var årsaken til at man ønsket å forgifte mennesker gjennom tannfyllinger? Hva er årsaken til at man ønsker å forgifte mennesker gjennom vaksiner og chemtrails? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gamle Smukka Skrevet 25. august 2019 #26 Del Skrevet 25. august 2019 1 time siden, Nevian skrev: De som tror på slike ting er så fastlåste og overbeviste om sin egen bedreviten, at å prøve å få dem på andre tanker bare oppleves som bortkastet tid. Det samme kan kanskje sies andre veien også...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 25. august 2019 #27 Del Skrevet 25. august 2019 1 minutt siden, Gamle Smukka skrev: Det samme kan kanskje sies andre veien også...? Det er påfallende hvor lite veltalende og lite kildekritiske alle konspirasjonsteoretikerne her er. Vaksinemotstanderne f.eks. bruker statistikk i hytt og vær, men det avsløres raskt at de har ingen kunnskap eller evne til å tolke disse tallene. Når de blir konfronterte med dette, forsvinner de ofte fra tråden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 25. august 2019 #28 Del Skrevet 25. august 2019 36 minutter siden, Alivamale said: Hva var årsaken til at man ønsket å forgifte mennesker gjennom tannfyllinger? Hva er årsaken til at man ønsker å forgifte mennesker gjennom vaksiner og chemtrails? Hva er årsaken til at de putter det i alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 25. august 2019 #29 Del Skrevet 25. august 2019 3 minutter siden, Sol70 skrev: Hva er årsaken til at de putter det i alt? Du må jo ha en formening selv? Jeg er blant de uopplyste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 25. august 2019 #30 Del Skrevet 25. august 2019 2 minutter siden, Alivamale said: Du må jo ha en formening selv? Jeg er blant de uopplyste. Jeg aner ikke hvorfor da jeg ikke aner hva de tenkte da de puttet kvikksølv i tannfyllingene. Kvikksølvdampen er utrolig giftig, og når man bearbeider amalgam så puster man det i seg. Samme når man fjerner amalgamfyllinger. Ikke vet jeg hva legene tenkte når de ga folk kvikksølvipilller heller, eller hva de som utviklet dem tenkte. Jeg vet heller ikke hva de tenkte når de puttet det sammen med aluminium i barnevaksiner som man sprøyter inn i barn før blod-hjerne-barrieren lukkes. Jeg vet heller ikke hvorfor de puttet det i termometere som kan knuses. Alt jeg vet er at vi får i oss kvikksølv, at det er svært giftig og at det er helt unødvendig å bruke det til noe som helst. "Mercury is considered by WHO as one of the top ten chemicals or groups of chemicals of major public health concern."https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/mercury-and-health Jeg aner ikke hva de tenker med chemtrails heller, men at de eksisterer trenger man bare å se opp på himmelen for å se, og de inneholder også kvikksølv. De som har jobbet med dette har ingen grunn til å gå ut og koke ihop en løgnhistorie for å bli sett på som galninger heller. Linkene til Slask er meget gode, du burde sjekke dem ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 25. august 2019 #31 Del Skrevet 25. august 2019 3 minutter siden, Sol70 skrev: eg aner ikke hvorfor da jeg ikke aner hva de tenkte da de puttet kvikksølv i tannfyllingene. Kvikksølvdampen er utrolig giftig, og når man bearbeider amalgam så puster man det i seg. Samme når man fjerner amalgamfyllinger. Hvorfor er det ikke mengder av kvikksølvforgiftede tannleger og tannhelsesekretærer i Norge? De har jo vært eksponerte for kvikksølvdamp daglig i årevis? Det er forøvrig litt søtt at du tenker du kan belære meg om amalgamfyllinger og kvikksølv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet 25. august 2019 #32 Del Skrevet 25. august 2019 1 minutt siden, Sol70 skrev: Jeg aner ikke hvorfor da jeg ikke aner hva de tenkte da de puttet kvikksølv i tannfyllingene. Kvikksølvdampen er utrolig giftig, og når man bearbeider amalgam så puster man det i seg. Samme når man fjerner amalgamfyllinger. Ikke vet jeg hva legene tenkte når de ga folk kvikksølvipilller heller, eller hva de som utviklet dem tenkte. Jeg vet heller ikke hva de tenkte når de puttet det sammen med aluminium i barnevaksiner som man sprøyter inn i barn før blod-hjerne-barrieren lukkes. Jeg vet heller ikke hvorfor de puttet det i termometere som kan knuses. Alt jeg vet er at vi får i oss kvikksølv, at det er svært giftig og at det er helt unødvendig å bruke det til noe som helst. "Mercury is considered by WHO as one of the top ten chemicals or groups of chemicals of major public health concern."https://www.who.int/news-room/fact-sheets/detail/mercury-and-health Jeg aner ikke hva de tenker med chemtrails heller, men at de eksisterer trenger man bare å se opp på himmelen for å se, og de inneholder også kvikksølv. De som har jobbet med dette har ingen grunn til å gå ut og koke ihop en løgnhistorie for å bli sett på som galninger heller. Linkene til Slask er meget gode, du burde sjekke dem ut. Jeg har sett mye opp på himmelen og studert contrails men jeg har aldri kommet til den konklusjonen at det er chemtrails som inneholder kvikksølv. Du kan umulig mene seriøst at linkene til Slask er gode kilder, hvis du mener det så er du veldig lite kritisk eller mangler kunnskapen man trenger for å dobbeltsjekke kildene. Som flere har nevnt tidligere så er dette bare konspirasjonsteorier, folk som tror på konspirasjonsteorier er veldig bias og de tror som regel ikke bare på en teori. De tror på alt som støtter det synet de har og kontrer andre kilder og vitenskapelige beviser med MSN, NASA eller frimurere. Disse tullingene som tror på konspirasjonsteorier er som nyfrelste, de er rett og slett redd for å finne ut at de har blitt rundlurt og alt de har blitt foret med er løgner. En annen likhet med religiøse er ønsket om å tro på noe spesielt og følelsen av å være med i en gruppe som innehar kunnskaper som resten av befolkningen ikke har. Det er jo merkelig at denne gjengen liksom skal sitte på informasjon som er utilgjengelig for oss andre, de vet jo ikke selv om informasjonen er sann eller bare oppspinn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-gull Skrevet 25. august 2019 #33 Del Skrevet 25. august 2019 10 minutter siden, Alivamale said: Hvorfor er det ikke mengder av kvikksølvforgiftede tannleger og tannhelsesekretærer i Norge? De har jo vært eksponerte for kvikksølvdamp daglig i årevis? Det er forøvrig litt søtt at du tenker du kan belære meg om amalgamfyllinger og kvikksølv. Interessant at du mener at kvikksølv ikke er giftig. https://e24.no/privat/forbrukerrettigheter/hundrevis-faar-krav-paa-erstatning-etter-kvikksoelvdom/22677980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 25. august 2019 #34 Del Skrevet 25. august 2019 8 minutter siden, FryNor skrev: Jeg har sett mye opp på himmelen og studert contrails men jeg har aldri kommet til den konklusjonen at det er chemtrails som inneholder kvikksølv. Du kan umulig mene seriøst at linkene til Slask er gode kilder, hvis du mener det så er du veldig lite kritisk eller mangler kunnskapen man trenger for å dobbeltsjekke kildene. Som flere har nevnt tidligere så er dette bare konspirasjonsteorier, folk som tror på konspirasjonsteorier er veldig bias og de tror som regel ikke bare på en teori. De tror på alt som støtter det synet de har og kontrer andre kilder og vitenskapelige beviser med MSN, NASA eller frimurere. Disse tullingene som tror på konspirasjonsteorier er som nyfrelste, de er rett og slett redd for å finne ut at de har blitt rundlurt og alt de har blitt foret med er løgner. En annen likhet med religiøse er ønsket om å tro på noe spesielt og følelsen av å være med i en gruppe som innehar kunnskaper som resten av befolkningen ikke har. Det er jo merkelig at denne gjengen liksom skal sitte på informasjon som er utilgjengelig for oss andre, de vet jo ikke selv om informasjonen er sann eller bare oppspinn. Du glemte både Bilderberg og Illuminati. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 25. august 2019 #35 Del Skrevet 25. august 2019 Akkurat nå, Sol70 skrev: Interessant at du mener at kvikksølv ikke er giftig. https://e24.no/privat/forbrukerrettigheter/hundrevis-faar-krav-paa-erstatning-etter-kvikksoelvdom/22677980 Jeg mener ikke at kvikksølv ikke er giftig, hvor har du det fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet 25. august 2019 #36 Del Skrevet 25. august 2019 59 minutter siden, Sol70 skrev: Hva er årsaken til at de putter det i alt? Hvor det det ifra at de putter kvikksølv i alt?, det er jo en grunn til at bruken av kvikksølv er sterkt regulert og har vært strengt regulert i de siste 50 årene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 25. august 2019 #37 Del Skrevet 25. august 2019 9 minutter siden, Sol70 skrev: Interessant at du mener at kvikksølv ikke er giftig. https://e24.no/privat/forbrukerrettigheter/hundrevis-faar-krav-paa-erstatning-etter-kvikksoelvdom/22677980 At de kan få krav på erstatning dersom de har blitt syke, er noe annet enn at «hundrevis» er syke. Selvsagt er det en helserisiko å ta på kvikksølv, eller puste inn dampen hver dag. Jeg kjenner mange tannhelsesekretærer som har arbeidet med kobberamalgam, men ikke ble syke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 25. august 2019 Forfatter #38 Del Skrevet 25. august 2019 (endret) 40 minutter siden, FryNor said: Jeg har sett mye opp på himmelen og studert contrails men jeg har aldri kommet til den konklusjonen at det er chemtrails som inneholder kvikksølv. Du kan umulig mene seriøst at linkene til Slask er gode kilder, hvis du mener det så er du veldig lite kritisk eller mangler kunnskapen man trenger for å dobbeltsjekke kildene. Som flere har nevnt tidligere så er dette bare konspirasjonsteorier, folk som tror på konspirasjonsteorier er veldig bias og de tror som regel ikke bare på en teori. De tror på alt som støtter det synet de har og kontrer andre kilder og vitenskapelige beviser med MSN, NASA eller frimurere. Disse tullingene som tror på konspirasjonsteorier er som nyfrelste, de er rett og slett redd for å finne ut at de har blitt rundlurt og alt de har blitt foret med er løgner. En annen likhet med religiøse er ønsket om å tro på noe spesielt og følelsen av å være med i en gruppe som innehar kunnskaper som resten av befolkningen ikke har. Det er jo merkelig at denne gjengen liksom skal sitte på informasjon som er utilgjengelig for oss andre, de vet jo ikke selv om informasjonen er sann eller bare oppspinn. Edit: Lagt til linker. Når det er snakk om åpenbart hemmeligholdte prosjekter så sier det seg vel selv at info ikke ligger åpent, men det som finnes av alternativ info ligger tross alt der, så lenge det ikke skrubbes av nettet og man må lete opp samme info på annet sted. Ting forsvinner ikke så lett fullstendig fra nettet, da mange for lengst har lært å sikre egne kopier. Når jeg ser på hvordan du febrilsk skal stemple alt av av konspirasjonsteorier i samme bås, så tenker jeg at du er en brikke i media (f.eks. journalist) som har fått sånne oppgaver med å desinformere. Hva tenker du om CIA-sjefen som oppsnakket geoengineering og omtalte det som rimelig å bruke. Han brukte eksempel med 10 millarder dollar pr år. Fantaserer han? Hva med stortingsdokumentene som omtaler geo-eng som tabuområde?https://imgur.com/a/rYV0fwO Hva med tausheten i media, bortsett fra når en sjelden gang, hvert andre år må innom tema, så gjelder latterliggjøring, og frem med konspikortet som viktigste del av reportasjene? Hva vet vel journalister om dette spesielle temaet om de ikke er spesifikt opplært? Hva med media som rutinemessig melder om "nødløsningen på klimaproblemet" (det falske klimaproblemet), der geoengineering er selve teknologien - der himmelen skal sprayes på akkurat samme måte vi nå i årevis har visst og hevdet at det foregår, ikke uten grunn....? (sakene jeg snakker om omtales også som verdens største eksperiment. Det er forskerne fra Harward, det er Helene Muri fra universitetet Oslo, og det er samme utalelser fra svenske forskere). I Norge, som i mange land, så skrikes det opp om miljøproblemene, og oppvarmingen som knapt er der, og det skyldes på fisende kuer, kjøttproduksjon, diesel og bensin og gud vet hva. At sola står for 99.99% av den bittelille oppvarmingen vi har gjennomsnittlig blir bagatellisert, fordi forskerne som har gått ut i mot at menneskeskapt co2-utslipp har noen som helst fare ved seg....de blir også ignorert av media. Ingen skal ødelegge løgnverket deres og Greta-jukset osv. Men altså - miljøet er så ekstremt fokusert på av media og ellers i samfunnet - det er et enormt prosjekt som har opphav i FN. Men hvis miljøet er så forferdelig ømtålig og må passes på, hvorfor er det da greit å godta "verdens største eksperiment" som helt klart innebærer forurensing - for å stoppe den globale oppvarmingen (som er løgn...). Ser folk hvor idiotiske det hele er? Ban Ki-Moon vil at FN skal styre geoengineering-prosjektenehttps://www.project-syndicate.org/commentary/climate-change-geoengineering-technologies-governance-by-ban-ki-moon-2019-03https://theelders.org/news/governing-geoengineering Hva med gov-rapporten som stadfester geoengineering helt fra krigens dager (USA)? (linket lenger opp). Endret 25. august 2019 av slask 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alivamale Skrevet 25. august 2019 #39 Del Skrevet 25. august 2019 (endret) 12 timer siden, slask skrev: Når det er snakk om åpenbart hemmeligholdte prosjekter så sier det seg vel selv at info ikke ligger åpent, men det som finnes av alternativ info ligger tross alt der, så lenge det ikke skrubbes av nettet og man må lete opp samme info på annet sted. Ting forsvinner ikke så lett fullstendig fra nettet, da mange for lengst har lært å sikre egne kopier. Når jeg ser på hvordan du febrilsk skal stemple alt av av konspirasjonsteorier i samme bås, så tenker jeg at du er en brikke i media (f.eks. journalist) som har fått sånne oppgaver med å desinformere. Hva tenker du om CIA-sjefen som oppsnakket geoengineering og omtalte det som rimelig å bruke. Han brukte eksempel med 10 millarder dollar pr år. Fantaserer han? Hva med stortingsdokumentene som omtaler geo-eng som tabuområde? Hva med tausheten i media, bortsett fra når en sjelden gang, hvert andre år må innom tema, så gjelder latterliggjøring, og frem med konspikortet som viktigste del av reportasjene? Hva vet vel journalister om dette spesielle temaet om de ikke er spesifikt opplært? Hva med media som rutinemessig melder om "nødløsningen på klimaproblemet" (det falske klimaproblemet), der geoengineering er selve teknologien - der himmelen skal sprayes på akkurat samme måte vi nå i årevis har visst og hevdet at det foregår, ikke uten grunn....? (sakene jeg snakker om omtales også som verdens største eksperiment. Det er forskerne fra Harward, det er Helene Muri fra universitetet Oslo, og det er samme utalelser fra svenske forskere). I Norge, som i mange land, så skrikes det opp om miljøproblemene, og oppvarmingen som knapt er der, og det skyldes på fisende kuer, kjøttproduksjon, diesel og bensin og gud vet hva. At sola står for 99.99% av den bittelille oppvarmingen vi har gjennomsnittlig blir bagatellisert, fordi forskerne som har gått ut i mot at menneskeskapt co2-utslipp har noen som helst fare ved seg....de blir også ignorert av media. Ingen skal ødelegge løgnverket deres og Greta-jukset osv. Men altså - miljøet er så ekstremt fokusert på av media og ellers i samfunnet - det er et enormt prosjekt som har opphav i FN. Men hvis miljøet er så forferdelig ømtålig og må passes på, hvorfor er det da greit å godta "verdens største eksperiment" som helt klart innebærer forurensing - for å stoppe den globale oppvarmingen (som er løgn...). Ser folk hvor idiotiske det hele er? Hvilke hemmeligholdte prosjekter er dette? Hva er kildene dine? Kan du med egne ord forklare geoengineering og hvorfor det skulle være av global interesse å manipulere miljø i negativ retning? Hva mener du er FNs bakenforliggende agenda i det hele? Hva er «verdens største eksperiment»? Endret 26. august 2019 av Alivamale 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FryNor Skrevet 25. august 2019 #40 Del Skrevet 25. august 2019 1 minutt siden, slask skrev: Når det er snakk om åpenbart hemmeligholdte prosjekter så sier det seg vel selv at info ikke ligger åpent, men det som finnes av alternativ info ligger tross alt der, så lenge det ikke skrubbes av nettet og man må lete opp samme info på annet sted. Ting forsvinner ikke så lett fullstendig fra nettet, da mange for lengst har lært å sikre egne kopier. Når jeg ser på hvordan du febrilsk skal stemple alt av av konspirasjonsteorier i samme bås, så tenker jeg at du er en brikke i media (f.eks. journalist) som har fått sånne oppgaver med å desinformere. Hva tenker du om CIA-sjefen som oppsnakket geoengineering og omtalte det som rimelig å bruke. Han brukte eksempel med 10 millarder dollar pr år. Fantaserer han? Hva med stortingsdokumentene som omtaler geo-eng som tabuområde? Hva med tausheten i media, bortsett fra når en sjelden gang, hvert andre år må innom tema, så gjelder latterliggjøring, og frem med konspikortet som viktigste del av reportasjene? Hva vet vel journalister om dette spesielle temaet om de ikke er spesifikt opplært? Hva med media som rutinemessig melder om "nødløsningen på klimaproblemet" (det falske klimaproblemet), der geoengineering er selve teknologien - der himmelen skal sprayes på akkurat samme måte vi nå i årevis har visst og hevdet at det foregår, ikke uten grunn....? (sakene jeg snakker om omtales også som verdens største eksperiment. Det er forskerne fra Harward, det er Helene Muri fra universitetet Oslo, og det er samme utalelser fra svenske forskere). I Norge, som i mange land, så skrikes det opp om miljøproblemene, og oppvarmingen som knapt er der, og det skyldes på fisende kuer, kjøttproduksjon, diesel og bensin og gud vet hva. At sola står for 99.99% av den bittelille oppvarmingen vi har gjennomsnittlig blir bagatellisert, fordi forskerne som har gått ut i mot at menneskeskapt co2-utslipp har noen som helst fare ved seg....de blir også ignorert av media. Ingen skal ødelegge løgnverket deres og Greta-jukset osv. Men altså - miljøet er så ekstremt fokusert på av media og ellers i samfunnet - det er et enormt prosjekt som har opphav i FN. Men hvis miljøet er så forferdelig ømtålig og må passes på, hvorfor er det da greit å godta "verdens største eksperiment" som helt klart innebærer forurensing - for å stoppe den globale oppvarmingen (som er løgn...). Ser folk hvor idiotiske det hele er? Åpenbare hemmelige prosjekter er vel ikke så hemmelige hvis det er åpenbart at det lekker ut informasjon, da må man ta informasjonen med en klype salt. Ser du ikke selv hvorfor folk er skeptiske til påstandene du serverer?, det er påstander uten hold så lenge det ikke presenteres sikre og pålitelige kilder. At du tror blindt på sider som geoengineering og alle de andre sidene og YouTube videoene du linker til sier ganske mye om deg når du presenterer dette som sannhet og fakta. Kan du ikke i det minste komme med dokumentasjon fra en kilde som har et snev av sannhet?. Stiller du aldri spørsmål selv om påstandene fra disse nettsidene er sant eller bare eventyr?, eller er du nyfrelst og tror på absolutt alt du blir servert uten spørsmål?. Dette forumet trenger et eget underforum under religion som er dedikert til konspirasjonsteorier, dette med chemtrails hører absolutt ikke hjemme under Aktuelt og politikk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå