Gå til innhold

Chemtrails 2019 og videre, hva skjer...?

slask

Anbefalte innlegg

Fenomenet chemtrails slutter ikke å engasjere. Vet du hva som foregår så slutter du ikke bry deg.
Chemtrails = Geoengineering, samme sak. Det siste er den rette fagbetegnelsen.
Uansett hvordan det fornektes og forties i media, så bør du tenke selv, for det handler om våre barns fremtid.

Fortsatt kan man konstatere nesten hver dag at skyene er laget kunstig og mediene utelater å omtale dette 99,9% av tiden.
Bruk gjerne den lange tråden til videre diskusjon. Den heter "Værmanipulering, trenger din hjelp..." (sånn ca). Den inneholder det viktigste samt linker.

Tenker at det gjør seg med noe nytt, derfor denne postingen.

I dag vet vi at utviklingen startet på 40-tallet og har utviklet seg frem til i dag hvor det brukes for å herske verden og årstidene.

Verden er full av gode mennesker som faktisk bryr seg, midt oppi galskapen vi omgis av.
Her er noen eksempler.

Stoppa Chemtrails Protest - Var med och skriv svensk historia 14 september
https://www.youtube.com/watch?v=Vaeqj_84Qog

Terry Lawton, Ireland
https://www.youtube.com/watch?v=Emd3b46hoyQ

Äntligen en bok på svenska om chemtrails och vädermanipulering - De vita linjerna i skyn
https://chemtrails-sverige.blogspot.com/

Søk også opp på sosiale medier selv, det er folk som bryr seg i et stort antall grupper og forum.
Håper du vil bidra, eller i det minste bare være en del av oppvåkningen.
Tusen takk.

Endret av slask
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, alt som står i signaturfeltet! Her har vi en profesjonell konspirasjonsteoretiker. Litt trist om du en eller annen gang våkner opp eller får riktig dose med medisiner og innser at du har sløst bort livet på dette tullet. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe litt artig over bruken av "konstatere" og "I dag vet vi" i denne tråden :P 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dæven.  Jeg som trodde chemtrails var noe Big Pharma sprøytet ut for å få omsetning på medisiner og vaksiner ved egen distribusjon av smittestoffer.  Så feil kan man ta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, XaoS said:

Oi, alt som står i signaturfeltet! Her har vi en profesjonell konspirasjonsteoretiker. Litt trist om du en eller annen gang våkner opp eller får riktig dose med medisiner og innser at du har sløst bort livet på dette tullet. 

Jeg har knapt endra signaturen de siste årene.
Det er vel du som har ny-oppdaget den.
Medisiner fjerner ikke korrupsjon i land/verden.

PS! Signaturen handler stort sett om 9/11, som for mange forlengst har rent ut av "det andre øret...".
Om kort tid slippes (3. sept 2019) en rapport i regi av Leroy Hulsey, Fairbanks universitet...som har gjort seriøse studier av WTC7-kollapsen. Husk at det nå er blitt nevnt, for i norske medier vil det ikke bli omtalt.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Whistler said:

Å dæven.  Jeg som trodde chemtrails var noe Big Pharma sprøytet ut for å få omsetning på medisiner og vaksiner ved egen distribusjon av smittestoffer.  Så feil kan man ta.

Ikke gjort i ei håndvending å undersøke hvilke selskaper som gjør hva rundt i verden.
Ta en titt på dette korporasjonsmonsteret.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Lama_Drama said:

Wow. Tror du faktisk på dette? Fascinerende.
Kan jeg spørre om du har utdannelse?

Tror du at du kan vurdere særlig godt hva folk er flinke til basert på hvilken utdannelse de har?
Tror du manglende utdannelse er noe hinder for å tilegne seg kunnskap?
Se heller på hva slags utdannelse politikerne her i landet har, samt erfaringen deres.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, slask skrev:

...............

I dag vet vi at utviklingen startet på 40-tallet og har utviklet seg frem til i dag hvor det brukes for å herske verden og årstidene.
................

Så hvordan klarer de å begrense tilgang til informasjon og spredning av informasjon fra alle de som nødvendigvis må være involvert?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Whistler said:

Så hvordan klarer de å begrense tilgang til informasjon og spredning av informasjon fra alle de som nødvendigvis må være involvert?

Det er nok for mange vanskelig å forstå.
Men det hjelper å bruke noen år på denne saken, for da oppdager man så mye annet.

Folk tror media er der for å opplyse dem. Det er fella alle går i.
Jeg kan ikke skrive side opp og ned, så jeg henviser til denne som gir mye info om akkurat dette.

9/11 var en enorm bedragoperasjon.
Du velger egentlig selv hvordan din egen vei fremover blir. Stenger du alt ute blir du den siste til å forstå det.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, herzeleid said:

Det er noe litt artig over bruken av "konstatere" og "I dag vet vi" i denne tråden :P 

Det jeg snakker om er basert på rapporter og artikler, og ikke fri fantasi.
Si fra om du trenger hjelp til å finne dette.

Du finner en 700 siders rapport her, med omtale.
Rapporten er fra 1978 og stadfester hva de har bedrevet siden krigen.
https://www.geoengineeringwatch.org/massive-us-senate-document-on-national-and-global-weather-modification/

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, slask skrev:

Det er nok for mange vanskelig å forstå.
..........

Det kan du trygt si.  Etter noenogtredveår med tilknytning til luftfart må jeg si de er gode til å holde på hemmeligheter.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slask da, hvor blir det av kildekritikken? Hvordan vet du at de linkene du lenker til er "riktige", når tydeligvis alt annet er en konspirasjon?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mallard skrev:

De som tror på chemtrails er vel de samme som er vaksinemotstandere...

Noen bør tilby en vaksine mot chemtrails og se hodene deres eksplodere.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Callisto83 said:

Slask da, hvor blir det av kildekritikken? Hvordan vet du at de linkene du lenker til er "riktige", når tydeligvis alt annet er en konspirasjon?

Om du lar deg styre av hva du synes er sannsynlig, basert på alle forhold du mener "bare ikke kan stemme", så er du i samme klubb som veldig mange. Felles for de fleste av disse er at de fortsetter å få nyheter fra mainstream media uten å tenke selv.
Derfor går de aldri inn for å studere saker på egenhånd, de leser overskrifter og muligens artiklene. Men de får aldri høre om sakene som forties eller hvor kun offisiell forklaring repeteres gang på gang. Legg merke til hvordan visse mennesker og saker stemples som konspirasjonsteori uten at noen videre debatt tillates. Sånn er det med geoengineering og 9/11 bl.a.
Ta deg tid til å høre foredraget med Kevin Shipp ovenfor.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 hours ago, Mallard said:

De som tror på chemtrails er vel de samme som er vaksinemotstandere...

Kvikksølv i vaksiner, kvikksølv i chemtrails. Noen syns det er greit, noen ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, slask skrev:

Tror du at du kan vurdere særlig godt hva folk er flinke til basert på hvilken utdannelse de har?
Tror du manglende utdannelse er noe hinder for å tilegne seg kunnskap?
Se heller på hva slags utdannelse politikerne her i landet har, samt erfaringen deres.

Ja, jeg vil ikke spørre legen min om hjelp til det elektriske anlegget.

Manglende utdannelse kan medføre sviktende kildekritikk.

Politikerne (på stortingsnivå) er i stor grad avhengige av rådgivere med relevant kompetanse.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så heldig at jeg har kjørt en fet sportsbil i 250 km/t, i lett skodde. På bakvingen kom det vapour trails, døds tøft! Et syn i bakspeilet jeg aldri glemmer. Eller er det sånn at jeg og er med på denne skandalen? Eller var det en hemmelig innretning på denne snasne  Porschen som gikk meg hus forbi?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...