Gå til innhold

Hva mener du mødre og fedre som er tatoverte? F eks store tatoveringer på armer og rygg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

‘Åja det er ikke min arm, så flott, så fantastisk, så amazing, wow i cant beliv itt’

sarkasme alert

Anonymkode: 48a87...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er stygt, men at det er deres eget valg. Hvorfor skulle det være annerledes om de er foreldre, eller ikke? Er det barnas navn de tatoverer så er det blodharry. Synes noen fortsatt det er søtt når barnet er 50 og mamma er 80? Men igjen, blodharry eller ikke, det er folks eget valg.

Anonymkode: 6540c...918

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har du noensinne lest at tatoveringer påvirker menneskets evne til å ta vare på ett barn? Hvis ikke, hvorfor i alle dager spør du?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt hardt på det ts, for første gang i mitt liv - og nei, jeg klarer ikke å mene en dritt om det. Gir opp 😅

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det ikke er noe upassende, så bryr jeg meg ikke. 
Sånn type nakne kropper på hele ryggen. Generelt sex-relaterte tatoveringer er usmakelig og barnslig (på unge som eldre) og så klart tatoveringer som fremmer hat. Det er to plasser på kroppen som er for meg et stort nei, og jeg anser personen som lite smart og reflektert, en person som er dum og treg rett og slett. Det er ansikt- og halstatoveringer. Det er på lik linje som groteske tatoveringer for min del. Ellers så ser jeg ingen negativitet i det å ha tatoveringer og antall tatoveringer. 

Anonymkode: 71078...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Bryr meg lik null, tatoveringer har ingenting å si om man er gode foreldre. Mine hadde ikke og de var dårlige foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hva i all verden er det for et teit spørsmål? De fleste er tatoverte i dag. Hvorfor skulle det ikke være greit for foreldre å ha tatoveringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora til venninnen min har tatovert MYE av kroppen.  Hun har en veldig sånn pinup stil, men hun kler det 🙂 Jeg synes det er tøft jeg. Faren er tatovert fra topp til tå.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tatoveringer er så vanlig nå at jeg ikke legger så mye merke til det, men jeg synes ikke det er spesielt pent. Det har lite å gjøre med omsorgsevnen å gjøre, men har man halstatoveringer tenker jeg at det nok er noen ganske spesielle folk.

Anonymkode: ce21d...5cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det greit? Reagerer du negativt?

Anonymkode: f52cd...997

Om du er  redd for hva andre synes og sier så anbefaler jeg at du dropper tatoveringen.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det greit? Reagerer du negativt?

Anonymkode: f52cd...997

Er ikke min kropp så ikke mitt valg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke så mye om det bortsett fra at jeg ikke synes det er spesielt fint med tatoeringer uansett hvem som har dem.

Anonymkode: 6beff...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...