AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #101 Skrevet 29. august 2019 23 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Men du tar jo helt feil. Jeg skjønner hva du sier, men det medfører ikke riktighet. Er du ute av stand til å samtykke er det voldtekt, uavhengig av hva du skal ha måtte sagt før eller etterpå. Man kan gi samtykke på forhånd. Anonymkode: 47683...111 1
ajarRun Skrevet 29. august 2019 #102 Skrevet 29. august 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan gi samtykke på forhånd. Anonymkode: 47683...111 Spiller ingen rolle.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #103 Skrevet 29. august 2019 16 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Spiller ingen rolle. Jo det spiller så aldeles en stor rolle. Så du mener play rape er voldtekt også? Hva med hardcore BDSM? Er det tortur det da liksom? Alt handler om samtykke, om det så er sex i fylla, i søvne eller om du vil ha en pisk på rumpa eller en agurk i analen. Altså alt handler om samtykke og med samtykke så kommer man langt. Grensen går når det er fare for liv og helse. Alt er relativt. Om du møter på ei som sliter psykisk som er suicidal og langt nede, og hun ber deg om å slå henne gul og blå under akten utav selvforakt og selvmordstanker, da er er samtykke irrelevant fordi da krysser man en grense på hva som er rett og galt. Det er lov å tenke bittelitt også. Så jo, det spiller en ganske stor rolle. Anonymkode: e121a...cc2 2
Carrot Skrevet 29. august 2019 #104 Skrevet 29. august 2019 4 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Men du tar jo helt feil. Jeg skjønner hva du sier, men det medfører ikke riktighet. Er du ute av stand til å samtykke er det voldtekt, uavhengig av hva du skal ha måtte sagt før eller etterpå. Men det er jo poenget at man HAR samtykket - på forkant. Hvor mange par tror du det er som våkner og kryper inntil partneren sin, kjenner lyst, vekker partneren med kjærtegn - er det voldtekt mener du? 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #105 Skrevet 29. august 2019 3 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Spiller ingen rolle. Later du som at du er funksjonshemmet? 🤔 Anonymkode: 47683...111
ajarRun Skrevet 30. august 2019 #106 Skrevet 30. august 2019 På 29.8.2019 den 17.51, AnonymBruker skrev: Jo det spiller så aldeles en stor rolle. Så du mener play rape er voldtekt også? Hva med hardcore BDSM? Er det tortur det da liksom? Alt handler om samtykke, om det så er sex i fylla, i søvne eller om du vil ha en pisk på rumpa eller en agurk i analen. Altså alt handler om samtykke og med samtykke så kommer man langt. Grensen går når det er fare for liv og helse. Alt er relativt. Om du møter på ei som sliter psykisk som er suicidal og langt nede, og hun ber deg om å slå henne gul og blå under akten utav selvforakt og selvmordstanker, da er er samtykke irrelevant fordi da krysser man en grense på hva som er rett og galt. Det er lov å tenke bittelitt også. Så jo, det spiller en ganske stor rolle. Anonymkode: e121a...cc2 Prøv å unngå herketeknikker og tankefeil hvis du vil diskutere. Alle spørdmålene dine er dårlige tilslørte stråmenn. Sex med eller uten samtykke med noen som er ute av stand til å samtykke i øyeblikket handlingen skjer er voldtekt. Les loven. Sex uten samtykke er ikke voldtekt etter norsk lov. På 29.8.2019 den 21.12, Carrot skrev: Men det er jo poenget at man HAR samtykket - på forkant. Hvor mange par tror du det er som våkner og kryper inntil partneren sin, kjenner lyst, vekker partneren med kjærtegn - er det voldtekt mener du? Nei, det mener jeg ikke. Men loven er klar. Sex med noen som ikke er i stand til å samtykke er voltekt.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #107 Skrevet 30. august 2019 4 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Prøv å unngå herketeknikker og tankefeil hvis du vil diskutere. Alle spørdmålene dine er dårlige tilslørte stråmenn. Sex med eller uten samtykke med noen som er ute av stand til å samtykke i øyeblikket handlingen skjer er voldtekt. Les loven. Sex uten samtykke er ikke voldtekt etter norsk lov. Nei, det mener jeg ikke. Men loven er klar. Sex med noen som ikke er i stand til å samtykke er voltekt. MAN HAR JO GITT SAMTYKKE PÅ FORHÅND!!!! Det er IKKE voldtekt! Anonymkode: e121a...cc2 2
Sillyline Skrevet 30. august 2019 #108 Skrevet 30. august 2019 På 22.8.2019 den 10.24, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til å bearbeide slikt og få fekk de psykiske traumene? Har gått til psykolog, men det hjelper ikke. Anonymkode: 04d32...259 Om det er mulig, konfronter ham med det.
ajarRun Skrevet 31. august 2019 #109 Skrevet 31. august 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: MAN HAR JO GITT SAMTYKKE PÅ FORHÅND!!!! Det er IKKE voldtekt! Anonymkode: e121a...cc2 Sex uten samtykke i Norge er ikke voldtekt. Det er vel sånn ca tre ting som defineres som voldtekt: *Sex med tvang *Sex under trussler *Sex med noen som under akten ikke er i stand til å samtykke (om samtykke er gitt før er i dette tilfellet irrelevant) Den siste definisjonen er del av loven. Du kan være så uenig du bare vil. Hvis man stikker penis inni noen som ikke har samtykket er det heller ikke voldtekt. Det er ikke lov men det blir omfattet av et mye mildere lovbrudd (sex uten samtykke eller noe sånt). Slik er lovene. Liker du det ikke får du bli politiker eller noe.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #110 Skrevet 31. august 2019 Ikke mat trollet 🙄 Anonymkode: 47683...111
AnonymBruker Skrevet 31. august 2019 #111 Skrevet 31. august 2019 5 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Sex uten samtykke i Norge er ikke voldtekt. Det er vel sånn ca tre ting som defineres som voldtekt: *Sex med tvang *Sex under trussler *Sex med noen som under akten ikke er i stand til å samtykke (om samtykke er gitt før er i dette tilfellet irrelevant) Den siste definisjonen er del av loven. Du kan være så uenig du bare vil. Hvis man stikker penis inni noen som ikke har samtykket er det heller ikke voldtekt. Det er ikke lov men det blir omfattet av et mye mildere lovbrudd (sex uten samtykke eller noe sånt). Slik er lovene. Liker du det ikke får du bli politiker eller noe. Nå er det jo du som sitter her å lager dine egne regler og lover. Samtykke er samtykke, og man kan ta tilbake den samtykken når som helst! Gud hvor vanskelig er det å forstå?! Ta et eksempel. Hun skriver i en sms en kveld til kjæresten "Du får lov til å ha sex med meg mens jeg sover, det er koselig å våkne opp til sex og med deg inni meg". Neste morgen våkner hun opp til å at han har sex med henne. Når hun våkner så snur hun seg rundt og kysser han og samleiet fortsetter i våken tilstand. Senere på kvelden så skriver hun i en sms mens han er på jobb "det var så koselig å våkne opp til deg inni meg i morges, ha en fin kveldsvakt *kyss*". 2 dager senere er han utro. Hun klikker mentalt og blir sint og såret og hysterisk. I sinne går hun så til politiet og kaller hendelsen over som voldtekt. Fordi hun sov jo. Hun sa ikke ja der og da. Tror du seriøst at politi eller i det hele tatt en dommer vil sitte i retten å si "Det der er voldtekt, for her ser du jo at hun skriver at hun VÅKNET til at han penetrerte henne!". NEI! Det vil aldri skje, det er IKKE voldtekt!! Det er et forbaska hån mot de som opplever voldtekt i både forhold og sovevoldtekt at du holder på å skrive som du gjør her. Så nå må du gi deg, samtykke er samtykke så lenge man er i stand til å gi samtykke! Og det gjelder også på forhånd. Man kan også alltid ta tilbake et samtykke. Om situasjonen er at hun våkner opp med han inni seg, hun er ikke humør og drar seg vekk og sier "ikke i dag, jeg føler meg ikke så bra" og han presser seg på og sier "kom igjen da", og hun sier "Nei", og han da presser seg på henne igjen, DET er voldtekt, fordi hun har tatt tilbake samtykket og sa nei. Anonymkode: e121a...cc2
StovnerJune Skrevet 2. september 2019 #112 Skrevet 2. september 2019 Analsex er en sånn typisk ting som mange menn vil teste men ikke så mange damer har lyst til. Er man i et forhold er det fort gjort å si ja til det her på et eller annet tidspunkt og så ligger man der med penisen hans i rumpa uten at det er noe man er så veldig hypp på. Fort gjort å føle seg litt "voldtatt i forholdet" som jeg pleier å kalle det, når du har blitt pressa til sex og sagt ja uten å ville det.
duplexx Skrevet 2. september 2019 #113 Skrevet 2. september 2019 På 22.8.2019 den 12.33, AnonymBruker skrev: Dette er ikke voldtekt for faen i helvete. Jeg kjenner jenter som har blitt slått, holdt nede med makt mens de skrek og gråt, ropte på hjelp, sa nei, mens de ble voldtatt. Hun ene tok livet sitt, hun ble i tillegg grovt mishandlet. Hun ble også voldtatt analt. Hele... Ja, der, var ødelagt. Måtte hun hvile i fred. Jeg har vage traumer etter at hun åpna seg for meg om det, for en smerte og for en elendighet. Jeg kjenner også ei som ble voldtatt mens hun sov. Hun ble filmet og tatt bilder av, lagt ut på nettet. Hun var døddrukken omtrent, så to menn så sitt snitt. Nå ble jo dette brukt som bevis så de ble heldigvis dømt. Var ikke så smarte se. Nå skal jeg si som mange andre sier (og som jeg syns er patetisk), det er snart å voldta å se på noen også. Er man tulling fordi man er kritisk til noe en anonym person på nettet skriver? Jeg gremmes. Anonymkode: 94844...32b Jeg har faan ikke ord. Jeg ble voldtatt analt, jeg ble holdt fast og truet med å få en stekepanne i huet, han la seg over meg (2 meter lang topptrent mann), og kaller meg analhore. Jeg har dog ingen problemer med å forstå hva TS føler. Man skal være jævli forsiktig med å fortelle andre hvordan de skal deale med opplevelsene sine. til TS: jeg hadde overraskende nok mye analsex en stund etter voldtekten. De første gangene var jeg helt hysterisk, og jeg gråt. Og jeg skulle nok ikke pushet meg selv. Samtidig følte jeg at jeg fikk tilbake kontrollen, men det var kun for det konkrete som har med penetrering bak å gjøre. Og den voldtekten var min aller første gang med analsex... Jeg tror du bør snakke med en spesialist, på f.eks traume. For kroppen din er åpenbart skremt enda 🌸 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå